Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soest verdeeld zijn.

1. Eten was heerlijk, super malse biefstuk en perfecte zalm. De bediening was heel goed en vriendelijk.

2. Italiaans Soest

Vriendelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten voor redelijke prijzen. Komen zeker terug

3. Pieter j

Geweldige sfeer en heerlijk gegeten. Service was voortreffelijk met speciale aandacht voor verjaardag van mijn vrouw. Variëteit qua menu keuze ( Vega en andere zonder vis) in ons gezelschap werd heel goed ontvangen. Absolute aanrader!!

4. Pannenkoekenhuis Soest

Trudy Schiltmans

Was gezellig. Mw van 97 jaar was hier nog nooit geweest maar is zeer enthousiast geworden.

5. Italiaans Soest

We hebben met de kinderen gegeten. De pizza’s waren heerlijk. We kregen ze niet op maar mochten gelukkig de resterende pizza stukken meenemen. Toetjes waren ook lekker. Gezellige sfeer, geen gedoe en vriendelijke bediening.

6. Chinees-Indisch Soest

Het laatste 1 ½ jaar zijn de prijzen behoorlijk gestegen en is de hoeveelheid aan vlees behoorlijk afgenomen.
    Ook flink wat groente onder het vlees om het meer te doen lijken.
    Jammer. De kwaliteit en smaken waren altijd prima. Alleen de nasi is niet in orde. Het is gewoon witte rijst met wat snippers prei, en niet gebakken zoals het hoort.

7. Ik zou alleen n volgende keer voor reserveren is iets rustiger zitten😀

• Eindcijfer 10
  8. Pannenkoekenhuis Soest

D. De Vries

Het eten en drinken was prima.
    De sfeer was goed en de bediening was bij ons echt heel vriendelijk.

9. Eten super goed, bediening correct en prijs is normaal.

10. Pannenkoekenhuis Soest

Jan van Giessen

Van tevoren hebben we gereserveerd voor vijf personen, maar op de dag zelf konden we dit nog wijzigen naar 7. We werden snel geholpen. De pannenkoeken waar goed gevuld en lekker. Ze kwamen geregeld langs of het smaakte en of we nog drinken wilde. Ze hebben een ruime kaart dus voldoende keus.

11. Pannenkoekenhuis Soest

Om maar met het meest positieve aspect te beginnen, de pannenkoeken waren heerlijk. Ik vind het wel prijzig geworden. Specials van ruim 20 euro is behoorlijk aan de prijs in mijn beleving. Andere pannenkoekenhuizen zijn goedkoper. De bediening door uitsluitend jonge mensen was redelijk, niet heel slecht maar ook zeker geen compliment op één jongen na die het echt heel netjes deed. Je ziet dat er bij de meeste bediening weinig horeca inzicht is. Een goed voorbeeld is dat de broodplank waar we mee begonnen pas na het toetjes weg werd gehaald. En excuses voor de verlate 4e pannenkoek had ook wel zo netjes geweest. Dat verwijt ik overigens niet het jonge personeel maar het management die deze jongeren beter moet opleiden. Verder wel genoten van het bezoek. Als het goedkoper was zou ik vaker terugkomen.

12. Weer gegeten daar.
    Alles wat je neemt /uitkiest is super lekker.
    Vlees super mals enz.
    En wat een lieve eigenaren.
    Aanrader zeker doen.

13. Italiaans Soest

Fijn restaurant, gezellige sfeer, heerlijk eten, fantastische wijnen. Leuke muziek.
    Super attent en hartelijk team.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader.👍

14. Anke Janse en familie

De gastheer en gastvrouw gaven ons een warm welkom. Het restaurant was gezellig aangekleed met een kerstboom en sfeervolle verlichting. Het eten en drinken was heerlijk, alleen mijn persoonlijke mening is dat het eten snel was afgekoeld tot lauwwarm. En dat was jammer al stond de schotel wel op een warmhoudplaat.

15. Pannenkoekenhuis Soest

Helaas is de Smickel veranderd in een niet betaalbaar restaurant. Daarbij is de kwaliteit slecht. Twee boeren panza’s van ruim 20 euro waarbij de pannenkoek niet gaar was. Ze zijn veel te duur! Daarom een online menukaart zonder prijzen.

2,7
  16. Het was super! Ik heb bij Nostalgia gegeten met mijn schoolvriendin van 50 jaar geleden. Veel bijpraten en uiteindelijk ook nog iets gegeten. Die ruimte was er en uiteindelijk zijn we 3 1/2 uur daar geweest. Aardige mensen en heerlijk grieks eten!

17. Met onze vrienden gaan eten daar, was erg gezellig en goed eten…
    Fijne mensen erg vriendelijk.

18. Erg nette cafetaria, personeel is erg vriendelijk en ervaren. Frietjes waren lekker, wings waren goed, ze hebben zelfs fish and chips. Het prijsniveau is prima. Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker weer terug.

19. Pannenkoekenhuis Soest

Drinken prima, bediening prima, eten pannenkoek niet helemaal gaar.

20. Eerlijk eten, alleen de vetspetters van de grilplaat op mijn blouse vind ik niet fijn. Volgende keer op bord serveren.

21. Jammer dat wij alleen waren in het restaurant. Veel te rustig voor prijs kwaliteit.

22. agnes van t hof

Heerlijk mals vlees en goede Argentijnse Malbec rode wijn.

23. Aan eten zijn wij niet toegekomen. Waardeloze ontvangst. Onvriendelijk en zeer klantonvriendelijk.

24. Peter van Agten

Ik vroeg vanwege de warmte om een plaatsje bij het raam, dat vrij was. Ik kon niet reserveren daar, want de eigenaar manager reserveerde niet. Wel zei hij: deze plaats in gereserveerd. Ik zei: hoe kan dat nou; u reserveert niet. Hij zei: ja deze was al gereserveerd. Een vreemd verhaal is dit. Toen een ander plaatsje bij het raam vrij kwam doordat een echtpaar mij dit kenbaar maakte, vroeg ik de manager of ik daar mocht zitten. Hij zei letterlijk: U doet maar, ik ga met u niet in discussie. Ik zei dat ik dat niet van plan was, maar een vraag op deze manier te beantwoorden is voor mij einde verhaal bij de Korte Duinen. Een onbeschaafde benadering. Blijkbaar hebben ze de oude klanten die er al dertig jaar eten niet meer nodig, dus een ander restaurant met verfijnde bediening en betere prijs kwaliteit is voor mij een reden nooit meer te gaan eten bij de Korte Duinen. Het was indertijd veel beter met de vorige eigenaar.

25. Pannenkoekenhuis Soest

Hoogendijk

Het was zoals altijd erg lekker; entertainment voor de kinderen. Niet al te vlotte maar wel aardige bediening. Wij gaan zeker terug zoals je wel zeker 30 jaar doen!

26. Pannenkoekenhuis Soest

A.H de Ruig

Super vieze tafels en stoelen, alles pikt van de viezigheid.
    Ons mobieltje lag vast op de tafel!
    Echt… eigelijk wilde ik per direct al opstappen.
    Maar goed, de pannenkoeken waren besteld… die waren niet echt heet.
    Vies bestek!
    Echt ik griezel ervan als ik er aan terug denk.
    Dit gaan we nooit weer doen, BAH!

27. Wij zijn snel tevreden maar onlangs een grote bak ijs gehaald voor ons gezin bij Beemer. Het ijs bleek helaas gekristalliseerd te zijn en smaakte ‘oud’. Alsof het al weken onderin de koeling had gelegen. Teleurstellende ervaring.

1,6
  28. J.A Arink

Het gezelschap van 6 personen was blij verrast van de hartelijke ontvangst door het personeel.
    In de loop van de dag werd telefonisch gevraagd of we buiten of binnen wilden dineren.
    Bij aankomst was dit zonder problemen te herzien.
    Snel werd hier op ingespeeld.
    Iedereen was vol lof over gekozen menu en na afloop ging eenieder tevreden weer naar huis.

29. PokéSmile in Soest: maak er maar PokéSmul van! Heb een bowl Kip Teriyaki laten thuis bezorgen. Heel veel verschillende groenten, vers en lekker. Genoeg kip, voor mij erg goed van smaak. Ook de rijst vond ik lekker. Volgens mij is dit het voedsel van de toekomst: gezond en licht verteerbaar. Een aanrader!

30. W. Verschoor