Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sleeuwijk verdeeld zijn.

1. Ontvangst is heel hartelijk. Sfeer van het restaurant idem. Voorgerecht een rouleau van fazant. Erg op verheugd. Maar echt een teleurstelling. Het was veel te koud geserveerd en heel droog. Bijna geen saus, niets op smaak gebracht. Rode kool veel te grof. Hoofdgerecht van slibtong: dat was goed, al was het heel saai gepresenteerd. Stoofpotje ook echt veel en veel te droog. Je denkt bij stoofpotje aan lekker mals stoofvlees maar helaas. Zo’n schaaltje op een bord eet ook niet fijn, bijna geen garnituur. Ik heb hier echt niet lekker gegeten.

3,7
  2. Internationaal Sleeuwijk

Alles was prima, succes en tot ziens in het nieuwe restaurant in Woudrichem.

3. Internationaal Sleeuwijk

Riekie van Loo Kant

Eten was heerlijk, sushi super.

4. Internationaal Sleeuwijk

Lekker eten, niet super veel keuze; miste vooral de klassiekers. Bediening was vriendelijk.

5. Chinees-Indisch Sleeuwijk

Bij online bestelling krijg je ophaaltijd.. je kunt gerust half uurtje later komen.. heb 30 min zitten wachten ... eten was ook niet heel smaakvol..
    Tjap tjoy is een bak met taugé, verdwaald stukje paprika en 2 stukjes kip..
    Geen aanrader!

6. Internationaal Sleeuwijk

Melanie Blokland

Carpaccio was heel nattig, smaakte vreemd. De garnalencocktail smaakte naar zeewater, er zat veel vet aan het vlees en op elke wokvariant zat dezelfde saus. Paar keer iets anders gekregen dan besteld. Jammer, had beter verwacht na de vorige keren dat we er waren.

7. Bas

8. Afgelopen zaterdag fietstocht gemaakt met groep van 7 personen.
    We dachten gezellig o.a. een bakkie te doen bij Brasserie Boven de Rivieren.
    Ondanks dat De Brasserie redelijk bezet was werd ons medegedeeld dat er geen plek was.
    Er werd nog net niet gezegd: oprotten.
    Wat een gastvrijheid zeg.

9. Vorige week weer heerlijk gegeten in Bistro de Heerlijckheid in Sleewijk. Zodra we hier in de buurt zijn gaan we hier eten. Het eten was weer voortreffelijk, we hebben genoten van het heksenpotje en de kalfssucade. Hoewel het behoorlijk druk was, werd het eten snel geserveerd. Het voelt hier als thuiskomen, gezellig en sfeervol. We komen gauw weer eens terug!

10. Pieter Lanser

Het eerst wat opvalt als je binnenkomt, is dat de tafels prettig ver uit elkaar staan. Dat bevordert de verstaanbaarheid bij een gesprek dat je met je disgenoten wilt hebben.
    Je hebt een prachtig uitzicht rondom.

Voor wie de trap naar boven te veel vindt, is er een (goederen)lift.
    Ruime parkeergelegenheid.

Behalve een verrassingsmenu uit 2 - 6 gangen is er een (wisselend) speciaal vijfgangenmenu. Daar kozen we voor. We zijn niet teleurgesteld. Verse tonijn en malse stukjes vlees, waarvoor je me 's nachts wakker mag maken. De borden waren goed voorverwarmd. De opgediende gerechten bleven daardoor langer warm.
    Buitengewoon vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.

Toen wij vertelden welk feestje mijn vrouw en ik te vieren hadden, werd de bediening heel attent en de keuken creatief. Soms zijn het de kleine dingen die het doen.

11. Internationaal Sleeuwijk

Het eten was weer heerlijk! Gastvrij ontvangen! We hoefden niet lang te wachten op onze gerechtjes. Ze waren heerlijk warm en vers.. We komen zeker weer!

12. Internationaal Sleeuwijk

Erg laat met afhaal tijden! Ze laten je gewoon 15 min in koud tochtig hok wachten.

13. Internationaal Sleeuwijk

Eten is erg lekker, veel keuze.
    Snelle bediening ook leuk dat er een robot is die het eten rond brengt.
    Jammer dat de drankjes vrij duur zijn, maar dat is tegenwoordig overal.
    Ga zeker een keer terug👍

14. Internationaal Sleeuwijk

Was erg lekker, fijn dat er geen tijd limiet is.
    Lekker op ons gemak gegeten en gezellig bij gekletst.
    Ik ga gauw weer terug.

15. De service krijgt 6,8, dit cijfer is veel te hoog. Wij hebben gereserveerd voor het zomermenu, komen binnen 0m 16.00 uur, krijgen een bakje chips, echt niveau, hierna gaat de bediening en keuken aan een tafel zitten eten. Wij wachten, glas wijn besteld. Even aan de mevrouw met de witte blouse, zal de baas zijn geweest, gevraagd of wij moeten wachten tot het personeel klaar is met eten. Antwoord: er staat iemand acher de bar die jullie aan drank kan helpen, inmiddels 16.45 uur. Wijnarrangement besteld, bij het Italiaans hoofdgerecht stond op de menulijst Italiaanse wijn, de baas kwam met een Spaanse wijn want de Italiaanse wijn paste niet bij het Italiaans hoofdgerecht. Bijzonder was ook dat omgerekend de wijn van het arrangement €5,80 was en mijn vrouw voor dezelfde wijn €4 betaalde. De baas, de mevrouw met het witte overhemd probeerde ons heel professioneel te overbruggen maar uit eindelijk was het een karikatuur van zichzelf. U snapt het al, hier komen wij dus nooit meer.

16. W. Kloonen

17. Controleer goed de rekening, vet gedrukt bedrag klopt niet met optelling. Bediening weet ook niet waarom. Bewust? Eten is prima.

18. Internationaal Sleeuwijk

Lekker eten!
    En super leuk personeel.
    De sfeer/ aankleding in het restaurant is ook heel gezellig.

19. Wim Kloonen

Prijs/kwaliteit top. Bediening uitstekend, vlot en erg servicegericht. De deelgerechtjes waren zeer smaakvol. Wij komen zeker terug.

20. Hier vierde gisteren een vriendin van ons haar verjaardag voor een grote groep mensen. Daar was dus ook een groot deel van het restaurant voor afgezet, of misschien was er zelfs helemaal geen ruimte meer over voor anderen. Dat heb ik niet eens gezien. We konden zowel buiten als binnen zitten. We begonnen buiten op het leuke terras, al hadden we af en toe wel last van het lawaai van de auto's. Toen het kouder werd vroegen we of we met ons groepje binnen konden zitten. En zo werd er speciaal voor ons een tafel klaar gemaakt. Hartstikke goed. Verder waren alle medewerkers ook erg vriendelijk en attent. En dan het eten. Dat bleef maar komen. Van leuke amuses vooraf, heerlijke vis voorgerechten, een goed georganiseerde barbecue met allerlei heerlijkheden en nog twee chique desserts toe. Allemaal erg lekker en van erg goede kwaliteit. En verder was het nog een leuk en gezellig feest ook. Maar daar speelde deze entourage zeker ook een belangrijke rol bij. Ik weet niet wat onze vriendin betaald heeft, dus over prijs / kwaliteit kan ik niets zeggen. Maar het restaurant heeft wel een hele goede indruk bij ons achtergelaten.

21. Internationaal Sleeuwijk

Familie Kramer

Het was lekker en je had gauw je eten als je iets bestelde.

22. Internationaal Sleeuwijk

Marianne

Na 2 avonden 10 x gebeld te hebben werd er niet opgenomen! Toen we naar restaurant toe reden zei eigenaresse dat het druk was en deed heel ongeïnteresseerd! Net erg klant vriendelijk als je restaurant vol zit en degene die nog wilt reserveren totaal negeren! Egoïstisch noemen ze dat! Er bestaat zoiets als een bandje inspreken als je de telefoon niet op kan nemen.

23. Marja De Groot

Wij hebben genoten van de verrassings paasbox. Werkelijk alle gerechtjes waren heerlijk. Alles goed voorbereid om makkelijk thuis op bordjes te doen! Chapeaux voor de uitvoering! 👍

24. Heerlijk en super service!!! Top top top ✨😄

25. Internationaal Sleeuwijk

G. Van Zeelst

Meeste personeel erg vriendelijk, persoonlijk en heerlijk gegeten!

26. Internationaal Sleeuwijk

Jesse van ‘t Hof

Top restaurant, goed eten en zeer gastvrije bediening en eigenaar.

27. Mira heerens

Vandaag om 12 uur gereserveerd om 15.00 3 personen lunch voor 120 minuten p.p. 30 euro. We kwamen aan en er werd ons verteld dat er nog 1 plek buiten was in de volle zon, zonder parasol en anders nog binnen plek met 36 graden. Op onze vraag waarom niet bij reservering vertelt dat geldt wie als 1ste binnen komt een plek krijgt, werd niet eens sorry gezegd. Teleurgesteld zijn we vertrokken. Jammer want het eten is top maar ons zullen ze niet terug zien. Wrange nasmaak.

28. Internationaal Sleeuwijk

Ook na de heropening in Corona- tijd alles perfect georganiseerd. Alle maatregelen heel goed in acht genomen en het is nog steeds sfeervol. Het eten is hier altijd zalig en de bediening erg vriendelijk. Wij blijven hier graag komen.

29. Internationaal Sleeuwijk

Gerrie Boomhouwer

Heel gezellig en goed restaurant.
    Het eten, bediening en sfeer, toppie.
    Echt een aanrader.

30. Internationaal Sleeuwijk

Wij eten hier altijd graag. Personeel is vriendelijk, leuke sfeer en heerlijk eten. Leuk concept met bestellen via tablet. Grote variatie in aangeboden gerechten.