Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Dommelstraat 24, 5611 CL, Eindhoven

Op dit adres zit nu: Novite

La Dolce Vita in Son

1376205431 84
1543197056 73
1595381939 77

1. Antoinette

Heerlijk gegeten. Mooie zitplaats bij het glas.

2. Niekol Dols

Vriendelijke ontvangst en bediening. Porties erg klein en prijs stond niet in verhouding tot de kwaliteit. Vier personen 3 gangen 227 euro.
    Vooraf was ons bekend dat het een prijZig restaurant is, maar de kwaliteit viel ons desondanks wat tegen.

3. Eten Drinken valt mee. Heb veel beter gegeten voor veel minder.
    Service daar mogen ze ook wel aanwerken, een paar fruit vliegjes die van tafel naar tafel fladderen.

Sfeer is ok maar goed dat word vepest door de vliegjes en de prijs.

2,5
  4. Met AH actie hier heerlijk gegeten met z'n vieren. Heerlijk vis met erg lekkere saus en spinazie. Zacht, mals vlees voor een ander. Zeer vriendelijke bediening. Dit is zeker een herhaling waard.

5. Ik ben hier in het verleden wel eens geweest en nu weer eens terug afgelopen weekend; (weer!) Heerlijk gegeten, mooie passende wijnen bij de diverse gerechten/gangen. Dit is toch wel een van onze favorieten en ondergewaardeerd! Ik begin langzaam een aversie te krijgen van al die mensen die ergens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan ook nog verwachten dat ze voor een gulden kunnen eten. Kwaliteit kost nou eenmaal geld omdat de mensen die de kwaliteit leveren hun kunststukje niet in de locale friettent ten toon spreiden maar in deze geweldige zaak! Voor ons echt top!

6. Dorry & Peter

Tegenvaller! We maakten gebruik van de Xenos-voucher 'Wereldkeuken'. Toen we een maand geleden reserveerden werd bevestigd dat het goedkoopste 3-gangenmenu gratis zou zijn en we uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten konden kiezen. Bij aankomst (= vorige week) bleek het nagerecht al niet meer gratis te zijn, serveerden ze alleen DURE vis-/vleeshoofdgerechten (niets vegetarisch), was de hoeveelheid bijgevoegde aardappeltjes en groenten voor een zieke muis, kostte een eenvoudig flesje wijn € 25,- en informeerde het personeel geen enkele keer of alles naar wens was. De uiterst bescheiden gerechtjes smaakten best aardig, maar om daarvoor € 83,- te moeten betalen vonden we toch wel héél bizar.

Beslist géén aanrader...

7. Een vriendelijk restaurant met vlotte bediening. Ons hondje kreeg als eerst een waterbakje. Met de AH zegeltjes actie hadden we voldoende keus uit een 3 gangen menu echter wel kleine porties. Als vooraf een pittige amuse. Het hoofdgerecht aan de magere kant bestond uit enkel ravioli zonder groenten en dergelijke maar smaakte top. De wijn was heerlijk en de cappuccino. De prijs €37,50 is ietwat aan de hoge kant.

6,7
  8. Ineke van Grinsven

Al jaren trouwe gast bij dit geweldige restaurant. Bij binnenkomst altijd een zeer warm welkom door de gastheer, die ons ook altijd voorziet van passend advies qua wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk, en veelal van Italiaanse komaf, wat de ambiance ten goede komt.
    Laatste keer gekozen voor een verrassingsmenu, en dan krijg je eerlijke gerechten op authentieke Italiaanse wijze bereid. Maar goed, het restaurant staat dan ook niet voor niets in de 'Lekker 500'.

10. fam. lennards

Super avond gehad, het eten was top, heerlijke eerlijke smaken !

11. Wat een geweldige beleving! Heerlijk gegeten, met bijpassende heerlijke wijnen. Top ambiance! Kan niet aangeven welke gang het lekkerst was... Alles was smakelijk!

12. Een keer gegeten hier en meteen ook de laatste keer. Zalm slecht voorbereid, vieze aardappel soep. Ik kom hier niet meer terug.

2,6
  13. wijninga

14. Geert van Gijsel

We waren de gelukkigen als eerste het mooie nieuwe terras van Dolce Vita te mogen inwijden.
    Het is werkelijk geweldig mooi geworden. Wat mij betreft een van de mooiste terrassen van Eindhoven en omstreken.
    Het eten zoals altijd heerlijke Italiaanse verse gerechten die smaken zoals ze moeten smaken. In alle gerechten proef je de puurheid van de smaken zoals ze horen te zijn.
    Naar onze mening is dit restaurant een van de betere in de omgeving van Eindhoven en omstreken.

15. Natascha Stokmans

Goede ambiance, prettige bediening en heel erg lekker eten. Italiaans? Niet nadenken, gewoon naar La Dolce Vita!

Natascha. X

16. Als aperitief vroeg ik een jus(tje), sinaasappelsap dus. Een flesje werd tot mijn verbazing in mijn glas geschonken. Nee dus, 'verse jus' graag. Dat kon en even later werd er een reeds uren geleden geperst glaasje sap ingeschonken.
    Het hoofdgerecht was lekker, maar erg weinig vis, ik schat nog geen 100 gram. Dat samen met 7 glazen huiswijn en 2 koffie bracht de rekening op 120,00 euro. Te duur, te weinig verwennerij ( niets bij de koffie en 1, overigens heerlijke stukje toast) was dit echt de laatste keer dolce voor mij. Vorige keer waren we namelijk meer dan 100,-- pp kwijt bij ons gulle "doet u maar wat lekkers"… eigen schuld natuurlijk, maar dan toch..

17. Corine en Jos

Het eten is eerlijk en heerlijk, mooie producten perfect bereid. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Het staat garant voor een heerlijke avond!

18. Heerlijk gegeten, echt Italiaans! Vriendelijke bediening. We komen snel weer terug.

19. Bram 154 punten

Via Groupon geboekt en heerlijk gegeten. We waren onze bon vergeten te boeken. De eigenaar legde ons goed uit hoe dit nog even snel te regelen. Daarna genoten van een heerlijk 5 gangen diner met een leuke bediening. Veel aandacht voor de gasten en porties zijn aan de grote kant. Veel waar voor je geld dus (ook zonder Groupon)!

20. Paul van Rixtel

21. Gisteren er voor de tweede keer gegeten en ook voor de laatste keer. Echt over de top en de prijs met de kwaliteit vergelijk gaat niet.
    De amuse van toast en tomaten, daarvan was de toast verbrand !?
    Pasta was niet gaar, ik weet wat el dente is, maar zetmeel wat tussen je tanden knarst is niet lekker.
    En de zalm was overdone. hij was veel te gaar en echt niet op de grill bereidt. Het huidje was nog zacht en papperig en de andere kant bruin.
    Al met al, homecooking, dikke rekening en onvoldaan weggegaan.
    Ik moet wel zeggen, het personeel was vriendelijk.

5,5
  22. Lekker gegeten voor een goede prijs- kwalititeit verhouding. Lekkere gerechten, ruime keuze, ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening.
    Minpuntje: op sommige plekken in het restaurant is het wat rommelig / rumoerig zitten.
    Al met al wel een aanrader als je gewoon lekker italiaans wilt eten in een ongedwongen sfeer.

23. Waarschijnlijk beste italiaans restaurant in de regio.
    Pasta is homemade, en het meeste komt uit de omgeving.
    Prima bediening. Gastvrij als in italie zelf!

24. Wederom weer heerlijk gegeten.
    Een echte aanrader.

25. Gezellig, traditioneel Italiaans restaurant met knusse hoekjes. Uitstekende bediening en zeer gastvrije ontvangst. Er staan slechts een paar pizza's op de kaart, zie het dus niet aan voor een pizzeria.

26. Twee keer geweest en beide keren was het een heerlijke ervaring. Het is niet bepaald goedkoop maar zeker niet duur en het is elk cent waard.

Het eten is een feest van smaak en structuur. Alles is gekookt en gebakken op exact de juiste punt en de smaken van de ingrediënten harmoniseren met elkaar. Ik ben geen kookexpert, het zou wellicht her-en-der iets beter kunnen maar ik heb geen idee wat. Complimenten voor de koks.

Bediening is ook super! Het kan wel druk zijn en de ruimte is klein, maar er zijn verschillende gezellige hoekjes waar je lekker privacy hebt en ook plekken in het midden, waar je de keuken kunt bewonderen.

Ik raad het zeker aan als je van lekker eten houdt.

27. Wat een heerlijke italiaanse keuken zoals wij italianen het graag zien, mooie open keuken en mooi ingericht en wat is het eten lekker, mooie nieuwe menu's hebben ze en goede prijskwaliteit verhouding. Zelfs de koekjes bij de capuccino komen rechtstreeks uit Italie! Volgende maand komen we zeker weer, rijden we graag een stukje voor om.

28. Heerlijk gegeten, echt italiaans...maar dan ook echt goed! Verrassend heerlijk dessert...en we gingen met een flesje Moscato van het huis naar huis!

Komen snel weer terug!

29. Lilian van der Bruggen

Heerlijk gegeten en erg vriendelijke mensen. Wij komen zeker een keer terug.

30. Iedere keer weer genieten wij van de warme ontvangst, de heerlijke gerechten, de goede bediening.

Complimenti!

31. Echt italiaans; lekker eten maar wel erg stevig in de prijs voor hetgeen geboden wordt. De bediening is gehaast; wij kregen de indruk dat we moesten dooreten omdat de tafel dan nog een keer aangeboden kon worden.

6,5
  32. 3 Gangen verrassingsmenu viel tegen gezien de stevige prijs. Eenvoudig voorgerecht van garnalen op een bedje rucolasla, ossehaas met eekhoorntjesbrood (verder niets, wel érg kaal) als hoofdgerecht, tiramisu als nagerecht.

33. Aneta & Dawid

heel goed

34. zeer goed restaurant waar je tenminste écht Italiaans eet!!! aantal keren hier al gegeten en het blijft goed en echt orgineel italiaans. Probeer de risotto eens als voorgerecht. bediening en keuken echte italianen@