Op dit adres zit nu: Ristorante Trattoria Italiana

Voor het restaurant bevindt zich een grote parkeerplaats.

• Klassiek

1579204471 82
1626209344 82
1692016165 82

1. Ati de Vries

Onverwacht hier terecht gekomen. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten en eigenaren heel gezellig.

2. Wij hebben met vrienden gegeten bij dit Italiaanse restaurant nadat we een dagje geshopt hadden in Roosendaal.
    Een mooi gedekte tafel gereserveerd aan het raam, waar wij na de vriendelijke ontvangst, naar toe werden gebracht.
    Onze voor- en hoofdgerechten waren heerlijk en de zowel witte als rode wijn zeer goed.
    De nagerechten die mijn vriendin (dame Blanche) en ik (tiramisu) hadden, waren ook super lekker.
    Ons werd nog een heerlijk glaasje Limoncello van het huis aangeboden na het diner.
    Wij komen zeker terug !

3. Heel lekker gegeten, goede bediening en vriendelijk personeel.

4. Top. Goede service, prima eten! De Tiramisu is een aanrader!

5. Leuke sfeer en goede service. Pasta's zijn hier goed te eten. Voor mensen met kinderen bestel hier geen vissoep i.v.m scherpe stukjes krab (hele kapotgeslagen krabbenpoten). Voor de kwaliteit wat je hier krijgt vind ik de prijzen te hoog.

6. ursenrob

Gezellig restaurant vriendelijk personeel gemoedelijke sfeer en lekker eten! Vooral de tiramisu was heerlijk!

7. Mirella

Het verrassingmenu is een echte aanrader!!

8. M. de vries

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijk personeel. Gezellig sfeer. Heerlijk eten, toppie.

9. Leo Hoppenbrouwers

Smaakvol en goede kwaliteit etentje

10. Heerlijke gerechten, dus super gegeten. Heel vriendelijke eigenaren, die je ontvangen alsof je een goeie vriend bent en die de tijd nemen om het je naar de zin te maken.
    Italiaanse gastvrijheid, zoals we dat regelmatig in Italië meemaken, als we daar voor het werk moeten zijn.
    Wij gaan zeker vaker terug!

11. Corine Quirijnen

Heerlijk gegeten en genoten, geweldige avond door de gastvrijheid van de eigenaar en de ambiance.

12. Vicky Verpaalen

Gisteren gegeten bij Il Borsalino in Roosendaal. Ontzettend aardige ontvangst en bediening. Hebben nog tijd voor een praatje en een grapje aan tafel. Eten was lekker en voldoende. Komen nog wel een keertje terug hier.

13. K. Nijssen

Zeer goed restaurant!! Lekker eten en de tiramisu is echt een aanrader. Lieve mensen werken er en je voelt je er erg op je gemak. Ze verdienen een dikkke pluim!

14. Carola van den Besselaar

Hier eet je echt Italiaans! De service is perfect en het eten heerlijk. Je voelt je hier snel thuis, de eigenaar weet wat gastvrijheid is!

15. wesley & janneke nieuwkoop

Altijd heerlijk.

16. Ron en Ilonka

Onze eerste keer in dit restaurantje en zeker niet de laatste keer. We hadden een voorgerecht van brood, olijfjes en een soort van tomaten tappa. De smaken waren echt super lekker en zo in balans. Hoofdgerecht eveneens echt zalig (mijn vrouw had zalm en ik een (gewone) pizza die zo lekker smaakt als op de kaart staat omschreven. Grappig detail is als je naar het toilet gaat door de muur de Italiaanse muziek in de keuken hoort en de menu's in het Italiaans worden afgeroepen. Wij gaan zeker terug om meer te proeven van wat dit restaurantje te bieden heeft, deze koks weten wat smaak is. Bediening is vriendelijk, professioneel en zeer gastvrij.

17. Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeer vriendelijk bediend! Het maakte mijn moeders verjaardag nog geslaagder!

18. Echtpaar 60+

We hadden een goede antipasto, gevolgd door een prima ossehaas, al was hij iets te rood voor een medium, en de bediening was vriendelijk en snel. Na afloop nog een gezellig praatje en een limoncello met de patron. Kortom... een geslaagde avond.

19. Zoals gewoonlijk een geweldige ervaring van kwaliteit, snelheid, en prijs. Niks op af te dingen. Limoncello was lekker, na afloop

We komen zeker vaker terug.

20. Lekker eten maar personeel vreselijk!! Zitten net en vragen al om de bestelling (gastvrouw). Het jonge meisje in de bediening kan niet serveren en kan geen lachje af! Erg jammer want het is verder een prima zaak maar als wij uit eten gaan willen we in de watten gelegd worden.

21. Samen met mijn dochter van 12 jaar heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Erg vriendelijk personeel wat goed luisterde naar onze wensen.

22. Ad Kuijpers

We hebben gegeten, doch niet bijzonder. Op de kaart staat flesje frisdrank voor €2,50. Ik kreeg een glas met veel ijsblokjes en wat cola! Dame blance €6,50. Wat opvalt dat het een goedkoop vanille ijs is. Prijs kwaliteit klopt niet.

Ondanks heel aardige gastheer en gastvrouw, was de bediening mager. Men loopt elkaar in de weg en men vergeet een glas bier te brengen, terwijl dit werd opgeschreven aan de tafel! Waarom begrijp ik niet, want zo druk was het nou ook weer niet.

Samengevat een 6. Wij kennen betere Italiaanse restaurants waar je voor minimaal hetzelfde geld veel beter kunt eten in een prettigere ambiance.

5,5
  23. Rudie Gerdes

Goed restaurant en zeer vriendelijke baas die zeer zijn best doet om het je naar de zin te maken. En niet onbelangrijk... het eten is gewoon goed.

24. Eugenie Merkx

Het eten was heerlijk. De bediening was goed. Prijs/kwaliteit helemaal in evenwicht. Zeker een aanrader.

25. Marijke Vergouwen

Je werd vriendelijk en snel geholpen. Het eten was heerlijk. En de prijs was niet al te duur. Doen we vaker.

26. Cristiana Radu

Ik houd van Italiaanse eten. Ik was hier erg blij met de kwaliteit en de smaak. Heerlijk gegeten, puur en traditioneel Italiaans. Perfecto!

27. henk martens

Goede keuken. Bediening goed, wel een beetje vergeetachtig maar dat wordt volledig gecompenseerd door kwaliteit en sfeer.

28. R. van der Laan

Rommelig onthaal, we werden vervolgens enigszins vergeten (pas heel laat gevraagd wat we wilden drinken, mandje met brood pas laat gebracht, collega kwam tegelijkertijd ook met een mandje aan, geen coordinatie). Pizza was heel goed, lasagne was erg aangebakken in schaaltje (zwarte onderkant, klopt niet).

Tweede glas wijn tijdens eten gevraagd, na 15 minuten wachten nog een keer gevraagd. Kwam toen prompt met excuses en belofte dat deze "van de zaak" was, stond echter wel op de rekening. Bij afrekenen bovenstaande gemeld: nota werd onverwijld aangepast en als "jullie de volgende keer komen en jullie melden dit nog even krijgen jullie wat lekkers van de chef". Leuk gebaar, goed bedoeld maar om nou te zeggen dat we ons de hele avond goed verzorgd hebben gevoeld, ook niet direct.

Ik ben niet vreselijk ontevreden, maar het is zonde dat een zaak met deze potentie dit soort foutjes maakt. Toegegeven: men doet er namelijk alles aan om een leuke sfeer te maken.

5,9
  29. Van den Wyngaert

Onthaal liep wat rommelig omdat wij bij mensen die eten kwamen afhalen moesten wachten, daar ontstond verwarring door. Jassen werden niet aangenomen en wij kwamen daar voor het eerst dus maar over onze stoel gehangen. Verder was het prima, vriendelijke bediening, heerlijk eten, in een sfeervolle ambiance.

30. Westerlaken

Heerlijk gegeten en een zeer gastvrij onthaal. Een verrijking voor de regio wat betreft de Italiaanse keuken.
    Puur en traditioneel Italiaans.

31. Eindelijk... nog eens een echte grote Italiaanse keuken! Bij Borsalino zit en eet je echt "Perfecto".

32. D.C. Motshagen

Eerste Paasdag bij Il Borsalino gegeten met 6 personen. Onthaal zeer gastvrij! Lekker gegeten, aanpassing voor de kinderen zonder problemen uitgevoerd. Gezellige sfeer en nogmaals vriendelijke bediening door personeel en eigenaar.

34. Marcel den Heijer

Ik kom hier al 31 jaar regelmatig eten en het is ronduit TOP. zelfs Italiaanse kennissen die ik hiernaartoe meenam zeggen dat het smaakt alsof La Mama in de keuken staat. Zeer authentieke keuken, supervriendelijk en gezellig personeel. Een echt avondje uit. Zeker niet voor de "hap-slik-weg" gasten weggelegd maar gezellige, rustige italiaanse sfeer en gemoedelijkheid. En de geheimen van de kok(s) zijn subliem. Als je echt een avondje in Italië wilt doorbrengen dan moet je hier zijn. Mille grazie per la vostra cucina eccellente e ospitalità

35. Wij als Italianen waren altijd fan van de pizza's van de vorige eigenaar, en ook van deze nieuwe zijn ze echt ontzettend goed. We zullen er snel een keer in het restaurant gaan eten om dat te proberen, de sfeer binnen is gelukkig hetzelfde gebleven, lekker knus. Bij het afhalen laatst misten we wel Roberto, hij hoorde zowat bij het meubilair ;)

36. Fantastische avond gehad met zijn zessen. Heerlijk gegeten en een heel vriendelijke ontvangst en verzorging. Het was echt gezellig.

37. Geweldige ervaring, eerste keer hier gegeten bij de nieuwe eigenaars, zal zeker niet de laatste keer zijn. Of je bij oude vrienden gaat eten, alles klopte. Heerlijke gerechten, lekkere wijn, vriendelijke bediening met kennis van zaken. Helemaal top.

38. Vandaag voor het eerst gegeten bij de nieuwe eigenaar. In 1 woord: top. Het eten was heerlijk en zeer vriendelijk personeel. Er werd goed gezorgd voor ons dochtertje van 1, die een lekker bordje pasta kreeg. We komen graag weer langs, bedankt.

39. De pizza's zijn niet meer wat het geweest is sinds de overname. Voor de overname waren ze namelijk veel lekkerder. Erg jammer, over de rest van de gerechten kan ik niet zeggen omdat ik ze nog niet geprobeerd heb.

6,3
  40. Onze ervaring met menu van de vorige eigenaar was erg onder de maat. Maar nu, sinds Franco en Janine het hebben overgenomen, waan ik mij telkens weer in Calabria!! Gerechten zijn allemaal Heerlijk! Absolute keuken Calabria, Franco en Janine zijn erg gastvrij, ga zo door! Ik kom er erg graag. P.S. Zaterdag gaan wij weer heerlijk eten daar.

41. We wilden wel eens ervaren wat de nieuwe eigenaar in dit restaurant doet. Op zich is de ontvangst hartelijk en de eigenaar wil wel gezellig een praatje maken. Het eten smaakt goed en daar zal het niet aan liggen. De bediening is slecht. Ziet niet wat er nodig is en ondanks dat het restaurant bijna leeg is, duren sommige dingen, zoals het brengen van de drank lang. Je kan vanaf een afstandje wel zien dat het personeel het onderling erg druk heeft. Ronduit belachelijk slecht is dat de borden van het voorgerecht worden weggehaald en je tegelijkertijd het hoofdgerecht krijgt. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Vervolgens staan er twee prosecco op de rekening voor 6,50 per glas in plaats van 2 rode wijn van 3,75. De totale rekening was 106 euro, vrij fors voor een middelmatige italiaan.

5,3
  42. Roosendaal

Laatst kwam ik hier eten met mijn vriendin om ons 1 jarig samen zijn, en de nieuwe eigenaar, Franco, verraste ons met verschillende dagspecialiteiten met goede wijn er bij. Heerlijk gegeten hier, ik kom zeker terug, en niet alleen voor het 2 jarig jubileum!

43. M. Warnawa

Al meerdere keren heerlijk Italiaans gegeten. Absolute aanrader!

44. Wij komen sinds kort hier vaak eten omdat het in het verleden niet zo goed was maar sinds de nieuwe eigenaar Franco er is, is het geweldig! Deze Italiaanse famillie geeft je een echt warm huiskamer gevoel! Alle kwaliteit is er op vooruit gegaan en de nieuwe menu kaart is echt een verademing. De vrouw van de eigenaar spreekt vloeiend italiaans en is heel vriendelijk, ze heeft ons vorige keer zelfs thuis gebracht nadat wij iets te veel op hadden! Nou wie doet dat nog tegenwoordig? Al met al mag Roosendaal blij zijn dat een restaurant van vergane glorie nu zijn glans terug krijgt.

45. Hier onlangs afgehaald. Maar bij binnenkomst bleek dat het restaurant is overgenomen door uitbaters uit omgeving Rotterdam. Pizza's zijn onder de maat, belegd met niet-verse producten; ananas uit blik (!) en niet vergelijkbaar met wat Il Borsalino vroeger meegaf.

Helaas, voor ons nooit meer.

3,2
  46. Ik wilde met 20 gasten mijn bruiloft op autenthiek Italiaanse wijze vieren en deed dit dus bij Borsalino.

Vooraf even met de eigenaar afspraken gemaakt en mij compleet door hem en de kok laten leiden. De avond was gewoon perfect in alles! Ronduit de avond van mijn leven en zo moet een bruiloft toch ook zijn!!! Franco & Jeanine en al het personeel van Ristorante IL Borsalino, mille, mille grazie

Niets negatiefs te bedenken en ja, natuurlijk kom ik terug. Dit is zelfs voor grotere gezelschappen een absolute aanrader (al zou ik dat dan wel vooraf bespreken).

47. Frenk Jansen

Vanavond met 3 personen heerlijk gegeten !! We wilden van de kaart kiezen , maar kregen van de nieuwe eigenaar een uitgebreide uitleg van de specialiteiten. We hebben ons laten verleiden tot de specialiteiten en hebben daar volop van genoten ! Perfect echt authentiek Italiaans eten. Waar vind je dat nog !? Wij zullen hier zeker nog eens terug gaan eten en laten ons graag weer verassen door de specialiteiten !!Fijne sfeer, goede bediening die graag uitleg geeft over de verschillende gerechten en klasse eten! Perfecte avond! Al het personeel van Borsalino bedankt hiervoor en tot ziens !!!

48. D. van Krimpen

Heerlijk gegeten en de vriendelijke bediening door gastheer/eigenaar Franco maakt dat je je echt welkom voelt. Authentieke Italiaanse gerechten en gastvrijheid, top!

49. Tiny Kouters

50. Wij hebben gisteren 20 (!) pizza's gehaald, zonder problemen en netjes op tijd waren alle 20 klaar en nog heeerlijk warm. Super geregeld door de pizzeria!

51. Toen we op vakantie waren in West-Brabant waren we iedere dag wel even in de buurt van Roosendaal, en omdat die dag op de Kade een evenement met wielrenners was zijn we bij Il Borsalino gaan eten. Ik ken dit restaurant van een paar jaar geleden, en toen beviel het ook erg goed. We zaten bij een deuropening dus konden alles buiten goed volgen, wat wel weer een extra dimensie gaf :)

Wat me opviel was dat de kaart aangepast was ten opzichte van de vorige keer, de keuze is een stuk beperkter waardoor het kiezen uiteindelijk ook weer makkelijker werd. Ik mistte wel de standaard smaken (zoals een Pizza Carbonara die ik vaak wel neem), maar dat dwong me wel om een keer wat anders te proberen. Wat ik eigenlijk best positief vond!

Ik bestelde een gevulde pizza met bolognese saus er overheen en mijn vrouw nam een bord met verschillende soorten pasta's. Het smaakte allemaal verrukkelijk en is zeker aan te raden. Het bord met de pasta's was goed heet dus bleef het lang warm / heet. Mijn vrouw had als oplossing een klein schoteltje waar ze dan de pasta oplegde die ze wou eten, zodat het wat kon afkoelen (anders had je de blaren op je lippen staan).

De bediening was heel erg vriendelijk, we kwamen er met onze kleine dreumes en dat was geen enkel probleem. Hij kreeg alle aandacht en zelfs een lekker stukje brood om op te knabbelen zodat hij zoet bleef.

Al met al wat het een hele goede ervaring, mochten we ooit weer eens in West-Brabant zijn en zin hebben in iets Italiaans zullen we zeker aan dit restaurant denken.

52. 3x Pizza quatro formaggi (4 kazen),
    90 % mozzarella, 2 á 3 kleine stukjes gorgonzola en een snippertje Parmezaan. Lauw en sommige stukken koud.

Een van de slechtste uitgaven van een pizza 4 formaggio ooit.

Ik heb mijn klacht ingediend en hier werd niets mee gedaan.

Zonde, maar nooit meer.

53. Het eten zelf was goed. De bediening super afgeraffeld. Het bestek werd in de haast bijna op tafel gegooid. We waren om half 7 binnen, konden om tien over half zeven plaatsnemen en om tien voor half acht werd ons hoofdgerecht al geserveerd. Beetje jammer was dat we daartussen ook nog een voorgerecht op hebben wat bijna van je bord gekeken werd.

Binnen een uur en een kwartier stonden we buiten! 2 gangen en koffie na.

Ik vind het heel erg jammer, want er zit wel potentie in denk ik.

Ik zal hier niet nog een keer gaan eten.

5,5
  54. Prima restaurant, lekker eten, heerlijke tiramisu, echt een aanrader!