ma 12:00 - 22:00

1204227819 68
1258197058 70
1420104774 86
1582012490 76

1. Als regelmatige bezoeker nu ook eens de lunchkaart uitgeprobeerd. De ossenhaassalade is echt een aanrader. Een hele mooie opgemaakt salade. De smaak was geweldig.

2. Belinda Koedood

Na 40 jaar klant te zijn geweest hebben wij afscheid genomen van dit restaurant. We hebben een mail gestuurd met een klacht en ze reageren niet eens. Ik bestel al jaren Ossehaaspuntjes waar je dan ook de Ossehaas prijs voor betaald. Helaas was dit geen Ossehaas. Hier heb ik aan tafel iets van gezegd, helaas werd er niets mee gedaan. Wanneer je als klant iets besteld mag je er op vertrouwen dat je krijgt waar je voor betaald. Klanten neem je maar 1 keer in de maling. Dit was voor ons de tweede keer omdat je na 40 jaar niet zo maar weggaat. Gelukkig hebben we alweer een ander restaurant gevonden waar je, tot nu toe, niet wordt belazerd. Jammer, de Krom.

4,5
  3. Supergoed restaurant, en zo leuk rekening gehouden met mijn dieet… echt een aanrader.

4. frank groothuizen

We hebben vanavond gegeten bij De Krom, het was deze week de 2e keer voor ons bij dit restaurant. Nu echter was de bestelde maaltijd niet zo goed. De tournedos die mijn vrouw kreeg was ondanks dat ze een medium gebakken kleine tournedos bestelde een grote homp rauw vlees. Ook kreeg ze er asperges bij en groente. Na de klacht werd haar een nieuwe tournedos geserveerd. Met 2 asperges. Echt slecht en jammer, er was geen groente meer bij. Voor ons was dit een slechte ervaring en niet goed opgelost. Waarschijnlijk te druk, maar wel 70 euro ARMER! Jammer!

3,1
  5. Heerlijk geluncht bij Restaurant de Krom.
    Kaart met zeer smakelijke, belegde broodjes. Hartelijke service. Aan tafel ruimte genoeg om niet te dicht op elkaar te zitten (met 2 personen uit verschillende huishoudens).

6. Van gijzen

Erg goed eten en goeie bediening.

7. Nelemans

Lekker eten en vriendelijk personeel. Altijd top.

8. Altijd prima kunnen eten hier echter het laatste jaar steeds issues. Na een heftige week (vader ziekenhuis, opa gaat niet lekker) wilden wij even een keer lekker eten dus ik bestel bij De Krom een Mixed grill medium gebakken, deze krijg ik bijna doorbakken, waarop ik dat aangeef. Dan krijg je van de hoofdserveerster te horen dat het niet de eerste keer is dat het terug naar de keuken moet bij mij. (DIT MAG JE NIET TEGEN JE GASTEN ZEGGEN) en misschien moet je dat tegen je kok zeggen ipv tegen mij? En vervolgens komt de tweede portie… je raad het al, was rauw! Het kon wel weer terug naar de keuken. Nou het spijt mij maar ik ben hier voorlopig even uitgegeten!

3,6
  9. Nicolette Erkelens

10. Goed eten en prijs kwaiteit.

Teveel tafels en daardoor te krap en luidruchtig in het midden van de zaak.

11. Carpaccio was veel te dik en te droog. Het hoofdgerecht was in etappen. Eerst het vlees en veel later de bijlagen. Het ijs was goed, de koffie lauw.

4,5
  12. i.bravenboer

Vroeger was het echt een uitje om bij De Krom uit eten te gaan. Nu valt het zwaar tegen. Paar keer geprobeerd maar ieder keer weer een tegenvaller. Alsof onze mixed grill al klaar was maar de tournedos nog in de koeling. Dus droog vlees, aardappelen keihard enzovoort. Jammer maar wij komen niet meer.

1,8
  13. W.M.J. Ottevanger

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit ,aardige bediening
    Een echte aanrader
    Gaan zeker weer terug

14. Manon Hogesteeger

Komen hier al jaren en de kwaliteit is altijd prima.
    De sfeer is mede door de service prima en het is er gezellig voor jong en oud.

15. Wat was jullie patat lekker met één xxl frikadel.

16. Gerrie Vermaas

Kort en krachtig: weer heerlijk gegeten.

17. whpoot

18. M 688 punten

Wij hebben al een aantal keren bij Restaurant De Krom gegeten het eten is altijd prima. Prijs kwaliteit is goed. Bediening die altijd zijn best doet voor de gasten. Goede menuutjes voor een mooie prijs. Het restaurant zou wel een keer opgefrist mogen worden, weer wat meer van deze tijd gemaakt mogen worden!

19. r.koreman

Heerlijk gegeten, normale prijs, zeer vriendelijk personeel, gezellig, goede sfeer. Niets op aan te merken.

20. Toprestaurant!
    Leuke sfeer, vriendelijk personeel en heel erg gezellig.
    Ruime keus in de menukaart. Nette bediening en goed bereid eten.
    Complimenten.

21. Duidelijk ons lievelings eetcafe! Waarom? Fantastisch vlees, super kwaliteit/prijsverhouding.
    Ook de slibtong en shashimi zijn heerlijk. De kok weet hoe hij vlees en vis moet behandelen en dat is gewoon altijd lekker als je goede producten gebruikt, en dat doen zij!

Wij eten ook graag in sterrenzaken en zijn zelf ook niet vies van koken, we zijn dus wel wat gewend maar de Krom stelt nooit teleur wat ons betreft.

Service is ook altijd vriendelijk en sommige medewerkers zijn zelfs super enthousiast en vrolijk!
    Sfeer, gewoon casual en gezellig.

Ik lees veel over de witlof... ik vind dat die moet blijven want hij is super lekker, ik bestel 'm zelfs als hij niet bij mijn keus komt. Misschien een keus van t seizoen als extra optie voor mensen die het zat zijn?

Op donderdag is er altijd een koopavondmenu en kun je voor 7,50 een lekker gekruide kipsate eten of schnitzel. Ook is er vaak een variant van ossenhaas/varkenshaasstukjes voor 12,50.

Wij hebben heel familie en vriendenland er al mee naar toegenomen en de meeste keren zonder ons terug!.

22. Theo Schop

23. Dik 323 punten

Vrijdagavond weer eens in de Krom geweest.
    Ondanks een stampvol resaturant een snelle en goede bediening/service.
    Eten prima !
    Echt om weer eens terug te komen.

24. Kijk als je nou een combinatie zoekt van goed eten en een goede sfeer, zoek dan niet verder.

25. Gisteren bij De Krom wezen eten, afgaande op de recensies die ik gisteren hier heb gelezen en het is werkelijk de moeite om hier te komen. Wij waren nog erg vroeg dus het was nog redelijk rustig.

Het eten smaakt perfect en de prijzen zijn ook heel goed te doen, absoluut niet duur en daarnaast kwalitatief hoog. Wijn ook perfect, voldoet exact aan de wensen die je opgeeft.

De bediening perfect en daarnaast ook ontzettend vriendelijk, zeer geinteresseerd richting de gasten op een prettige manier, niet overdreven.

Als wij weer een keer in de buurt van Spijkenisse komen dan hoef ik geen twee keer na te denken waar ik naartoe ga als ik wat wil eten!

26. v zetten

Aanrader!! We komen in veel (uiteenlopende) restaurants, maar komen hier regelmatig. Zoek je een stil restaurantje waar je de enige wilt zijn hier dan niet komen. Zoek je gezelligge drukte, maar geen zuipende groepen, dan is De Krom een topper! Wel altijd die witlof, ja dat klopt, zouden wij niet willen missen! Geen onoverzichtelijke kaart met eindeloze variaties op hetzelfde. Keus voloende! Kijk anders ff op internet of je smaak erbij zit.... toch? Bediening is zeker vriendellijk. Naar de klagers toe: heeft u uw klachten ook medegedeeld?? Als er iets niet goed is zeggen wij het direct en wordt het altijd naar tevredenheid opgelost!! Goede prijs / kwaliteit verhouding! Ik zeg: doen!

27. Otto 33 punten

Het eten is er prima, niets op aan te merken. Ziet er gezellig uit. De service vond ik wat minder helaas.

Het bedienend personeel geeft te veel aandacht en is teveel gefocust op grote gezelschappen van meer dan 10 personen. De overige gasten moeten van alles doen om de aandacht van het bedienend personeel te trekken. Ook bij het afrekenen... jammer.

28. Anne 23 punten

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was heel erg lekker en kwam ook snel bij ons aan tafel. De bediening is erg vriendelijk, dat zie ik bijna nergens meer.
    Top! Ik kom hier zeker nog eens terug.

29. Alles was gewoon goed. De inrichting heel sfeervol en gezellig. We zaten op comfortabele banken bij het raam. De bediening was erg klantvriendelijk en vlot en snel. Ook al werd het steeds drukker, we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Het eten was erg smaakvol en prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kortom, ik heb echt niks te klagen over De Krom. En ik kom vast en zeker nog een keertje terug :-)

30. Weer heerlijk gegeten, menu van de week genomen. Bijna altijd weer wat leuks in de aanbieding.
    Deze keer was het wild, heel apart en meer als voldoende

31. L. van Kooten

Elke keer ben ik weer verrast door het maandmenu en het stadshartmenu, prima afwisseling en een hele prettige bediening.

32. Wel lekker maar niet echt bijzonder.
    Niet iets voor iets speciaals te proberen.

5,1
  33. Prima eten, snelle en vriendelijke bediening.

34. M. van Lier

35. Heb afgelopen week via internet een bestelling gedaan bij De Krom. De bestelling werd keurig op de gevraagde tijd bezorgd. Een vissalade die er fantastisch uitzag en vooral heel goed smaakte. Ook de warme hapjes waren prima. Zeker een aanrader coor een feestje thuis. Bedankt voor de goede service.

Geertje.

36. Wij gaan vaak op zaterdagmiddag lunchen. Altijd heel gezellig, vriendelijke bediening, uitgebreide lunchkaart en erg lekker. Speciaal biertje uit de tap erbij maakt het helemaal af.

37. Lekkere pindasaus.

6,1
  38. Gisteren echt heerlijk vegetarisch gegeten. De kok heeft echt zijn best gedaan. Een heel mooi en lekker voorgerecht en ook over het hoofdgerecht was echt nagedacht. Zo wil ik in een restaurant eten. Het was heerlijk!

Maar ook de andere vlees en vis etende familieleden hebben heerlijk gegeten. En de jongen die ons bediende was ook erg aardig en deed zijn werk prima, dus het was een perfecte avond!

39. Wij komen al jaren bij de Krom en altijd zeer te spreken over de kwaliteit van het eten en de bediening. Het is nog steeds prima eten, maar toch merk je dat het minder wordt. Altijd weer hetzelfde groente garnituur, maakt niet uit welk seizoen je komt, altijd en eeuwig witlof met kaas. Een beetje afwisseling is zeker aan te raden. Naar gelang hetgeen je besteld krijg je wel of geen amuse (zielig hoor). Bediening doet ook erg moeilijk als je kraanwater wil. Het blijft goed, maar kijk uit dat je niet verder afzakt.

40. dre 39 punten

Gewoon super, alles wat je wil. Ik kom hier al 10 jaar en elke keer goed, gezellig, leuk personeel, gewoon een dikke 10. Dat is wat jullie verdienen.

41. Het restaurant is geweldig, ik kom hier al jaren en ze hebben weer een nieuw en verbeterd menu, ze blijven presteren. Het is niet een super groot menu, maar dat is juist goed. Duidelijk beschreven wat je gaat krijgen. Het eten is elke keer weer even goed en erg lekkeren vers.

En super personeel, altijd even vriendelijk.

Ga zo door!

42. We hebben hier nu enkele keren gegeten,en eten is altijd prima! Alleen de bediening was de laatste keer erg slecht. Duurde lang voordat onze voorgerechten werden afgeruimd, eenmaal aan ons hoofdgerecht werd er niet meer gevraagd of we nog drinken wilden. Na het afruimen van het hoofdgerecht werd er niet gevraagd of we een nagerecht wilden.
    Nog een kwartier tot halfuur gewacht en toen zelf om rekening gevraagd.

Kortom, eten is erg goed, maar de bediening viel jammer genoeg erg tegen. Volgende keer beter?

43. Prima restaurant, gewoon en heel bijzonder.

Prima bediening, en prima eten.

Zeker niet (te) duur.

44. Heerlijke carpaccio, gezellig. Personeel kan er mee door.

45. Persoonlijk kom ik al jaren in deze zaak en er is inderdaad ook een patatzaak, dus meneer Korving de volgende maal de goede ingang nemen. Heb zelf vorige week nog heerlijk aan de kreeft gezeten.

46. Niets meer dan een patat-tent, waar je je patatje op een bord krijgt geserveerd. Geen enkele creativiteit op kook-gebied. Alles komt uit emmers, potten, diepvries en zakken.

Het zou verboden moeten worden dat zulk soort zaken zich "Restaurant" mogen noemen.

2,5
  47. Was niet te spreken over dit restaurant. Het was erg druk en we hebben erg lang moeten wachten tot we geholpen werden en het eten werd gebracht. In de tussentijd is niemand naar ons toe gekomen om te vragen of we wat wouden drinken en toen we af moesten rekenen schrokken we erg van de prijs.

Het personeel is verder wel vriendelijk, maar ik vind het geen aanrader.

6,5
  48. Super!

Het restaurant ziet er prima uit en de snackbar ziet er ook geweldig uit, vriendelijk personeel en lekker eten. Het eten is van normaale prijs en ik heb niet echt iets slechts te melden!

Een aanrader!

49. Altijd prima gegeten maar toch wordt het minder.
    Kaart aangepast. Miste enkele favoriete gerechten. Zijn nu wel uitgekeken op de witlof, pas groenten eens aan aan het seizoen. Amuse ook minder 1 stukje stokbrood per persoon, zielig beetje mayonaise voor 0,75 eurocent.
    2 lepeltjes voor 3 personen. Het kan beter.

50. P.van Es

Voor ons altijd goed gegeten .
    Heb wel eens wat terug gestuurd naar de keuken.
    Maar we zijn vaste klanten.

51. prima keus regelmatig ook leuke menu's
    Vlotte bediening.
    Had zelf btw een prima t bone.

52. Rode huiswijn prima Krielaardappels slecht gebakken.
    T-bone steak slecht,
    waarschijnlijk diepvries,snel ontdooit en gebakken.

3,6
  53. Robert van Hemert

Het eten is goed.Het personeel is erg kind vriendelijk, maar er mag wel eens andere groenten. Het is altijd witlof ectra.