In den Gevulden Pot in Slagharen

parkeerplekken voor het restaurant aanwezig

• Invalide parkeerplaats

1331967947 85
1420126263 67
1645419739 75
1704191950 75

1. Eten heeft niet meer de kwaliteit als eerst. Terwijl de prijs gestegen is en veel dingen gewoon op de menu kaart staan, maar niet aanwezig zijn. Jammer was altijd een fijne plek om even te eten

2. Bert tibben

Lekker gegeten in een mooie knusse ambiance, vriendelijke bediening die zelfs mijn lastige vrouw tevreden kregen, klasse

3. Harry Paardehaar

Heerlijk, snel, gezellig, ook de mogelijkheid benut om na het diner nog van de bar gebruik te maken, al met al een super gezellige avond, zeker een aanrader, als we weer eens in de buurt zijn doen we het zeker over. Harry P.

4. Eten was heerlijk, vriendelijke staff en kwaliteit voor de juiste prijs!

5. Hilbrand en Dinie Deuzeman

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

Tot ziens!

6. Anny Hamer

We hebben genoten van het eten. De sfeer was goed. Complimenten voor de bediening. Voor ouders met kinderen een aanrader.

7. We hebben vandaag heerlijk gegeten voor weinig geld, super!!

8. C vd Smissen

Heerlijk gegeten. Snelle service en alles goed warm. Voldoende eten. Ruime keuze. Hele vriendelijk bediening. Aanrader

9. Ruud en Ria + hondje

Spontane, vriendelijke en goede bediening. Ze was ook aardig voor ons hondje. Je voelt je er gelijk op je gemak. Het eten was goed. Kortom een fijne ervaring.

10. Zeer goed gegeten voor een redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

11. t wassens

We hebben er lekker gegeten, het eten was erg goed en de bediening was prima

12. Melissa

Je hoeft niet lang te wachten voor je je eten en drinken krijgt. De bediening is spontaan en vriendelijk. Over de prijs kun je niet klagen, zeker niet voor het eten wat je allemaal krijgt.

13. Piet de Rijck

We eten in de vakantie al een aantal jaren in dit restaurant en de menuutje zijn uitstekend en wat zij voor die prijs bieden is gewoon fantastisch. Een echte aanrader.
    Gezellig en lekker.

14. Prachtige ervaring gehad, ik ben gehandicapt en 's middags langsreden voor een tafeltje. Het weer was te koud om buiten te zitten, binnen stond toen we kwamen al een tafeltje klaar zonder dat ik de trap op moest. Geweldige service van de eigenaar, petje af.

15. evelien

Lekker eten en drinken. Prijs kwaliteit prima. Gezellige, gastvrije mensen. Zeker nog eens weer heen.

16. Als je het menu besteld krijg je een halve schnitzel. Eten is laag van kwaliteit, vergelijkbaar met een snackbar, maar daar is de prijs ook naar. Ze zouden zich eigenlijk geen restaurant mogen noemen.

5,9
  17. fam. de Vries

Wij hebben hier donderdag heerlijk gegeten. Mijn man vis en ik ben voor de varkenshaas gegaan. Wij komen hier zeker terug.

18. Onlangs hier gegeten met een groep van 6 volwassenen en twee kinderen. Ontvangst door jonge blonde dame was uiterst vriendelijk. De soep die bij een dagmenu geserveerd werd was tomatensoep. Kaal, zonder groente, balletjes of stukje stokbrood geserveerd. Bovendien ontzettend zout, niet lekker.
    De kinderpannenkoek was te groot en dik en dreef in het vet. Het kindermenu met friet en kipfingers was prima.
    De steak als hoofdgerecht was prima. Helaas geen lekkere salade en de groenten (diepvries) slap en smakeloos. Het nagerecht bestond uit een bolletje vanille ijs met aardbeisaus uit een flesje met een toefje slagroom. Te simpel.
    Voor ons geen tweede keer.

19. Al negentien jaar hebben wij zalig gegeten en zijn wij oer gezellig altijd ontvangen. Groetjes uit graft.de rijp.

20. Vanavond heerlijk gegeten hier samen met mijn man en kinderen! De kerstlampjes en kerstspulletjes staan al weer klaar! Ik kwam binnen en voelde me gelijk thuis. Super service gehad en het eten was geweldig! We hebben lekker soep gehad vooraf en heerlijk spare ribs en mijn man tournedo. Lekker mals en goed gebakken! We kregen zoveel voor een goeie prijs! De kinderen kregen lekkere snoepjes toen we weg gingen en ze hebben zich prima vermaakt! Echt een gezellig familie restaurant! Echt een aanrader! Compliment van mij!

21. Mindy Niemeijer

Heerlijk eten voor een goede prijs! Super personeel. Een echte aanrader!

22. Het voorgerecht was redelijk, maar het hoofdgerecht was B kwaliteit vlees. Mijn partner had een tournedoux die ondanks medium niet mals was en ik had spare ribs, deze waren zo droog en zout dat het geen genot was om te kluiven. De prijs was ook nog aan de hoge kant voor dit restaurant, het lijkt meer op een eetcafe doordat het restaurant in verbinding staat met het cafe hoor je twee verschillende muziekzenders, dit is storend.

1,7
  23. Na een gezellige dag poypark in mijn oude geboortedorp, hadden we zin om hier te eten, lieve bediening, maar wat was het eten slecht. De zalm erg droog en de diepvries groente snot gaar, de kippepootjes voor mijn kleinzoon waren ook erg droog. Jammer voor zo"n restaurant. In Slagharen komen we dus niet meer terug.

1,6
  24. Astrid en inge

Elk jaar gaan we hier zeker 2 keer naar toe. Het eten is super, de mensen super gezellig. Wat ons betreft een echte aanrader. Dikke kus voor al het personeel.

25. Familie Meeuwsen

Zojuist voor de eerste en laatste keer bij dit restaurant gegeten. Vooraf voor 2 gereserveerd dit was echter niet nodig geweest want bij aankomst en vertrek geen klanten in het restaurant gedeelte tegen gekomen. We bestelde stokbrood vooraf en als hoofdgerecht het spare-rib menu. Stokbrood smaakte normaal en was voorzien van huisgemaakte kruidenboter. Vervolgens kwamen de spare-ribs, zagen er al niet uit en smaakte echt vies, droog, vet bahhhh. Toen maar een frietje gepakt maar deze smaakte al niet veel beter, leek wel oud frituur vet. Ofwel allemaal niet te eten, restaurant onwaardig. Bij de bediening aangegeven dat het niet te eten is, wordt aangegeven dat er met diepvries producten wordt gewerkt, maar zo'n slechte kwaliteit zijn wij nog niet eerder tegen gekomen. We gaan, we hoeven het hoofdgerecht niet af te rekenen maar onze gezellige avond uit eten is verpest. Zitten nu in het vakantiehuisje aan een cracker met kaas en smaakt buitengewoon goed. Beste restauranthouder doe wat aan de kwaliteit en sluit anders je tent, dit kun je echt niet serveren!

26. Laatst met mijn gezin gegeten. Nu zijn wij best grote eters maar zelfs wij konden de schalen en borden niet leeg krijgen. Gezellige bediening, keurige tafels, eten uitstekend en nog heel heet als het op tafel komt. Onze dochters waren helemaal weg van de stoofpeertjes en ik vond de snitzel met champignons en uitjes heeeeerlijk. Snitzel was zo flink dat er niet veel anders meer op het bord kon.
    Kortom, dit is een echte aanrader!!!! Wij komen zeker weer.

27. Super gegeten, alles vers en aardige bediening. Ben blij dat deze zaak niet in Dordrecht staat anders zaten wij er iedere dag.

28. Familie etentje

Onlangs bij Den gevulde pot in Slagharen heerlijk gegeten.
    Hoe kan het voor zo'n prijs! Een smaakvol menu, waar wij dan ook van hebben genoten.
    Bijzondere aardige mensen.
    Alles was erg schoon en netjes.. Top!!
    Mvg.

Een opmerking!! Eetgelegenheid: Ons inziens zouden wij heel veel dingen van de muren halen, zoveel mogelijk kunstbloemen e.d. weg.
    Daardoor krijg je veel ruimte,en ziet er vaak heel fris uit.
    Het scheelt heel veel werk,want uiteindelijk moet je alles wel schoon houden. Wij vonden het erg druk aan de muren.
    En op de tafels staan teveel spullen.
    Maar dat is onze mening. Het eten, en daar gaat het om.. was heerlijk!!

29. Mauzer 2623 punten

op 2e pinksterdag passeren we slagharen met een beetje honger, besluiten in de buurt een restaurantje te zoeken...

bij het passeren van het terras zat er niemand, dat leek een slecht voorteken, maar toen we de auto geparkeerd hadden en terug liepen bleek de tent binnen wel vol te zitten.

plaats genomen op het terras, en na korte tijd kwam er een vlotte jongedame, we bestelden een frisje en vroegen om de menukaart.

ze kwam ook vlot terug met de kaart en drankjes, keurig.
    kaart is beknopt met allemaal vrij simpele 'eetcafé-achtige' gerechten, wat op zich prima is natuurlijk.

mijn vrouw gaat voor een varkenshaasje, en ik kies voor een boerenschnitzel, met daar een extra champignon roomsausje bij.

na een ruim half uurtje werd netjes bediend, wachttijd is dus redelijk te noemen.

de roomsaus is gemaakt van een instant champignonsoep, die wat sterker aangemaakt is. dus dat is al dikke min, maar de kok hier heeft behalve champignons niets toegevoegd om het geen soep te laten lijken...

Schnitzel was weinig bijzonders, wat ook voor de varkenshaas gold.

gerechten werden geserveerd met broccoli, wortel & bloemkool, welke slap van smaak en waterig waren, stoofpeertjes uit een potje, aardappeltjes die ik 'wel oké' vond, maar waarschijnlijk ook van avico uit de vrieskist.
    de friet was goed te eten (beetje veel vet in het bakje) en de mayonaise was gewoon lekker!

dit was prima eten voor iemand die thuis geen zin heeft om te koken, maar absoluut onder de maat voor een professionele keuken. De bediening maakt gelukkig iets goed.

wat me verder opviel is dat er binnen aan de bar gewoon gerookt wordt, wat ik ronduit smerig vind.

wat mij betreft is dit geen restaurant om vaker te bezoeken, de 'kok' kan prima gerechten warm maken, maar dat kunnen wij thuis ook.

30. Gevraagd om een tournedos medium rare, krijg je very well done (schoenzool dus) geef je tournedos terug, zonder probleem een nieuwe gekregen. Heel rare en koud. De kinderen klagen niet en hadden bordje leeg. Wij gillend de tent uit. Zeer slechte ervaring voor veel geld (24.50 voor een tournados die op een hamburger lijkt). Gelukkig voor dit etablissement hebben ze voor ons nog nooit klachten gehoord. Ons zegt dat meer over de bezoekers dan over de kok, die werkelijk nog nooit een fatsoenlijk stukje rund heeft kunnen bereiden.

Komen pas terug als er een andere kok is.

3,6
  31. We zaten een weekje in het pretpark Slagharen en we gingen hier eten. Ik had een menu met een soep, hoofdgerecht en nagerecht en thee na. Leuke tent en vriendelijke bediening. Alleen wel prijzig.

32. Na een dagje gezellig naar Pretpark Slagharen, heerlijk gegeten bij "In Den Gevulden Pot" .
    Aardige bediening, salade buffet en heerlijk ijs na.

Tip voor het bedrijf : een hoekje creeren voor kinderen zodat die dan rustig kunnen tv kijken, of met speelgoed en kunnen tekenen. Zodat ze dan niet rond hoeven te rennen of zich te vervelen.

Voor de rest ziet het er keurig uit.

33. Heerlijk eten voor weinig geld, zowel van de kaart als de bufetten. Mooie aankleding en een supergezellig café!