Op dit adres zit nu: Stella Bella

1522087623 58
1633620512 62
1642199965 62

1. Michel Lemans

2. Waardeloze tent. Heeft de aansluiting met de andere sushi restaurants compleet gemist. Wie gaat er nu frikadellen serveren op een sushi kaart?!?

1,1
  3. Tamara Vorwerk

Altijd langs gelopen maar het was er altijd stil en leeg maar wilde het nu een kans geven.
    Omdat de kinderen vakantie hadden wilde ik dit vieren dmv een leuk gezellig uitje.

De bestelling voor drank kwamen ze al vrij snel. Maar moest een uur wachten totdat wij ons bestelde eten ronde 1 kregen (sushi gevuld met teveel rijst, veel te grote stukken die uit elkaar vielen).
    We waren al vrij snel over onze honger heen en ook met ronde 2 moesten we lang wachten. Ik had dit laten weten dat het enorm lang duurde...."de volgende bestelling zou sneller gaan".

Tijdens ronde 1 moest mijn man met spoed weg voor zijn werk. Mijn man heeft dus een uur gewacht op zijn sushi en heeft er maar 3 gegeten daarna moest hij weg. Wij bleven dus achter en door het lange wachten was het niet gezellig meer. Toen ik vroeg of ik de rest van sushi die inmiddels op het bordje van mijn man lag mee mocht nemen (6 stuks simpele sushi), kreeg ik een koel antwoord dat zij een uitzondering wilde maken.

Eenmaal bij het betalen moest ik de volle bak betalen van 116 euro!!!
    Teleurgesteld ging ik met mijn kinderen naar huis. Eenmaal thuis vond ik het belachelijk en belde direct terug. Als antwoord op mijn verhaal dat ik teleurgesteld was dat zij voor mijn man de volle mep hebben berekend was "is niet mijn probleem".
    Ik heb er een kater van, totaal geen medeleven, geen service, geen vriendelijkheid, kunnen niet eens de Nederlandse taal spreken, begreep er niets van!
    Met opzet de mensen lang te laten wachten op hun eten is gewoon oplichting?!
    En dan de druppel de volle mep betalen voor iemand die niet eens gegeten heeft.

Wat een ballentent is dit zeg!!
    Ik kom ik nooit en nooit meer, is het eten mijn tijd en geld niet waard!
    Zal ook overal een slechte review schrijven, want een goede verdienen zij niet!

Makkelijk geld verdienen zo!

4. Super eten. Maar wat een slechte bediening. Je moet heel lang wachten op je eten en drinken. Twee man in de bediening op zaterdagavond. Gaat nergens over. Ben zo teleurgesteld dat ik hier niet meer ga eten.

6,5
  5. Via de website hebben we eten besteld om te laten bezorgen. Na een uur hadden we nog niets. Gebeld en bestelling opnieuw opgenomen. Het zou weer zsm bezorgd worden. Na drie kwartier nog steeds niets. Weer gebeld en we kregen het antwoord dat het klaar staat om bezorgd te worden. We hebben de bestelling afbesteld en zullen hier nooit meer bestellen.

6. Net gegeten bij Yami Yami. Alles was naar wens, behalve een 'incident' met het eten op het laatst. Dit werd aangegeven bij de bediening, die dit doorgaf aan de manager. De manager liet zich niet zien aan onze tafel. Dat vind ik gezien de aard van dit 'incident' best vreemd. We werden gekort in de rekening. Het ijsje hoefde niet betaald te worden. Maar wij waren 'uit gegeten'. Erg jammer, ik was tevreden maar door dit en vooral het lakse van de manager houd ik het er voor gezien. En de opmerking van de bediening "Ik snap het hoor dat jullie niet meer hoeven, ik heb hier nog nooit gegeten." zegt al genoeg.

6,1
  7. Goede ervaringen gehad. Komen hier regelmatig. Helaas gaat de laatste tijd de kwaliteit achteruit. Ook wordt het restaurant qua schoonmaken en onderhoud niet goed bijgehouden.

1 keer meegemaakt dat we heel lang op ons eten moesten wachten en bij de vraag waarom we vage antwoorden kregen. Bleek er iets kapot te zijn in de keuken. Een goed restaurant deelt zoiets mee aan zijn gasten.

Yami yami kan niet meer mee concurreren met andere sushi all you can eat restaurants.

8. Was helemaal niet lekker alles smaakte het zelfde. Prijs veel te duur!! Weinig keuze.

1,2
  9. smolders

Iedere keer goede service, eten is altijd lekker... maar kaart loopt achter op andere sushi restaurants. Aandachtspunt voor de restauranthouder.

10. Hier al meerdere malen uit eten geweest en ik ben nog nooit teleurgesteld! Altijd verse en lekkere sushi. Dat het soms wat langer duurt omdat het wat drukker is, vind ik vrij normaal en maak er dan ook geen probleem van. Service is altijd vriendelijk en snel.

11. Over hoe het eten zou zijn kunnen we helaas geen beoordeling geven omdat het zover niet gekomen is! Na 20minuten te hebben gezeten zonder dat we überhaupt aangesproken zijn voor drinken e.d. zijn we met stille trom vertrokken... Wat ons opviel waren de angstig zoekende blikken van de rest van de gasten die met smacht op hun drankje, eten of ober zaten te wachten waarop wij uit konden maken dat wij zeker niet de enige waren met dit ongemak. In de tijd dat wij er zaten heeft niemand eten gehad en was er 1 tafel die drinken kreeg geserveerd. Een bijzondere manier van een restaurant runnen...

12. Eten was niet lekker, 4/5 dingen waren niet gaar. Serveersters lopen 10 keer langs en laten alle vieze borden e.d. staan. Kaart was kwijtgeraakt. Daarnaast duurde het wel 35 minuten tussen de rondes.

2,7
  13. Leuk restaurant gezellige tafels. Eten was verschrikkelijk (niet alles). Kip was 4/5 keer niet gaar. Ook sauskeuze was niet optimaal naar mijn mening. Bediening was goed, ging snel. Waren eerst mijn kaart kwijt en daarna kreeg ik alles in 3-voud.

14. Eten bij yami yami is altijd goed. De sushi is heerlijk en meestal is de bediening ook snel. Als het druk is kan het soms wel eens wat langer duren, maar dat is overal denk ik. Wel zitten we het liefst aan de voorkant, bij het raam. Daar is het vele malen rustiger (en gezelliger) dan achterin. Maar uiteindelijk komen we voor de sushi is die is altijd goed.

15. Al meerdere keren hier gegeten. Het is een leuk ingericht restaurant, maar wij hopen altijd dat we vooraan in de zaak mogen zitten. Daar is het veel rustiger. Als je met z'n tweeën komt eten is het niet leuk om aan een smal tafeltje tussen twee groepen in te zitten waardoor je elkaar niet goed kan verstaan..

De sushi en andere gerechten zijn echt heel goed en lekker. Nog nooit iets gehad wat niet goed bereid was. We hebben wel eens meegemaakt dat ze een gerecht waren vergeten maar die hebben we gewoon bij de volgende ronde besteld. Ga daar niet moeilijk over doen. Als de tent vol zit moet je wel wat langer wachten tot je bestelling bereid is maar wij hebben nog nooit langer dan 30 min op een ronde moeten wachten. De bediening is inderdaad wel een stuk rommeliger als in het begin, dat is jammer.

Al met al gaan we hier graag eten.

16. Sinds de opening zijn mijn vriend en ik inmiddels al zo'n 10 keer gegeten bij Yami Yami. In het begin was het perfect, goede bediening en een goede floormanager die de bediening ook goed aanstuurde. Die floormanager is weg en de laatste paar keren was het een drama.

Bediening let totaal niet op en lopen rond als kippen zonder koppen. De laatste keer was het zelfs zo erg dat we na 45 minuten vergeefs op onze sushi wachten en na 30 minuten zonder drankje gezeten te hebben weggegaan zijn. Ik hoop dat ze snel iemand aannemen die weet wat hij/zij doet want de floormanager die ze nu hebben bakt er niets van

17. Patrick

Een gezellige sfeer, vol restaurant, werd bij de deur gelijk netjes geholpen. Leuke menukaart, het eten was goed en lekker. Vriendelijke personeel !

Mij zie je daar zeker weer terug!

Groetjes van een vaste klant.

18. Gezellig op Valentijnsdag uit eten, nou niet dus! We waren om 1800 uur binnen en kregen net voor 1900 onze eerste bestelling. Daarna duurde het weer bijna een uur voor de tweede bestelling kwam. Tussentijds drinken besteld, dit duurde drie kwartier voor het op de tafel kwam. Meerdere malen aangegeven dat we het erg lang vonden duren........het was nogal druk, was het antwoord. Om 2115 uur zijn we maar eens opgestapt, de derde ronde was nog niet eens geserveerd. Men had de kaart meegenomen maar niet ingeboekt, zaten dus op niets te wachten. Klacht neergelegd bij de manager, hij kon er niets meer aan veranderen. We hebben dus twee rondes kunnen eten op dik drie uur.....wij gaan in het vervolg wel naar Breda, zitten twee hele goede sushi restaurants waar men de zaken wel op orde hebben.

3,4
  19. Gisteravond daar gegeten. Bij de 1e ronde ging het al fout, kreeg niet alles wat ik had besteld. Eindelijk begonnen met de 2e ronde, werd ons gevraagd of we naar een andere tafel wilden verplaatsen. Wij toegestemd, waarna het eten gelijk onder ons neus vandaan werd gehaald. We moesten blijkbaar per direct naar een andere tafel toe. Vervolgens kregen wij onze kaart (waar je alles op moet invullen) niet meer terug. Ik naar de balie gegaan, waren ze het weer kwijt. Eenmaal de kaart weer ingevuld duurde het een kleine 40 minuten voor we onze volgende gang kregen.. wat ik persoonlijk veel te lang vind. Ondertussen hebben 3 verschillende mensen gevraagd of we nog wat wilden drinken, het duurde dus erg lang voor we ons drinken kregen. Niks is ter compensatie aangeboden, zelfs geen excuus.

20. Nieuwe inwoner in de regio dus moet alles nog ervaren.
    Net via internet menukaart Yami Yami per telefoon mijn bestelling gedaan.
    Mijn vraag of het vers was, in ieder geval vandaag gemaakt werd positief beantwoord.
    Het begon al goed, moest persè van bijna alles wat ik bestelde 6 of 8 stuks nemen.

De menukaart(en) die ik op de monitor had gaf daar niets over aan.
    De prijzen waren van de meeste per 1 of 3.
    Wilde ze het voordeel van de twijfel geven dus bestelde.
    Uiteindelijk kwam mijn bestelling op 41 euro.. een redelijk bedrag dacht ik.
    Verder geen probleem mee, maar was wel omdat ik van alles zo veel moest afnemen.
    Werd na 50 minuten (30 werd gezegd) afgeleverd.
    Sushi is koud dus daar verder geen probleem.
    Helaas.. de kwaliteit is abominabel.
    Het zeewier wat gebruikt is was onder andere bij de Yasai temaki en andere was bijna niet weg te krijgen zo oud/taai?
    Was allemaal niet vers.
    Ik heb speciaal de wat ''betere'' sushi besteld. Dus niet de bolletjes rijst met een stukje vis.
    Heb juist niet degene besteld met bijvoorbeeld komkommer maar alle met vis.
    Wat kreeg ik.. minstens 8 met komkommer of pickel.
    Op deze manier heeft het werkelijk geen recht op bestaan.
    Er wordt gewoon ingespeeld op het feit dat veel mensen geen verstand van sushi hebben.
    Dat eten niet persè naar je smaak is begrijp ik en dat calculeer je ook in.
    Dit is schandalig!
    Heel jammer dat er verder in de regio geen ander sushi restaurant is.
    Dat is de enige reden dat ze nog bestaan, denk ik.

Hoop dat ze wat doen aan de kwaliteit, de prijs is in ieder geval hoog genoeg om goed af te (kunnen) leveren.
    Johannes, Roosendaal

21. Gisteravond daar gegeten en het echt niet naar mijn zin gehad. Eten is te zout, zelfs inktvis die hierdoor niet te eten was, witte wijn van die ongelooflijke zoete goedkope Duitse bocht. Lawaai, lawaai en nog eens lawaai en ben je klaar nadat je relatief kwaliteit / prijs veel te veel betaald hebt stink je naar het eten. Op de vraag of alles goed was.. dezelfde kritiek hier gegeven en wat gebeurt daar mee? niets. Ik hoef geen korting, gratis koffie of wat dan ook maar een excuus o.i.d zou op z'n plaats zijn.

2,5
  22. Zeer goed eten en vriendelijke service. Dit restaurant weet goed rekening te houden met een melkallergie doordat de Japanse mayonaise die gebruikt wordt in sommige sushi melk vrij is. Je kan met een melkallergie hier geen gerechten van de plaat eten doordat daar roomboter op gebruikt wordt.

23. 's Middags hier gaan eten (13.30), er was verder helemaal niemand dus konden een plaatsje naar keus uitkiezen. Hierdoor was het wel erg stilletjes ondanks dat er een muziekje opstond.
    Eenmaal de eerste ronde ingevuld te hebben kregen we na ongeveer 10m alles op tafel .. sushi's waren heerlijk!
    Dé favorieten waren toch wel de Yami Maki , de Ebi Tempura Roll en California Maki.
    Superkwaliteit.. vers , smaakvol , hier horen mensen voor in de rij te staan!
    Top!

24. Goede bediening, goede kwaliteit sushi.
    Ongedwongen sfeer.
    Een echte aanrader!

25. Mijn favoriete restaurant in Roosendaal, je kunt hier heerlijk eten ook aan te raden als je echt honger hebt en snel wil eten, het wordt allemaal binnen no-time geserveerd. De bediening is vriendelijk, vragen regelmatig of je nog wat te drinken wil en of het smaakt.

Ik heb nog nooit iets gemerkt van die 2.5 uur limiet, ik heb er wel eens langer gezeten en hier heeft nog nooit iemand wat over gezegd.

26. Super eten!

Al aantal keer geweest,

Wij merken wel alleen dat we meer bestellen dan dat we krijgen.

We zijn altijd met 6 man, en dan hebben we bv 5 stukken kip, krijgen we er maar 4. Dus wel goed opletten met hoeveel je krijgt en besteld. Verder echt heeeeerlijk, VOORAL DE BAMI.

27. De formule sprak ons eerlijk gezegd niet aan...de restrictie van de 2,5 uur leek ons niet fijn eten.

Het viel 100% mee, het eten is heerlijk!

Toch een klein minpuntje..ik deed een tijdje over mijn kopje rijst en toen kwam een serveerster vragen of ik toch wel wist dat de gerechten die ik niet op had bij de rekening opgeteld werden....tja...geen handige uitspraak als je het mij vraagt.

28. Met enige reserve naar Yami Yami gegaan. "All you can eat" in 2,5 uur is niet echt ons ding, maar wat een verrassing............

Geweldig eten, heerlijk klaargemaakt en volop variatie. Vooral de warme gerechten zijn super. Inmiddels zijn we al 3 keer terug geweest en dat zegt alles.

29. Nellie Slooter

Heerlijk gegeten!

Uitgebreide keuze, lekkere wijn.

Rommelige kapstok, geen ruimte/tafel waar je kan wachten als de tafels allemaal bezet zijn.

De moeite waard om langs te gaan om te eten.

30. De garderobe is toereikend voor hooguit 10 jassen. Resultaat: kledingstukken liggen vertrapt op de grond. Personeel blijft laconiek en onderneemt niets......

31. Al een aantal keren geweest, heerlijk gegeten.

32. Het werd hoog tijd dat er in Roosendaal een Japanner geopend werd! Heerlijk! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Nu nog bezorgservice en take-out erbij dan zijn we volstrekt gelukkig.

33. Een heel leuk restaurant!

Goede service.

Ga zo door!