Op dit adres zit nu: Brasserie Pastis

Voldoende parkeergelegenheid. Zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde van het pand.

• Catering

1319428557 71
1402009143 76
1420360384 80
1548819073 77

1. We hebben een hele gezellige avond gehad, en het eten was ook heerlijk.

2. Mariska Bijveld

Heerlijk gegeten met 6 volwassenen en 5 kinderen. De kinderen konden lekker spelen en wij konden lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

3. Aardige ontvangst en bediening. We hebben lekker gegeten. Enig puntje van kritiek is dat ik de carpaccio niet zo heel lekker vond. Leek kant en klaar te zijn. En we misten een lekkere salade bij de gerechten. Voor de rest gezellig en fijn gegeten voor een prima prijs.

4. Wij hebben met z`n vieren bij `t Moment heel erg lekker gegeten. Verdiend een herhaling.

5. Lekker eten, leuke bediening en niet duur!

6. Was benieuwd naar de nieuwe menukaart. Restaurant had geen fantastische naam maar met een uitgebreidere menukaart verdiende het een kans. Het is bij ons net om de hoek dus veel moeite hoefden we er niet voor te doen. Al met al een teleurstelling. Veel "fabrieksvoer" en het vlees was droog. Eigenlijk lijkt het meer een veredelde cafetaria. Maar goed, voor de gemiddelde Hollander is al snel iets goed. Ons zie je in ieder geval niet meer terug, niet in de laatste plaats omdat er nogal wat tokkies zitten.

4,5
  7. Tineke Willemsen

Gezellig no nonsens restaurant. Had iets weg van een Duitse Schnitzelstube.

Het eten was erg lekker. Tournedos lekker mals, de schnitzels heerlijk klaar gemaakt en de scampisalade smaakte ook heerlijk. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Wij vinden de Heidi- muziek wat te hard staan. Na reclamatie werd dit onmiddellijk gedimd.

Zeer kindvriendelijk. Er is speelgoed en de kindjes mogen vrij rondlopen als ze dat willen. Er zijn kinderstoelen met riempjes.

Onze dame blanche was overheerlijk maar leek meer op een mesjeu negro. Heel frivool gedaan. Wat een humor.

Al met al hebben we een mooie middag gehad in dit restaurant en gingen we tevreden weer naar huis. Opa, oma, papa, mama en peuter. Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

8. Het is er gezellig en niet druk, dus je kan gezellig kletsen tijdens het eten. Het eten is gewoon goed, zoals we al gewend zijn bij 't Moment. De bediening is vriendelijk en service gericht. Daarom heb wij al verschillende vrienden gewezen naar dit gezellige restaurant.

9. h.van Bavel

11-juni hebben wij ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd in dit restaurant ‘t Moment. Het was een dag om nooit meer te vergeten gewoon (toppie). Wij en al onze gasten waren meer dan tevreden over dit restaurant.
    Een geweldig koud en warm buffet (en meer dan voldoende) met een dessert na, en onze kleinste kleinkinderen konden nog iets anders bestellen. Het restaurant is gezellig ingericht en een groot buiten terras waar wij ook gebruik van hebben gemaakt, want het weer zat ons mee. De bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader voor als je wat te vieren hebt.
    Nogmaals aan de eigenaar en zijn personeel jullie hebben ons een zeer fijne dag bezorgd. Bedankt.

10. Zaterdag mijn verjaardag gevierd met 4 vriendinnen we hebben er super gegeten met z'n 5e en gezellig zitten borrelen we hebben een top avond gehad!. Bediening was super goed en heel erg vriendelijk. Bij het afrekenen vertelden iemand van het personeel dat er binnenkort een nieuwe kaart aankomt die gaan wij zeker een keer proberen!! Het was super

11. We zijn er zojuist geweest voor de lunch. Het is gewoon schandalig wat ze je voorzetten. Het broodje warme beenham is daadwerkelijk een pakje goedkope ham gekocht bij de supermarkt en in stukken gehakt (alle plakjes op elkaar). De saus is niet te vinden, de champignons die erop zitten zijn enkel aan 1 kant gegrild en het geheel is zo op een broodje gegooid. Zeker een half uur moeten wachten op dit ''gerecht''. Ow en dan natuurlijk niet te vergeten: de cd die op repeat staat: het beste van Andre Hazes, op volume 10.

12. Marry van Swieten Treffers

Gisteren 60 jarig huwelijksfeest gevierd van mijn ouders in 't Moment. Wij en onze 40 gasten waren zeer tevreden over het heerlijke eten, de goede bediening en de goede sfeer. Het was een onvergetelijke avond mede dankzij de John en Leonie en de bediening die geen moeite teveel was om er een gedenkwaardige avond van te maken.

13. Prima restaurant; Brabantse gemoedelijkheid en een ontspannen sfeer. Slechts een paar minuten rijden vanaf de snelweg, dus echt een aanrader om onderweg lekker en goed te eten.
    Aan de buitenkant strak en modern, binnen echt ouderwets gezellig en sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening; we hebben prima gegeten voor een prima prijs.

Wij zijn dik tevreden en komen zeker nog eens terug.

14. Toos Govers-de Rouw

Zondagavond heerlijk gegeten met man, zoon en schoondochter. Het eten was goed, de tafel gezellig en de bediening uitermate vriendelijk. We komen zeker snel terug.

15. Echt een top restaurant. Was een druk dagje (17 oktober), maar toch een lekker plekje voor ons zelf kunnen vinden! En heerliijk gegeten met vrienden.
    Bediening is erg ervaren en vriendelijk. Aan het einde nog leuk praatje gehad.
    Verder een leuk knus en huiselijk warm restaurant, waar je heerlijk paar uurtjes kan vertoeven.
    Wij waren er nog nooit geweest, maar wij komen zeker terug. Tot gauw!!

16. Vanavond heerlijk met een vriendin zitten eten! Geweldige bediening, heerlijk eten, en buikje vol gegeten. Een echte aanrader voor iedereen in rosmalen en omstreken!

17. Hans van Meurs

Vanavond met de band(Bluezilla) hier gegeten met 9 personen. Prima naar ons zin gehad in een prettige sfeer. We hadden het `van -alles-wat` menu besteld en de spare-ribs en sate, biefstuk en gambas waren om te zuigen. Ook waren er voldoende aardappels, friet en groenten.
    Later nog behoorlijk lang nagetafeld en toen we hoorden dat er elke laatste zondag van de maand akoestische optredens van lokale artiesten zijn, waren wij als muzikanten gelijk verkocht.
    Ga zo door, Team `T Moment.!

18. Lekker eten en aardige bediening.
    Helaas teleurgesteld tijdens het afrekenen. We hebben van tevoren duidelijk aangegeven dat we voor het 3-gangen menu gingen. Een van ons zat te vol voor een dessert en heeft daarom niets genomen. Bij het afrekenen bleek dat het 3-gangen menu (zonder aan ons te vertellen) omgezet was naar losse gerechten omdat er geen dessert besteld was. Hierdoor waren we duurder uit.
    Uiteindelijk gewoon de rekening moeten betalen, het werd niet netjes opgelost. We kregen het gevoel dat er niet naar ons geluisterd werd.
    Dus ook al zit je te vol voor een dessert, gewoon iets bestellen en desnoods laten staan!
    Jammer, Het Moment is twee klanten kwijt.

19. Gezellig met mijn dochter hier vanavond gegeten. Bediening was snel en heel vriendelijk. Mandje stokbrood was heerlijk vers, ik had verder de garnalen van de chef. Die waren heerlijk en nu in de actie voor maar €12,50!!! Dochter had de pannenkoek en die was ook heel goed. We hebben lekker buiten op het terras gezeten, heerlijk gegeten en gedronken voor nog geen €30,--. Waar maak je dat nog mee?

20. C 29 punten

Afgelopen zaterdag avond hier gegeten, het was echt super lekker! Het vlees was super mals en de porties waren ook groot, je hoefde geen honger te lijden hier!

Hier gaan we zeker vaker naar toe.

21. Heel slechte ervaring, steeds vragen waar ons eten bleef, steeds smoesjes 'het is er bijna', en we hadden een honger dus maar stokbrood bestellen en drinken (we waren met 7 personen). Dit werd wel snel gebracht, na 1,5 uur opgestapt omdat het echt te lang duurde. Ging nergens over. En heel het bedrag af moeten rekenen, als ze nou hadden gezegd, stokbrood is voor onze rekening en excuses. Maar nee niets van dat alles, 65 euro en niet gegeten.

22. Danielle de wert

Wij zijn afgelopen zaterdag met een groep van 10 personen gaan eten bij `t moment in rosmalen.
    Het was er erg knus en gezellig, het eten was echt heerlijk en de bediening was ook heel erg vriendelijk.
    Prijs kwalitijd was ook erg goed 3 gangen menu voor 23,50.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

23. Wat ik hier heb meegemaakt is me nooit eerder overkomen, om onze vakantie af te sluiten dachten we te gaan eten bij t Moment, we wilde bestellen en er stond geen vegatarisch op het menu dus vroegen we daarna, helaas was er alleen maar salade met noten en vruchten of een kaassouffle??? hnou om de pret voor de andere niet te drukken koos mijn dochter iet wat teleurgesteld voor de kaassouffle met friet, wij bestelde het 3 gangen menu en wilde beginnen met soep en andere met Carpaccio , lijkt me niet zo heel ingewikkeld, maar we zaten maar te wachten en te wachten..... mensen na ons kregen de voorgerechten uitgeserveerd en na 50 min vroeg ik waar ons eten bleef, Britt zou het even gaan vragen, na 10 min kwam ze terug en zei het duurt nog 15 min , dat werd me echt te lang want we zaten om 10 over 7 aan tafel en om kwart over 8 werd ons verteld dat het nog een kwartier zou duren. Ik vroeg de rekening voor de drankjes en kreeg deze , deze was absurd hoog, ook omdat we veel gedronken hadden , je zit met 3 kinderen meer dan een uur aan tafel , die vervelen zich dus drinken drinken drinken.. geen enkele tegemoet koming alleen de verontschuldiging dat ze een ziekmelding hadden, ja dat kan en is heel vervelend maar andere kregen hun eten wel.
    Ik stop er nooit meer, jammer!!

1,3
  24. Bert van de Biesebos

Was hier met familie om onze jaarlijkse familiedag te vieren, wat dit jaar door zus Ans geregeld was. Het is er echt geweldig, een aanrader. Goede ontvangst, goed eten en drinken, leuke ongedwongen sfeer en prima bediening. De complimenten. Ga zo door.

25. Hebben hier vandaag met de familie geborreld en gegeten(13 personen), allemaal volwassenen en een ieder kon kiezen uit het 3gangen menu.
    Het was heel divers en iedereen was heel erg tevreden,vriendelijk personeel en niks tekort gekomen.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
    Nogmaals bedankt.
    Groetjes Ans van de Biesebos
    20 mei 2012

26. Gisteren gaan eten daar, onverwachts met een groep van 25 man gaan eten, was geen probleem, eten was toch redelijk snel op tafel..
    Kwaliteit van het eten was ook erg goed, lekkere dingen op de kaart staan, variatie genoeg, voor ieder wat wils.

Voor herhaling vatbaar als we keertje in de buurt zijn...

27. Heel lekker gegeten.
    Die 2 kale koks zijn te gek.
    De kids konden zelfs hun ijsco zelf samen stellen.

Een echte aanrader.

Top tent...

28. Afgelopen zondag samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij het moment. Er hing een gezellig sfeer in het restaurant en het eten was super. Ondanks dat er aan de andere kant een feest bezig was, blijft de sfeer in de andere kant heerlijk zoals het hoort!!
    De bediening was super en had op elk ''moment'' tijd om een leuk gesprek te voeren en nam alle tijd, ondanks de drukte.
    Het eten was ook super. Als voorgerecht hadden we een beenham en garnalencocktail, niets op aan te merken, en als hoofdgerecht een snitzel en d'n zoete inval, gewoon super!
    Dus echt een top avond! en een echte aanrader!!

29. Zaterdagavond 29-10-2011 zijn wij met 8 personen gaan eten bij 't moment.

Een restaurant met goede sfeer en een ambiance die een bijzonder breed plubliek zal aanspreken.

Dit restaurant staat naar onze mening borg voor een eerlijke keuken met verse produkten van goede kwaliteit, vakbekwaamheid en een zeer goed service.

Prijs en kwaliteit was uitstekend.

De presentatie op de borden zag er mooi en kleurrijk uit.

Een echte aanraders zijn :
    Ossenhaas puntjes
    Carpaccio
    Biefstuk
    Dit kan geserveerd worden met verschillend sausen naar keuze.

Kortom een hele gezellige avond gehad.

Complimenten aan de keuken en bedienings pesoneel.

Nick,

30. Afgelopen zondag lekker ijs gegeten, en dat smaakte heel goed! Een heel gezellig restaurantje en het was er gezellig druk. Ondanks dat was er wel tijd voor een praatje en het personeel was heel vriendelijk!
    Voor iedereen die nog voor een normale prijs een keer lekker wil eten, uitgebreid of zomaar tussendoor, een echte aanrader!
    Ook kinderen zijn van harte welkom!

31. Ik kom nu al meer dan een jaar, wekelijks en soms meerdere keren per week, bij 't Moment met mijn gezin, collega's en personeel. Iedere keer weer is het een feest om hier te mogen eten, zeg maar gerust genieten! Alles is even lekker, heb de hele kaart onderhand wel gehad en altijd heerlijk en zeer smakelijk. Ook de bediening is altijd vriendelijk en correct. Het was bij mij zeer zeker altijd meer dan goed. Team 't Moment ga vooral zo door!

32. Een keer en nooit meer!

Van de week bij 't Moment gegeten.

Het was heel rustig. Ondanks dat er niet veel te doen was was het stokbroodje oud(na vragen wel nieuwe gekregen), de biefstuk te doorbakken, de varkenshaas te doorbakken en de salade te doordrenkt met dressing. De groottes van de porties vielen ook tegen. Helaas hadden wij wel iets meer verwacht van deze keuken. De bediening was heel aardig en wij wilden het toch gezellig houden. We hebben het wel aangegeven maar het was zeer beneden onze verwachtingen.

33. Kirsten

Eerste en laatste keer dat ik daar heb gegeten. Het is er erg gezellig en de bediening is prima maar de kaart is vergelijkbaar met die van een ander restaurant en het eten is weinig en veel minder lekker.

5,5
  34. Zaterdag 2 juli bij John en Leonie gegeten op mijn verjaardag en het eten was voor de zoveelste keer weer erg lekker. John verrast ons iedere keer weer met iets anders! Wij komen er iedere week en soms ook met klanten!

Wat betreft de bediening is super vriendelijk, niets is teveel gevraagd.

Sanne, Rachel, Max, Birgit en alle anderen: jullie zijn geweldig!

35. Irene van Riel

Op zaterdag 2juli daar gegeten, het was super. Ik hoop dat John daar chef kok blijft. Zijn menu's zijn gevarieerd en er is voor ieder wat wils op de kaart, zelfs voor kleine kinderen.

De mensen van de bediening zijn reuze aardig en doen verschrikkelijk hun best. Bij elke gang kwamen ze vragen of alles naar wens was.

John en Leonie en jullie team, dank voor de gezellige avond en het heerlijke eten. Elke leerling kok kan van jullie een hoop leren.
    Groetjes, Irene van Riel.

36. Ik werk in de bediening bij 't Moment. Ook de mensen van de groep die hier reageren heb ik onder andere bediend. Ik vind het jammer dat er zo gereageerd wordt. Ik heb een aantal keer gevraagd of alles naar wens was en op dat moment was dat het geval. De gamba's die te koud waren zijn meteen terug de keuken in gegaan en binnen enkele minuten stonden deze weer op tafel, dit keer op de goede temperatuur. Aan het einde heb ik nog aan de vrouw, die dit onder andere georganiseerd had, gevraagd of alles naar wens is geweest. Deze mevrouw antwoordde hierop dat het prima is geweest. Ik vind het jammer dat deze reacties niet op de avond zelf zijn verteld, dan hadden we hier misschien een oplossing voor kunnen vinden.

37. Ben ook bij de groep aanwezig geweest die heeft gegeten bij het moment voor het jubileum van collega's. Kan niet anders zeggen dat het echt bar slecht was. Kan niets over de bediening zeggen, die deed erg z'n best. Het eten was erg matig, gamba's zo goed als koud. Het kleine bakje sla wat we deelde met veel collega's zat niets overheen. Friet was goed en werd ook in een grote schaal neergezet. Het ijs wat koud hoort te zijn was juist erg zacht/gesmolten. Dit was voor mij de tweede keer dat we hier aten en toen was het ook slecht. Kan dus niet aan de grote groep liggen want waren toen met 6 personen.

2,8
  38. Ik heb er vandaag gegeten met een grote groep en alles ging goed.

Het eten was in orde, het personeel was vriendelijk en alles ging gesmeerd.

Sfeer moet jezelf maken en er zijn mensen die over ieder klein ding lopen te mieren...

39. Wat een teleurstelling, wij zijn met 27 collega's daar gaan eten omdat twee collega's en ikzelf 12,5 en 25 jaar werkzaam zijn bij een zorginstelling. Dit wilden we natuurlijk vieren met een lekker etentje. Maar helaas het was zo slecht, De beenham had dezelfde saus als de varkenshaas, de gamba's waren glazig en de ossehaaspuntjes niet mals en alles was niet eens warm. Een simpel schaaltje met sla en de aardappeltjes dreven in het vet. Alleen de frites waren oké. Heel erg jammer, het enige wat pittig was was de rekening. Voor dat bedrag kun je elders zeer luxe uit eten gaan. Heel erg voor degene die dit voor ons geregeld had!

1,9
  40. Hallo,

Heb er afgelopen week gegeten voor de 2e keer, vond het nu heel anders als ons eerdere bezoek van 2 maanden terug.

Sfeer en aankleding is en blijft gezellig, voor een borrel is het te doen. Maar het eten is inderdaad niet meer zoals het was.

De chefkok die er toen was is er ook niet meer.

Zonde dat het ook met grote groepen niet echt lukt met de organisatie.

4,5
  41. We zijn met een grote groep wezen eten bij 't Moment. Gezien de reputatie in Rosmalen waren de verwachtingen niet hoog. Het restaurant ziet er redelijk uit en de sfeer is gezellig. Helaas konden we niet met de groep bij elkaar zitten en duurde het erg lang voordat we ons eerste drankje hadden. Dit was echter nog niet zo'n probleem, want het eten in dit restaurant is het allergrootste probleem. Mijn vegetarische voorgerecht, een fruitsalade, was totaal niet vers en heb ik maar gedeeltelijk opgegeten. Het hoofdgerecht, de gamba's, was koud en had totaal geen smaak. Men had over de andere voor- en hoofdgerechten dezelfde klachten en verschillende gerechten zijn dan ook teruggestuurd. Gelukkig was er nog friet. Het dessert stelde weinig voor en de service was erg langzaam. Helaas was deze avond zoals ik al verwachtte en heb ik thuis zelfs nog wat moeten eten. Ik en mijn collega's keren dan ook niet meer terug.

3,6
  42. Hendrik

Voor de eerste keer bij dit restaurant wezen eten. Ik kom zelf niet uit de buurt, maar de gelegenheid diende zich aan dus zo doende zijn we hier aanbeland.

De bediening was vriendelijk maar helaas ook zwaar ongeorganiseerd en de ambiance binnen het restaurant was redelijk goed. Alleen het eten was zeer dramatisch. Nu ik hier zo alle recensies door heb gelezen kan ik me niet voorstellen dat ik zo slecht gegeten heb bij dit restaurant. Het eten wat opgediend werd was koud, smakeloos en leek zo uit de diepvries te komen. Hoewel ik verwachtte dat dit enkel bij mij het geval was, bleek dat al vlug niet zo. Iedereen aan tafel had precies hetzelfde probleem bij verschillende gerechten.

Kortom goede sfeer met slecht eten en een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.

3,5
  43. Hans Hermans

Zaterdag met de kinderen bij 't Moment gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. De prijzen zijn redelijk maar de gerechten kunnen een beetje meer "pit"gebruiken. Over het algemeen is het allemaal een beetje aan de flauwe kant. Een beetje meer inspanning en het wordt de moeite waard om terug te komen.

44. Vorig jaar beging van de zomer hebben wij 't Moment ondekt. Wij reden toevallig over de Vlietdijk, het was een mooie zonnige dag en zijn we lekker op het terrasje gaan zitten. Lekker een paar biertjes gedronken, van het mooie weer genoten en een portie bitterballen gegeten. Erg leuke bediening en zo gezellig dat we het hele jaar door elke zaterdag daar even iets gaan drinken en een gemixt garnituurtje eten. Wij hopen dit samen nog jaren te kunnen doen bij die aardige en leuke mensen.

45. Een aanrader om er te gaan eten of gezellig koffie of een borreltje te gaan drinken.

De bediening is erg aardig en er is ook een ruim terras buiten.

''Het moment'' ligt aan fietspaden, dus een prima plek om even bij te komen van een fietstocht.

Ik heb er al verschillende keren heerlijk gegeten tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding, kan alleen maar zeggen: probeer het zelf een keer!

46. John en Janny

Tijdens onze fietstocht hier met koffie en appelgebak begonnen.

Toen al vriendelijke bediening en leuk en gezellig terras.

Aan het einde van de dag hier onze maaltijd genuttigd.

De bediening was super en lekker eten en schappelijke prijzen.

Groeten John en Janny. ( Soesterberg ).

47. Ik ben samen met mijn gezin zondag 5 september wezen eten bij 't Moment. Wij hebben allemaal erg genoten en hebben een top avond gehad!

De service was, ondanks de drukte, erg goed en vriendelijk..

Het eten was ook erg goed. Vooraf hadden we 2x soep en een garnalencocktail.. was niks op aan te merken.. En als hoofdgerecht hadden we 2 kindermenu's en een wienerschitzel.. Ook dit was heerlijk..

Ondanks alle drukte die avond hebben we een geweldige avond gehad en komen we zeker vaker terug, en zullen wij het aan iedereen aanbevelen!

48. De eerste indruk bij binnenkomst was goed, leuke inrichting en mooi terras. Enkele weken na de opening zijn we hier voor de 1e keer geweest. De bestelde gerechten smaakten redelijk en de bediening liep nog wat onwennig rond. Om het eetcafe een tweede kans te geven deze zomer nog maar eens gaan eten, deze keer buiten op 't terras. De bediening (duidelijk geen horeca ervaring) liep verdwaald rond. Mijn sliptongetjes waren gebakken in de frituur. Zoiets doe je natuurlijk niet met een mooi visje, deze hard gebakken visjes moest ik ook nog met een "normaal" mes zien te fileren, een bijna onmogelijke opgave! Daarnaast moet je alle garnituur zoals aardappels, frietjes, salade en mayonaise er apart bijbestellen. Voor ons geen 3e keer meer. Jammer, had er meer van verwacht!

49. Op zondag 22 aug. jl. zijn we met ons gezinnetje uit wezen eten bij 't Moment. En dat niet voor de 1e keer, we zijn al enkele keren geweest! Want ons nog steeds goed bevalt.

John& Leonie, en al het personeel van het Moment, jullie hebben het dik voor elkaar! Ga zo door zou ik zeggen.

En tot de volgende keer.

50. Gezellig aangekleed restaurant met prima eten voor een betaalbare prijs! Tot de volgende keer!

51. Betere afspraken maken of communicatie onderling (personeel).
    Verder was alles prima, ga zo door! Gr. Jose.

52. We zijn op moederdag wezen eten bij 't Moment en waren verrast door de grote drukte.

Het personeel was heel behulpzaam om nog een plaatsje te regelen voor 5 personen.

We hebben heerlijk gegeten en zijn met een volle maag weer naar huis gegaan.

Tot de volgende keer.

53. Wij zijn hier zaterdag 17 april met 4 personen geweest. Onze verwachtingen waren, naar aanleiding van de geplaatste recensies, goed. Maar het was een tegenvaller. Het eten was het net niet (het hoofdgerecht gamba's werd geserveerd in hetzelfde schaaltje als het voorgerecht, de rijst was gewoon witte rijst, geen groenten, geen sausje enz...). Ook de bediening was zeer mager. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat een uur en we kregen 3 verschillende mensen aan de tafel voor de bediening en de één wist niet van de ander. Niet echt een restaurant te noemen dus. Uit eten gaan is een beleving, maar hier is het een belevenis. Ik wil er nog aan toevoegen dat wij echt niet kieskeurig of moeilijk zijn.

5,9
  54. Ook wij, de ouders met het gezin van de zingende kok, waren gisteren 2de paasdag bij het Moment voor de eerste keer gaan uit eten. We hebben heerlijk gegeten en er was een goeie sfeer, ook de bediening de complimenten, en de zingende kok Arjan, jullie met z'n alle doen het hartstikke goed. Het is echt een aanrader om daar een keer te gaan uit eten.

De complimenten.
    Groetjes Jan en Elly uit Made.

55. Wij zijn eerste paasdag met 40 personen gaan eten bij Het Moment.

Het was een echte happening, lekker eten en drinken, vriendelijk personeel en de geweldig zingende kok, die er een waar feestje van weet te maken.

Daarvoor nog onze hartelijke dank en Tot Ziens.

56. John en Thea

Gisteren geweest,

En het verschrikkelijk naar onze zin gehad, hele leuke eet en/of drinkgelegenheid, je voelt je er meteen thuis. De menukaart is goed te lezen, en niet van die moeilijke woorden allemaal, je weet wat je eet, zal ik maar zeggen.

John en Leonie, jullie hebben het geweldig voor mekaar hoor! Onze complimenten!

Eten was heerlijk, geweldig personeel en dan als toegift nog een zingende kok, grandioos.

Jullie zullen ons zeker nog terug zien hoor! Is het niet voor te eten dan wel voor een kopje koffie of een lekker drankje.

Groetjes John en Thea(t.o.t)

57. Gisteren een feestje gehad en met 20 personen gegeten bij 't Moment. Het was super! We hebben heerlijk gegeten en dat vonden onze gasten ook. De presentatie op de borden zag er erg mooi uit. De gastvrouw en gastheer zijn heel aardig en doen erg hun best om alles perfect te laten verlopen. De bediening is helemaal top! Ze zijn allemaal super vriendelijk.

Ook de zingende kok was erg leuk en hij kon ook heel erg goed zingen. De sfeer was top! Wij komen zeker nog een keer terug. Het is echt een aanrader!

58. Gisteren geweest. Heerlijk gegeten, het eten was gewoonweg af. Sfeer buitengewoon gezellig. Ze zullen ons zeker te weten vaak terug zien, al zou het alleen al voor een gezellig bakje koffie zijn. Als je daar bent, ben je gewoon thuis. Personeel is geweldig. Dus voor mensen die er nog niet zijn geweest ga er naar toe en ervaar het zelf. Je zal er zeer zeker geen spijt van hebben.

Liefs, Frank en Areka.

59. Leuk idee, een eetgelegenheid op de rand Rosmalen/Groote Wielen. Het oogt wel leuk binnen, maar we zijn niet zo te spreken over dit restaurant. Ook al is het niet echt slecht, wij vonden de kwaliteit van het eten toch matig. Weinig smaak aan gerechten, je moet voor iedere saus extra betalen (bij het opnemen van de bestelling werd vermeld dat saus inclusief was bij de spareribs, wat mij ook logisch lijkt). Bij het serveren was het opeens apart erbij bestellen. De champignonsoep leek erg op de champignonsaus die we bij een hoofdgerecht besteld hadden, jammer.

Wij zullen hier niet meer gaan eten. Maar goed, ik nodig ieder uit om zelf te ervaren hoe het eten daar is. Misschien heb je een andere ervaring dan wij.

6,1
  60. Ilse en Bart

Super lekker eten in een gezellige entourage! Goede service en eten voor een lage prijs. Voor herhaling vatbaar.

61. Esther van Rens

62. Gister geweest. Lekker gegeten. Heel gezellige sfeer.

Goede service. We gaan zeker weer hier terug. Een echte aanrader.

63. GertJan en Marjolein

Prachtige locatie, dito eten en gezellig interieur. Een aanrader.

64. Ik heb heel erg lekker gegeten, de oosterse ossehaaspuntjes zijn een aanrader! Erg lekker.

De bediening is super leuk en goed.

Kom zeker nog vaak eten.

65. Gisteren voor het eerst eens wezen eten. Leuke tent, gezellig. Goede bediening, lekker gegeten. Super.

Ga zo door!

66. Zeer goed gegeten, gezellige sfeer. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

67. hennie &marga

Bediening goed, alerter zijn met lege glazen op tafel.
    Prijs/ kwaliteit goed, rookbeleid zijn wij het niet mee eens, wij vinden een bonbon lekkerder dan een koekje bij de koffie.

68. Voor het eerst hier geweest, lekker gegeten, fijne bediening, wijn (volgens mij van het vat) zeer matig. Bestel de volgende keer wel een flesje wijn.

69. Ze waren pas net open, maar we hadden een heerlijke biefstuk. Het was nog wat wennen en iets te lang wachten, maar de moeite waard.