De Buren in Sittard

di 11:00 - 00:00

• Bezorgen

ma 11:00 - 00:00
di 11:00 - 00:00

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1200532887 64
1478207900 61
1500421901 65
1611491906 63
1655919908 63

1. Samen met mijn vrouw en dochter geluncht bij de Buren. Twee keer de kroketten met brood en een broodje gezond. Twee stukjes brood waar een kroket niet eens op past en daarbij twee blaadjes sla. Broodje gezond plak kaas en ham en een plakje komkommer en een halve tomaat. Dit voor een veel te hoge prijs. Bediening correct en vriendelijk, eten heel matig en voor ons voorlopig niet meer.

2. Ik was met 3 vriendinnen een hapje eten. Vooraf hadden we 2 plankjes om te delen met een soepje en diverse lekkernijen zoals een courgette koekje. Als hoofd gingen we allemaal voor de spareribs, die zijn nog nooit tegenvallen bij De Buren, het vlees valt van het bot af zo lekker mals. Als dessert ging ik voor de appeltaart, altijd goed en een lekkere latte macchiato met hazelnoot siroop erin, altijd een favoriet, heerlijke goed opgestoomde melk.

Het is me nog nooit tegengevallen en door het personeel kom ik vaker terug.

3. Gisteren ff een hapje eten op het terras bij Eetcafe‘ de Buren. Nou dat was een zeperd! Omstreeks 19.00Uur op het terras, ja het was druk, na ongeveer een half uur wachten is mijn vrouw maar achter de serveerster aangelopen om te vragen of wij ook wat mochten bestellen. Niks moeilijks… 2 hamburgers met wat frietjes en 2 drankjes. Drankjes kwamen snel… hamburgers duurde wat langer, ja het was druk. Toen kwam het… we kregen 2 borden met wat friet en 2 hamburgers. Friet was koud en het gehakt van de hamburgers was gewoon nog rood (rouw) en koud van binnen… geen bestek. Mijn vrouw is zelf zowat in de keuken het bestek gaan halen.
    Maar betalen moesten we wel ff vooraf.
    Kortom… wij kiezen er zelf voor om een belachelijke prijs te betalen voor een simpele hap en een drankje… is onze eigen keuze.
    Maar het is niet goed om dan ergens te zitten, hetgeen leuk dient te zijn, een belachelijk slechte bediening en een ziek makende vieze hap voorgeschoteld te krijgen die wel ff van te voren dient betalen.
    Zou zeggen ga zo door maar voor ons niet meer.

2,8
  4. Helaas hier geluncht, wat een spijt.
    Wij hadden broodje crispy chicken en hete kip op een broodje. Het spijt ons om dit te vermelden, maar begrijp werkelijk niet hoe je dit kunt presenteren. Advies aan de kok proef het zelf eens, heb ook een groot gedeelte laten staan.

4,7
  5. Vandaag wezen lunchen bij De Buren. Vlotte, vriendelijke bediening. Niet lang hoeven wachten op het eten. De bestelde broodjes waren doorsnee, wel lekker. De prijzen zijn zoals bij andere eetgelegenheden. Enig puntje van kritiek: de tafels staan echt veel te dicht op elkaar. Vreemden een tafel verder zitten op minder dan 1 meter afstand. Dit voelt in de coronatijd niet prettig.

6. Daniela Winants-Honings

Met vrienden pizza gegeten, op maandag, dinsdag en woensdag sowieso een leuke actie: alle pizza's €8,00. Pizza's zijn uitzonderlijk lekker, en ik als half Italiaanse kan het weten. Bediening is prima, sfeer ook, de sfeer maak je trouwens zelf.

7. Helaas bij de Buren geluncht… goulashsoep: geen vlees gezien, geen paprika gezien, wel wat stukjes kip om op te vullen; half sneetje brood erbij… geen boter.
    Uitsmijter werd geserveerd op een snee bruin brood met wat sla… erg karig allemaal. Overigens zitten de stoelen ook voor geen meter!

8. Gisteren trakteerden mijn dochters voor Moederdag mij op een lunch bij De Buren… wát een afknapper was dat! Het broodje gezond was van oud brood met véél sla en verder weinig van dát wat er op een broodje gezond hoort te zitten… ook heel droog met totaal geen dressing/sausje!
    Verder vond ik het ónsmakelijk dat het bedienend personeel op ieder dienblad een bakje had staan met daarin een vaatdoekje om de tafels mee af te vegen… dit kan toch ánders? Zó ga je toch niet bedienen/uitserveren?
    Het was voor mij een fijne Moederdag dankzij mijn dochters en NIET door De Buren!

9. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

10. Gaan eten met een paar man, aangegeven dat een iemand zijn gerecht niet lekker vond, hondsbrutale medewerker begon nadat wij hadden aangegeven dat gerecht dus ook niet te betalen, te intimideren en te dreigen, toen de situatie door deze medewerker bijna escaleerde is de eigenaar erbij geroepen door ons en heeft zich meermalen verontschuldigd. Toch heeft deze ervaring ons zo geshockeerd dat wij hier niet meer naar toegaan.

11. Albert

12. Marjo Peeters

Samen met mijn dochter voor de eerste keer bij Eetcafé De Buren in Sittard gegeten.
    Vooraf heerlijk Bruchetta brood met tomaten en ham genomen; goed verzorgd en lekker van smaak.
    Als hoofdgerecht hadden we allebei tappas; we kregen elk verschillende gerechtjes waardoor je met elkaar kon ruilen. Het was zeer smakelijk en goed verzorgd; zowel vis als vlees.
    Super goed dus!

13. Lekker gegeten en flinke porties, wij konden geen toetje meer op.

14. Mooi verbouwd!! Vandaag gezellig met mijn dochter en moeder (oma :-) geluncht. Genoten van een goede kop koffie, heerlijke versbereide soep en een lekker broodje tonijn. Komen zeker terug! Prijs-kwaliteit prima.

15. Heel lekker gegeten, service was gewoon goed. Gezellige avond gehad!

16. On-ge-lofelijk! Dit nog nooit meer gemaakt. Ik wil het drankje betalen van mij en mijn vriend. 5.60. En je raad nooit wat de medewerker doet... Hij pakt gewoon een groot gedeelte van mijn geld, zegt: is fooi he. En loopt weg. Ik wilde hem klein geld geven omdat ik weet hoe het is als het druk is, en je geen klein geld meer in de kassa hebt. Echter beviel de medewerker niet dat hij daardoor een paar seconden langer moest wachten dus besloot hij zelf maar mijn geld te pakken. Hij zij letterlijk: als jij mij laat wachten krijg ik fooi. Ik heb gezegt dat ik mn geld terug wilde. Ik had zo n 9 euro liggen. Ik dacht dat hij 80 cent meer had gepakt dan de prijs van de drankjes. Hij vroeg aan mij wat ik dan nog terug zou krijgen. Ik zij 80 cent, hij gaf 60 terug en was snel weg. Even later bleek dat die geen 80 cent maar 1.80 had gepakt.

Nu zullen sommige zeggen: het is maar 1.80. En waarom denk je dat ze zo een lage bedragen meer pakken? Ik denk omdat ze weten dat mensen geen aangifte doen voor een paar cent/euro.

Ik sta echt perplex!

17. Druk eetcafé aan de Markt in Sittard. Producten zijn qua prijs/kwaliteit in orde, verwacht geen spectaculaire hoogstandjes (en dat is ook niet de opzet). Saté, frites, tosti etc.
    Met de seizoenen mee een aantal specials, en 's avonds (weekenden) wordt de boel omgegooid naar feestcafé. Bediening is jong / studenten aangevuld met enkele meer ervaren horecakrachten.

Moet het ook hebben van het terras; dit houdt natuurlijk in dat het regelmatig (erg) druk is, wat de wachttijd opschroeft.

18. Warme maaltijd was niet over naar huis te schrijven. Harde frietes welke niet te eten waren.

4,5
  19. Math Daemen

20. Sittardenaar

Ik ben er zojuist geweest en ik kom vaker overdag bij De Buren een terrasje pikken. Deze keer ontstond er een probleem die onoplosbaar bleek te zijn, het was drie uur 's nachts(disco-avond) en het was ontzettend druk. Maar de baas heeft het direct opgepakt en wist binnen 3 tellen een oplossing aan te bieden.

Dineren of lunchen bij De Buren is altijd heerlijk!
    Het personeel bouwt al gauw een band met je op.
    Terras is altijd verwarmd! Het is sfeervol en je uitzicht is perfect. Leiding is Top! En uiteraard is de bediening Top, een fooi is dus vanzelfsprekend.

Hoe negatief het ook even was geworden vonden wij de oplossing geweldig. Vooral terwijl het immens was.

Café De Buren is the place to be. Great food and service, trust me just try it because they will amaze you..!

21. Helaas kan ik niets anders zeggen dan dat Eetcafé de Buren zich tijdens ons bezoek van een slechte kant heeft laten zien. We hadden rond 18 uur met 5 personen besteld, waarvan 4 gerechten dezelfde waren. Na 20 minuten kwamen de eerste twee borden, om vervolgens na een uur (!) wachten te horen dat de bestelling niet goed was doorgegeven aan de keuken. Vergissen is absoluut menselijk, maar dat men niet signaleert dat er 3 gerechten ontbreken vind ik erg opmerkelijk.

Nadat we na een uur hadden aangegeven dat we nog altijd 3 gerechten misten, werd er niet vanuit de klant gedacht maar er werden gelijk excuses aangedragen waarom het mis was gegaan. Oprechte verontschuldigingen waren voldoende geweest.

Erg jammer dat het geen prettige ervaring was. Het eten was goed in combinatie met de prijs.

22. Bert Schepers

Wat een waardeloze tent is dit! Advies aan de uitbater: zoek een ander vak, want voor de horeca ben je volstrekt ongeschikt.
    Op donderdag koopavond een week voor de kerst is het 15 graden, even lekker met z'n tweeën op het buitenterras. Slechte bediening, een half uur wachten op twee biertjes en nog niks te drinken. Gelukkig had men de calamaris snel gebracht.
    Driemaal vergeefs geïnformeerd waar ons drankje bleef, helaas. Ongeïnteresseerde bediening, snel afgerekend en een paar café's verder genoten van een heerlijk drankje, binnen vijf minuten besteld en geserveerd.

23. Heerlijk geluncht, had de biefstuk met warme groentjes. Zeer vriendelijke bediening en snelle service. Ook de wijn was lekker. Kortom echt een aanrader als je in sittard komt!

24. Ik ben erg te spreken over De Buren.

In de zomer kun je er de hele dag lekker in de zon zitten op hun grote terras.
    Maar ook in de zaak zelf is het gezellig en knus.

De bediening bestaat uit jonge mensen die je goed en professioneel helpen.
    Hoe druk het ook is, ze zorgen altijd dat ze voldoende personeel hebben, zodat je snel geholpen word.

De menukaart is gevarieerd en is de hele dag door te bestellen.
    Over de kwaliteit van het eten ben ik ook zeer te spreken, vooral de saté bestel ik graag! Maar ook de pasta met scampi's behoort tot mijn favorieten.

Ook hebben ze een uitgebreide cocktailkaart. Zeker op het terras heb ik na het eten liever een mojito dan een kopje koffie!

Verder is het een gezellige zaak waar ook in het weekend veel te doen is.

Kortom Buren keep up the good work!

25. Laatst gaan eten met een vriendin daar. Altijd wel gezellig en knus daar.
    Ik had pangafilet met friet en wat sla.
    Helaas viel de panga tegen, niet veel smaak. Frietjes en de sla waren lekker.
    De wijn hier is trouwens heerlijk! :)
    Mijn vriendin had pasta, weet niet meer precies welke maar ze vond hem heerlijk!

Aardige, jonge bediening.

26. Hier vorige week gaan eten. Het eten en de service kan veel beter. Broodje gehakt was een mislukt broodje shoarma en de tosti was veel te weinig. Bediening traag en niet echt vriendelijk. In het weekend moet je hier 's avonds helemaal niet komen, alleen als je zin hebt in een ruzietjes.. Er zijn genoeg gezellige eetgelegenheden in Sittard!

1,1
  27. Omdat de carnaval net afgelopen is, waren er gisteren maar weinig restaurants open. Zo kwamen wij uiteindelijk uit bij Eetcafé de Buren voor onze wekelijkse Eet.nu lunch.

We zaten vlak na binnenkomst direct in de tocht, dus zochten een ander plekje op. Helaas begon het hier na een paar minuten ook te tochten. Ik denk dat het kwam omdat er nog opgeruimd werd, maar het hielp de sfeer niet echt. Het restaurant straalt duidelijk uit dat het meer een café is dan een plek om lekker te eten.

Nadat we plaats hadden genomen moesten we redelijk lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. De kaart had weinig interessante gerechten, dus we zijn alle 3 voor de hamburger met friet gegaan.

De hamburger zelf was redelijk. Twee kleine hamburgertjes op een wat groter, harder broodje, sla, tomaat en een plakje bacon. Het was niet speciaal, ik had het zelf ook zo kunnen maken, maar het was ook niet vies.

De frietjes vond ik iets minder lekker, misschien dat ze iets te lang gefrituurd waren, of op een te hoge temperatuur.

Er werd tijdens het eten nog wel gevraagd of alles naar wens was, waarmee de bediening een puntje erbij heeft verdiend.

Uiteindelijk waren we met z'n 3en een gemiddeld bedrag kwijt voor een gemiddelde ervaring. Wellicht dat deze ervaring beter was geweest als we een dag later waren langs gekomen. Ik zal echter niet snel terugkomen hier.

28. Leuk, gezellig en sfeervol café op de markt in Sittard.
    Ik kom er zelf geregeld en ben zeer tevreden over de service.
    De locatie is perfect. Je hebt uitzicht over de hele markt en het ligt mooi centraal. In de zomer is er volop zon (tevens zonneschermen voor de tropische dagen) en een terrasje pikken is dan ook zeer aan te raden.
    Binnen heerst een gezellige sfeer zowel doordeweeks als in het weekend als uitgaansgelegenheid.
    Het eten is lekker en mooi gepresenteerd. Porties zijn zeker voldoende en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Door het jaar heen hebben ze seizoensspecialiteiten. Maar beetje jammer is dat de kaart zelf niet wordt aangepast. Een nieuw gerecht af en toe zou ook fijn zijn.
    Het personeel variëreert van tiener tot volwassenen. Sommige nog wat onervaren en andere zeer professioneel. Je wordt snel en altijd vriendelijk geholpen. Als er een probleem of vraag is wordt dit altijd netjes en correct afgehandeld. De eigenaar is tevens ook erg vriendelijk en professioneel.
    Kortom lekker eten, top locatie, vriendelijk personeel en gezellige sfeer vind je hier.

29. Ten eerste wil ik even zeggen dat De Buren het erg goed doet! Ik werk zelf in de horeca en weet dat dit lichamelijk en geestelijk erg vermoeiend kan zijn! In de topdrukte (vooral in de zomerperiode) heeft het personeel te maken met een dienblad waar voor ongeveer 20 kg (als het vaak niet meer is ) aan drank opstaat! En dit waarschijnlijk wel 100 keer op en neer! Als horeca medewerk(st)er kom je er niet onderuit om met 101 dingen tegelijk bezig te moeten zijn! Al met al moet ik zeggen dat ik alle keren erg snel geholpen ben geworden bij De Buren en als ze het even te druk hadden lieten ze mij heel netjes weten dat ze mij gezien hadden en zo bij me zouden komen. Ik vind het juist leuk dat het personeel "jong" (maar wat noem je jong he :P) is. Dit is ook een beetje de doelgroep want in het weekend is dit wel de leukste gelegenheid om een beetje " uit " te gaan! Eten is goed! Tosti buren Mjummie! Keep up the good work Buren team!

30. Leuk café met lekkere broodjes die je ook na 18 uur kan bestellen.

Nadeel van de buren is dat de wc vanaf het begin van de dag al erg goor zijn, jammer. Het personeel laat ook vaker te wensen over.

31. Levi 122 punten

Prima eetcafé waar je lekker en snel kunt eten. De saté is een aanrader, lekker, goede grote portie en een hele goede prijs!

32. Pasta carbonara is een echte aanrader!

Hamburger de Buren vind ik érg tegenvallen! Het vlees was érg droog. Had er drank bij nodig.

6,7
  33. Op 2 november j.l. ben ik met een afdeling van DSM R&D daar een avondje uit geweest.

Perfect verzorgd menu, zeer goede kwaliteit, adequate bediening.

Veel complimenten gehad, en gezien de R&D achtergrond van die mensen is dat geen sinecure.

Even vooraf ter plaatse een goed gesprek gehad, alles goed doorgesproken en het resultaat was zonder meer goed!

Wat ons aangaat zal dit zeker een vervolg hebben...

34. Gisteren even een schnitzel gegeten met een familie-lid. Niet verkeerd en zeker goed verzorgd.

35. Ben een Sittardenaar en eet vaak op de markt. Ga dan wel eens bij cafe De Buren eten. Het eten bij de Buren is vrijwel altijd degelijk en goed. Voor een broodje tot 3-gangen menu kun je hier terecht. Maar zoals bijna overal op de markt in Sittard is de bediening vaak slordig en erg jong met gebrek aan sociale vaardigheden. Zo ook bij de Buren. Advies is om De Buren te bezoeken op minder drukke dagen/avonden.

36. Roman 163 punten

Op aanraden van een collega hier gaan eten.

Het weer was goed, dus we hebben op het terras gezeten.

We zijn in de dikke 2 uren dat we er gezeten hebben 2x van tafel moeten (ja, we werden door het personeel weggestuurd) wisselen.

Het personeel had blijkbaar iets anders te doen dan de gasten tevreden te stellen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als hier!

We kregen niet eens een excuses, de bestelling klopte niet, de rekening klopte niet en personeel roept naar elkaar waar de gasten bij zijn. Hier kom ik nooit meer!

4,9
  37. Regelmatig bij de buren geweest,

Bediening erg vlot maar wel een beetje slordig.

Lang wachten voordat er iemand aan tafel komt.

Twee keer op een doordeweekse (dus rustige) avong daar geweest en 2 keer wc's vies en geen wc papier..

Leuk om in het weekend iets te drinken of op het terrasje te zitten.

38. Leuke en gemoedelijke tent. Erg schoon is het helaas niet. Het eten is wel lekker, maar dat wisselt van kok tot kok en van de drukte. Prijs is acceptabel.

Doelgroep is jong, jonger, jongst. Medewerkers zijn daardoor ook jong, jonger, jongst.

En als je een leuk koppie hebt met blond haar en blauwe ogen en een keer knipoogt besteed de eigenaar/ bedrijfsleider graag wat extra aandacht aan je!

Ik vermoed dat ik er misschien nog wel eens ga eten als ik ooit nog eens in de buurt ben.

39. Ik ga geregeld eten bij cafe de Buren en ben erg tevreden over de zaak.

Zeker in de zomer zit ik graag te eten op hun terras. Zelf als dit helemaal vol zit word ik nog snel en goed geholpen.

Hun sate vind ik heerlijk en ook het broodje carpaccio is een aanrader voor ff tussendoor.

Kortom echt een aanrader!

40. We zijn er laatst met een paar man gaan eten. De bediening was heel erg goed. Heel attent en oplettend.

Het eten zelf was voortreffelijk! De sate is echt hun specialiteit.

Het personeel was nog steeds erg jong, maar heel professioneel en aardig.

Echt een aanrader voor iedereen!

41. Schrok wel van de negatieve beoordeling en heb overwogen om toch maar voor een ander restaurant te kiezen. Ik had nog nooit slechte ervaring met dit restaurant.
    Na op de markt in Sittard een rondje te hebben gelopen toch maar besloten om het zelf nog eens te proberen. En gelukkig maar. Op alle fronten zeer tevreden. Het enige minpunt is de akoestiek, in het eetcafe is veel herrie als het wat drukker is. Maar swah... dan kun je zelf ook ongedewongen kletsen.

Vette pluim voor het smakelijke vegetarische recept. Veel restaurants verstaan vooral de kunst van het weglaten.
    Prijs-kwaliteitverhouding is prima, mogen andere restaurants een voorbeeld aan nemen.

42. De keuken is wisselend, soms goed, soms valt het tegen.
    Als het druk is kun je beter weg blijven, dan knalt de kwaliteit achteruit.
    De bediening op het terras is heel slecht. Ik ben al eens na een half uur te hebben gewacht weg gegaan.

43. Werken met heel erg jong personeel, ook in de keuken. Lekker goedkoop natuurlijk, maar de kwaliteit gaat erg achteruit en zo kun je geen restaurant cafe houden. Eerder een frituur dit is echt geen aanrader. Zou hier voor je eigen goede gezondheid zelfs wegblijven en dat is inclusief terras bediening. Is gewoon vreselijk. Maar die kunnen er ook niet veel aan doen, wie is daar in hemelsnaam bedrijfsleider? Die man of vrouw moest eens goed aangepakt worden.

2,7
  44. Ik heb er twee keer gegeten met een gezelschap van ongeveer 10 personen, achter in de serre. Daar krijg je een drie gangen keuze menu.

Iedereen was zeer tevreden en complimenteerde mij voor de keuze. Ik zelf heb het ook zeer lekker gevonden. De rode huiswijn was heerlijk. Was een gezellige avond.

45. Broodje carpaccio is een aanrader!

De prijzen zijn flink omhoog gegaan ineens! Dat vind ik wel schandalig.

Verder is de bediening super traag!

46. Nou ik had zelf postbode elastiek in mijn spaghetti?

En kreeg een vies glas wijn met de lippenstift er nog op!
    Moest alles gewoon betalen ook!

Echt geen aanrader!

Mensen blijf daar maar weg.

1,5
  47. Is dat ene broodje met die friet erop alweer terug?

Perfecte anti-katerbroodje voor de zondag en ook héééél erg lekker.....

Minpuntje van "de buren" :
    Ik zat laatst op het terras maar wij werden buiten niet bediend, terwijl toch de warmte lampen aan waren. Op het moment dat er vriendjes van de bediening plaatsnamen op het terras werden deze wel bediend. Misschien is de gemiddelde leeftijd van het personeel iets te laag of is er te weinig "volwassen" toezicht.

Lijkt mij zeker een punt om aandacht aan te schenken.

48. Gisteravond was het weer een drama. Veel te lang wachten en weinig smaak in het eten. Ook het personeel kon wel zat zijn. Wat een wanorde. En ook nog betalen!!!!!!

49. Op de eerste plaats vindt ik bijna een uur wachten tot er eens iemand komt kijken wel wat erg lang En als het er dan eenmaal is wou je dat je ergens anders was geweest Ook de bediening is ver beneden peil Jullie moeten eigenlijk frituur prijzen aanhouden.

50. Als je goedkoop wilt eten zit je hier goed, verwacht geen haute cuisine of professionele bediening. You get what you pay for.

51. angelique

Ik kom geregeld bij de buren in cafe en restaurant, en snap helemaal niets van al deze negatieve kritiek.
    Het personeel is supervriendelijk. Het is zelfs al geregeld voorgekomen dat de bediende al wist dat ik zoetjes in de koffie dronk, en het er automatisch bijlegde.
    Misschien hebben deze mensen een stagiere of nieuweling gehad.Ik ben in ieder geval altijd dik tevreden.Mocht dit toevallig een keer niet het geval zijn, dan zeg ik er iets van en wordt ik meteen geholpen.
    angelique

52. Hier moet je niet komen als je grote honger hebt om wat te eten, dan kun je lang wachten vrees ik. Aantal keren plaatsgenomen maar niemand kwam om de bestelling op te nemen dus maar vertrokken. Waardeloos personeel die geen idee hebben hoe ze met klanten moeten omgaan. Voor mij nooit meer.

53. heb een aantal keren wat gegeten in cafe gedeelte. Eten is op zich niet mis, bediening zeer wisselend. Enkele goede krachten en enkele zeer onervaren mensen. Men vergeet dan bestellingen op te nemen, vergeet het rond te brengen, of weet niet goed hoe op te tellen. Kreeg laatst gesmolten ijs, toen ik hier iets van zei kreeg ik als uitleg "ja dat komt omdat het bord waarop het geserveerd wordt warm is". Tja...

5,5
  54. Tja, de lopende band van de markt in Sittard. Ga allen wat eten als je de hele dag de tijd hebt, want het duurt allemaal wel erg lang... Personeel is dan ook niet al te best .
    Eten valt ook een beetje tegen!

4,7
  55. in restaurant gegeten en prima prijs kwaliteit verhouding. De carpaccio is geweldig en rest van menu ook heel smakelijk. Amuse van het huis altijd goed en uitgebreid broodmandje met kruidenboter en tapanade -alles prima! We gaan zeker terug!

56. Rommelig cafe en restaurant. Onprofessioneel personeel. Eten is echt slecht, staat denk ik ook onprofessioneel personeel in de keuken.

57. Recent twee keer wezen eten, een keer in het reastaurant, een keer in het cafe. Beide keren erg lekker gegeten, correct bediend en een nette prijs.

58. Bediening en ambiance prima. Eten is ronduit slecht. Het komt en gaat met massa's tegelijk. Waardeloos