Op dit adres zit nu: Deli Cafe

1302199184 70
1335552076 45
1491198905 39
1680198627 47

1. Samen met mijn man hier geluncht. Er loopt een meid en ze komt naar je toe, zo ongeïnteresseerd "wat wil je drinken?". Echt onbeschoft.

Ik bestelde koffie en mijn man een wijntje. Half uur later kregen we pas ons eten terwijl andere mensen die later kwamen al hun bestellen hadden gekregen.

Naar deze zaak gaan wij nooit meer. Verschrikkelijk.

2. Onvriendelijk personeel. Volgens mij hebben ze er geen zin meer in. Het eten van het menu kost meer dan het waard is. Jammer. Ging hier vroeger graag lunchen, maar die lol is er vanaf.

2,3
  3. Spijkenisse Nieuwstraat

Ik was hier laatst met mijn dochters en wij werden hier zeer onvriendelijk behandeld door de serveerster. Ten eerste zat haar haar niet goed vast en lag er een haar van haar op onze tafel.

Ten tweede sprak zij ons aan met: "Gaan jullie nog wat te drinken bestellen of wat?" Dit was voor ons de druppel. We zijn opgestaan en weggegaan. Het vreselijke ervan is dat haar collega's erbij stonden en er niks van zeiden, maar gewoon door gingen alsof het de normaalste gang van zaken is om je klanten zo aan te spreken.

Hier komen wij niet meer.

4. S van Dijken

Delifrance Nieuwstraat.

Eens maar nooit meer dat ik hier kom eten. Er zat een dode Libelle in mijn uiensoep. Toen ik hier wat van zei kreeg ik als antwoord "Mevrouw, die vliegen hier niet". Nee, ik neem een doos Libelles mee om ze in mijn soep te strooien...

Wat een vervelende serveerster die hier bedient, alsof ik sta te liegen terwijl haar collega het heeft gezien. Nee deze serveerster hoort niet in de bediening.

Ja ik kon voor nieuwe soep kiezen, nou raar hè, mijn eetlust was al verdwenen. Service is ver te zoeken in deze zaak.

1,1
  5. Heb bij een hoop delifrance gegeten maar sinds vandaag nog nooit zo slecht als op de woonboulevard in spijkenisse. Ik zelf bestel een broodje francaise en mijn vriend een broodje warm vlees. Ten eerste was dat vlees niet eens warm. Pindasaus erbij was koud. Ten tweede kreeg ik op mijn broodje weinig brie, beetje pijnboompitten met hier en daar een druppeltje honing. Zoals ik altijd gewend was van andere delifrance zaken verwachte ik een mooi opgemaakt bord met rauwkost enz erbij. Schetste mij verbazing dat dat er niet bij zat. Verder lag er ook niks in de vitrines van warme broodjes enz. We kregen ons broodje gewoon op een bord met verder niks erbij. Tevens vind ik dat de service daar onpersoonlijk en verre van behoorlijk is naar de klant toe. Lijkt wel of ze met tegenzin daar aan het werk zijn. Jammer maar ons zie je daar niet meer. Ga wel weer zoals vertrouwd naar delifrance in ridderkerk, top service daar!!

6. Al meerdere malen slecht geholpen. Ze laten je gewoon zitten en als je wel de kans krijgt te bestellen duurt het verschrikkelijk lang. De laatste keer gewoon maar weggegaan met het voornemen nooit meer te gaan. Vandaag door omstandigheden daar toch weer beland, was erg benieuwd of er verandering merkbaar was.
    Bestelling werd vlot opgenomen, thee kwam op redelijke termijn, maar onze broodjes zijn nooit gekomen. "O," was de reactie "er is iets mis gegaan. Wilt u ze nog?" Gratis kopje thee had leuk geweest. Nee, voor mij geen delifrance spijkenisse centrum meer.

7. Vandaag even snel wat eten bij de zo gerenomeerde delifrance! Wat een slechte en smerige zaak!
    Overal lag rommel en etensresten op de grond en op meerdere tafels, terwijl de zaak praktisch leeg was en de bediening niets stond te doen! Het bestek ligt in een smerige bak en is gewoon niet schoon!
    Er wordt naast ons verbrand eten uit geserveerd. De serveerster wordt er op aan gesproken en zegt nee dit zou ik ook niet accepteren als ik u was!? Waarom serveer je verbrand eten uit!?
    Voor ons echt nooit meer in deze tent! Wat een schande!

3,4
  8. Zeer onbeschoft geholpen vandaag! Bestelde 2 late machiatos, een appeltaart en een broodje. Na 15 min nog geen broodje te hebben gehad, wilde ik mijn geld terug, werd zeer luid en onbeschoft toegesproken door een soort van bedrijfsleidster en vertelde mij dat het maar 5 min duurde en ze mij echt geen geld terug ging geven. Nooit maar dan ook nooit meer komen wij hier.

9. M 688 punten

Ik ben vandaag met vrienden bij de Delifrance in het centrum van Spijkenisse wezen luchen en stokbrood Saté Ajam was heerlijk.. Ik ga hier wel vaker een lekker broodje eten.. De bediening is erg vlot en vriendelijk terwijl het erg druk was, liep toch alles op rolletje's !!

6,5
  10. Eerst klaargemaakte broodje werd op de toonbank gezet. Deze heeft zeker 15 minuten daar gestaan. Klanten liepen er langs en stonden met hun gezicht erbij te praten. Dit vind ik niet hygienisch.
    De serveerster stond een paar minuten later aan haar neus te wrijven. De dame die de broodjes maakte ging steeds met haar hand door haar haar. Dat wilde ze achter haar oor hebben maar viel steeds weer voor haar gezicht. Maar zonder handen te wassen En dan ging ze weer verder.
    Nooit meer bij voor ons Delifrance Spijkenisse.
    Bij Delifrance in Ridderkerk kom ik regelmatig en daar werken ze wel heel erg netjes.

2,3
  11. Een tijdje geleden hier geweest voor een kopje koffie en een broodje. de koffie was er vrij snel alleen het broodje duurde 30 min! zo zonde van de tijd. eens en nooit meer.

3,1
  12. anita van den berg

Woensdag 2 uur 's middags, even een broodje eten met koffie en thee, er was nagenoeg geen keuze van broodjes. Een zacht pistoletje was er nog, proberen dan maar. Mijn man een met zalm, die smaakte niet naar zalm maar naar bijna vergane vis. Ik een broodje warm vlees en div. groenten en warme saus wat geschraapt werd uit een bijna lege bak en nergens naar smaakte, warme saus was pindasaus. De broodjes zijn niet te eten dus waarom verkopen. De bediening werkte er wel maar hadden niets met de zaak. Alle tafels waren vies. De grond was nog bezaaid met allerlei etenswaren van het weekend. Wij zijn meer dan ontevreden. Koffie was ook niet te drinken.

13. Lekkere broodjes, goede sfeer en goede service.

Zeker de moeite waard om nog een keer gezellig wat te gaan eten.

14. Ik bestelde vandaag broodje american filet, treurig verhaal, bakje mayonaise half leeg, de filet zelf was ver te zoeken, zelfs het eitje was super klein. Zat ook niet een beetje salade bij.

Dit nooit meer.

Nog nooit ergens zo'n bezuiniging meegemaakt.

15. De baguettes zijn super, vooral die met zalm en die met kip, heerlijk.

Vriendelijke bediening, maar inderdaad als je alleen koffie met iets lekkers wil "bij" je koffie komt dat "lekkers" wel wat later, een beetje jammer.

Verder niks op aan te merken, super goed concept.

16. Ben net bij de Delifrance geweest en in 1 bestelling koffie en gebak besteld.

Krijgen vrij snel de koffie, maar moesten 20 minuten wachten op het gebak ( krijg ook nog een verkeerd gebakje ). Er loopt 5 man personeel!. Er zijn maar 5 tafels bezet, waarom word het niet in 1x uit geserveerd?

17. Gezellig om zo af en toe eens binnen te lopen en lekker een bakkie te doen met een broodje. Gezellige sfeer je kan er lekker eten alleen de bediening is een beetje rommelig voor de rest leuk zaakje!

18. Sandra Egging

De kwaliteit is erg goed. De bediening werkt niet goed samen. Zo is er één voor het opnemen van de bestelling, een ander komt het brengen en weer een ander komt het afruimen. Als je nog wat wilt bestellen, moet je bij een andere collega zijn.
    Lang wachten dus, maarrrrrr dan krijg je ook wat goeds.

19. annelies de vries

nou ik heb in deze vestiging ook lekker gegeten maar moest 20 minuten wachten op mijn bestelling, oke de zaak zat voor 80% vol maar daar heb ik toch niks mee te maken, mooie latte macchiato trouwens, personeel doet zijn stinkende best, kan niet ontkend worden, ga nog wel eens terug

20. Elles van der Ent

Kwam vandaag wat eten in deze zaak waar ik al jaren regelmatig eet. Krijg mijn broodje en blijkt nog koud te zijn van binnen. Ga daarmee naar de kassa, word soort van geschreeuwd dat die mevrouw zegt dat haar broodje nog koud is. Nog net geen scheldnaam. Nadat degene waarmee ik samen zou eten haar broodje ophad, kwam na ongeveer 7 minuten daarna pas weer mijn broodje. Dat is gezellig eten!!!! Nog niet een kopje koffie aangeboden gekregen voor degene die nu zat te wachten.Bij het afrekenen werd niet alsnog een excuus gemaakt. Personeel verziekt deze zaak. jammer het was vroeger zo goed.

3,9
  21. Coby,29 Maart

we komen iedere zaterdagmorgen,met mijn schoonmoeder in de rolstoel,lekker eten,alleen hebben we moeite met de rooklucht,heel attent was het zaterdag 29maart,ik vertelde dat mijn schoonmoeder 92 was geworden die dag,kreeg ze een hele mooie kaart met een ballon..warme douche,bedankt!!!

22. lekkere koffie van peeze eten is goed.het enige nadeel is de indeling niet roken wel roken.die zitten dus gewoon naast elkaar.is het misschien mogelijk om dit te scheiden. BV rokers achterin en niet rokers voor in de zaak. ik weet zeker dat wij dan wat meer komen.vandaar dat de ambiance wat minder is .Mvrg R.van Zuilen.

6,3
  23. de bediening vind ik een beetje slecht... maar het is wel lkkr eten :-)

24. zo af en toe loop ik hier wel eens even binnen met mijn vriendin ,en je kunt hier heel lekker eten voor wijnoig ,het personeel is ook heel vriendelijk.