diverse parkeer garages en parkeerplaatsen in de directe omgeving

• OV

busstation op 400 meter

Bezorgrestaurants in de buurt van Dakota'z

Online eten bestellen

5. Martin

6. Hilda Rosman

7. De Opschepper

8. Joep Selders

20/12/2019 Net terug van even tussendoor wat eten! Helaas haalt Dakotaz vanavond niet het niveau van een simpele frituur. De Rumpsteak die medium gebakken moest zijn was wel heel erg well done. Als je bij de supermarkt een biefstuk haalt, kun je daar niet veel van verwachten. Bij een beetje restaurant verwacht je geen kapot geprikte biefstuk, die zelfs dan nog taai is en eigenlijk niet te vr… Over de frietjes die erbij werden geserveerd, maar gezwegen. Helaas vandaag scoren wij niet hoger als een twee op tien, ondanks een poging van het personeel om de biefstuk te vervangen voor een ander exemplaar. Mijn avond was al verpest, dus een tweede poging hoeft dan niet meer. Jammer maar helaas! Het is wat het is en het wordt er niet beter op. Mijn slechtste ervaring met de Roosendaalse Horeca tot nu toe.

9. Voor mij is Dakotaz vaste prik als ik langs Roosendaal kom, de leuke bediening maar vooral het heerlijke eten, maakt toch dat ik iedere keer weer terug kom! Mijn favoriet zijn al jaren de Spare-Ribs, ik heb ze nog niet zo lekker als bij Dakotaz gevonden in de rest van Nederland!

10. Uitgebreide kaart. Goede kwaliteit eten met flinke porties.
    Vriendelijke bediening.
    Een echte aanrader!!

11. Heel erg lekker gegeten vanavond! De spareribs waren erg lekker! Eten kwam ook heel snel, dat was fijn want we hadden erg veel trek. Het enige wat ik het personeel wil mee geven, is dat ze vaker aan tafel mogen vragen of ze nog wat kunnen inschenken tijdens het hoofdgerecht. Maar ook na het uithalen van het nagerecht werd er niet gevraagd of we iets van koffie of thee wilden. Voor de rest was alles prima.

12. Dingemanse

Erg leuke en hippe tent, met een hele ruime kaart en vlotte bediening. Heerlijk gegeten, 3 gangen, alle 3 top! Er werd regelmatig getoetst of alles naar wens was en ook de kids hebben zich prima vermaakt! Wij komen zeker nog eens terug!!!

13. Eten was goed, alleen na ongeveer 3 kwartier werd er gezegd foutje in de keuken gemaakt. Lang wachten op bestelde drankjes. Bij hoofdgerecht weer fout in de keuken, dus weer wachten. Wel excuses gekregen van de vriendelijke bediening, maar constant wachten en als antwoord krijgen fout in de keuken klopt niet helemaal en is ook niet erg klantvriendelijk.

14. Heerlijk eten (originele gerechten en heerlijke burgers). Hele leuke sfeer en super vriendelijk personeel.

15. Lekkere spareribs. Geweldige service, de bediening was heel vriendelijk en de prijs/kwaliteit was heel goed te doen. De sfeer was iets minder, maar dit komt omdat er een besloten feest was. En dit is ons keurig verteld aan tafel.

Zeker een restaurant om vaker te komen

16. Op de menukaart staat satesaus uit eigen keuken maar dit was gewoon wykosatesaus. Ook waren de curly's veel te hard gebakken en sta er niet van te kijken dat ze nog een extra keer in het vet zijn geweest. Ook vind ik de prijs te duur voor wat je krijgt.

3,3
  17. Geweldige avond gehad. Eten was goed, nette en vlotte bediening.

19. Theo Weststrate

We hebben de verjaardag van zoonlief met het gezin bij Dakota'z gevierd. Zodra je binnenkomt word je vriendelijk ontvangen en naar een tafel geleid. Deze tafel met barkrukken met leuning zien er op het eerste gezicht leuk uit, maar na een uur zit je niet meer lekker.

Dan het eten. De uiensoep was beneden mijn verwachting. Rode uien, misschien origineel, maar ik dacht dat het een soort goulash soep was. Waar is de kaas en het brood in de soep? Soep was warm, maar niet heet zoals die hoort te zijn. Diverse keren geprobeerd de aandacht van de bedienden te wekken. Toen de bediende kwam om te vragen of het voorgerecht gesmaakt heeft vertelde ik dat ik het minder lekker vond. Ze keek me verbaasd aan en vroeg aan m'n vrouw: Het heeft U toch wel gesmaakt?

Anyway. Hoofdgerecht de 100% burger. Was echt groot, maar weinig smaak aan. Frieten waren OK, maar de wijn was echt slecht. Kinderen hebben een heerlijk toetje (dame blanche) gegeten.

Ik ga Dakota'z niet aanbevelen. Bediening is vriendelijk, maar veel te jong om iets met kritiek te doen. De prijzen zijn (te) hoog vind ik. Rond €20 voor een biefstuk in een eetcafe en €15 voor een hamburger. Als je wilt concurreren met een restaurant zet daar dan ook goed personeel in en schroef niet alleen de prijs op.

4,3
  20. Nathasja Stander

21. Laatst op zondag gegeten met een hele groep, de spare-ribs waren echt de beste die ik ooit gegeten heb. Je kunt verschillende smaken bestellen per persoon en het is (voor de mannen met name een favoriet) onbeperkt. Ook laatst een keer geweest om te borrelen op vrijdag avond, toen konden we geen snacks bestellen, want de keuken was dicht. Dat vind ik wel een minpunt, een frituurpan aanzetten kan iedereen en bij een goede borrel hoort een hapje. Verder is de bediening erg vriendelijk. Van mij hoeven ook die discolampen en die tv's met muziekclips allemaal niet, maar dat is een kleine bijzaak. Ik kom echt wel terug voor de spare-ribs.

22. Nina Visser

23. Lian Verhagen

Afgelopen zaterdag met 9 personen gegeten bij Dakotaz, gezellige en leuke ambiance waar het goed druk was. We hadden om 19.00 gereserveerd en al vrij vlot werd de bestelling opgenomen, en kregen we het eerste drankje (niet alles werd geserveerd wat er besteld was, maar dat kan altijd gebeuren). Tegen 20.00 brachten ze het voorgerecht en bestelde we nog een keer wat drinken. Wederom niet in orde; zoete wijn ipv droge en ijs in de jenever waar niet om was gevraagd en 1 persoon vergeten iets te geven.
    Er werden excuses gemaakt door de leuke serveerster die vertelde dat het volgende rondje van de zaak zou zijn! Toch positief dat dit werd aangeboden. Rond 21.00 werden we toch wat ongeduldig en vroegen waarom het zo lang duurde . In verband met de drukte vertelde ze vriendelijk maar ze ging het toch nog even vragen.
    Pffff om 21.20 werden de hoofdgerechten geserveerd en mochten we het tweede rondje bestellen op kosten van de zaak omdat het zo lang had geduurd. Het eten zag er verzorgd uit en smaakte goed, vooral de spare-ribs waren heel erg lekker. De slogan op de menukaart: We don't serve fast food. We serve good food as fast as we can!! ging voor ons niet op. Heel jammer maar reserveren daar niet meer.

24. Peter Deijkers

25. Heel lekker gegeten met het gezin, erg goede service en goede prijs kwaliteit verhouding.
    De peking duck is een echte aanrader en voor de kinderen hebben ze leuke kleurplaten.
    Komen zeker terug.

26. Ik heb al vaak bij Dakota'z gegeten, dit is namelijk een van de weinige restaurants waar de hele familie tevreden is en waar iedereen iets naar wens kan uitzoeken. Het eten is heerlijk en de bediening heeft duidelijk plezier in het werk. Je wordt hier altijd vriendelijk ontvangen!

27. Afgelopen zaterdag een hapje gegeten. Het was top, de prijs ook. Gezellige sfeer. Gezellig druk. En het personeel is ontzettend vriendelijk en helpt je goed.

28. Jan Tiel

Mooie zaak met erg goede bediening en lekker eten. We komen zeer zeker terug, topzaak.

29. Al een paar keer heerlijk gegeten bij Dakota'z. Voor de lekkerste spareribs moet je zeker hier zijn, maar ook al het andere op de menukaart is om je vingers bij af te likken. Bijvoorbeeld de nacho's of de overheerlijke cheeseburger. Verder vind ik het fijn dat je in dit restaurant een keuze hebt welke frietjes je er bij wilt hebben. Het restaurant ziet er van binnen mooi en verzorgd uit, de muziek is prima en je kan rustig eten. Het personeel is altijd erg vriendelijk en je wordt altijd open ontvangen. Ik kom zeker weer terug!

30. Jan-Willem

Een tijdje geleden ben ik hier met mijn familie wezen eten. Veel variatie op het menu, dus voor ieder wat wils! We hebben allemaal smakelijk gegeten en de service was prima.

31. Ik ben met mijn moeder en zus een hapje gaan eten bij Dakota'z. Het eten was zeer lekker en het personeel enorm vriendelijk. Al met al een echte aanrader !!

32. Hans van Damme

Lekker eten in een gezellige sfeer, vriendelijke personeel een echte aanrader!
    Prima avond gehad bij Dakotaz!

33. R Janssens

Prima vissoep vooraf maar des te groter was de tegenvaller van de koude biefstuk.
    Op mijn aangeven dat de biefstuk koud was, werd de biefstuk opgewarmd op de grill. Toen was mijn gevraagde "rose" biefstuk inmiddels stevig doorbakken maar nog steeds koud. Toen ik dit aangaf bij een van de serveerster was haar reactie: "wat verwacht je nu van ons"?
    Ik zei: "een warme biefstuk". Toen werd de kok erbij gehaald en hij gaf aan dat een "rose biefstuk" niet warm kan zijn. Hij heeft toen de biefstuk opnieuw in een pan met boter gebakken waardoor het uiteindelijk een droge taaie biefstuk werd.
    Naar mijn idee was het onkunde van de kok. Als je geen biefstuk kunt bakken moet je hem niet op de menukaart zetten. Bij menig cafetaria eet je een betere biefstuk voor veel minder geld.
    Voelde me niet serieus genomen door de jonge onvriendelijke serveerster. De wat oudere lieve serveerster voelde zich echter heel ongemakkelijk en deed moeite om de situatie te redden door een glas wijn aan te bieden.

34. Een moderne sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten, leuke prijs, heel gezellige avond.

35. Hartstikke gezellig voor een avondje uit. Lekker eten, vriendelijk personeel en dat alles voor een leuke prijs. Zeker een aanrader!!

36. Gisteravond heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. We hadden een voorgerecht en hoofdgerecht. Heerlijke goed gevulde vissoep, ovenheerlijke nacho's en fantastische baconburgers. Helaas waren de porties zo groot dat er van de baconburgers 2/3 is blijven liggen op onze borden.
    Prijs kwaliteit is subliem!

37. Prima eten, onbeperkt spareribs is echt heel erg onbeperkt. Al met al een hele leuke ervaring om de verjaardag van mijn moeder te vieren... top avond!

38. jongeneelen

We hebben heel lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
    De spare ribs vielen bijna van het bot af, zo mals.
    De carpaccio was grandioos.

39. Een paar weken geleden gegeten bij Dakota'z. Het is een prachtige tent met een aangename sfeer. Het eten was erg goed, ik had de spare ribs die van het bot vielen zo mals dat ze waren. Ook de curry en de zalm zagen er erg lekker uit. Het personeel was super vriendelijk en had zichtbaar plezier in hun werk. Zeker een aanrader dus! en wij komen hier zeker terug

40. Laatst was ik met een aantal collega's in Roosendaal voor een opdracht. We besloten een hapje te eten in het centrum en een echte Roosendaler wees ons op Dakota'Z. Toen hebben we de menukaart bekeken en er zat voor iedereen wel wat bij, zowel vegetarisch al zeker ook vlees/vis. De bediening was werkelijk super, hele enthousiaste, jeugdige medewerkers die gelijk klaar stonden als je iets nodig had. Ikzelf had een Ossenhaas in rode curry op, die erg goed smaakte. Mijn collega's gingen veelal voor de spareribs, die ook erg goed smaakte. Complimenten voor de keuken en de goede service, en zeker voor iedereen een aanrader!

41. gijs hermans

Heel erg lekker eten, alles is prima klaar gemaakt en ziet er netjes uit!
    Aardige bediening en gezellige sfeer.

42. Hier recent binnen komen lopen om wat te gaan eten ( spare ribs ), ik was samen met mijn vrouw. Ik denk dat ik een ervaren buiten de deur eter ben. Wat we hier kregen aan vriendelijkheid, service, eten en sfeer was gewoon perfect. Hoeveelheid was genoeg dus het bleef bij één portie maar ik had nog meer kunnen krijgen.
    De twister frietjes zijn ook welkom. De jongeman die ons bediende was zeer gastvrij en attent. Helaas vind je deze geboden service bijna nergens meer.
    De zaak zelf is zeer mooi en loungy... Hier komen we zeker terug, dank Dakota'z !!!

43. alex van der linden

Buitengewoon goed gegeten. Ondanks het late tijdstip van onze reservering. Vriendelijke medewerkers en een coowle hippe zaak. Het eten (spareribs) waren magistraal. Op de bonnefooi gereserveerd na een bezoek aan Skydive roosendaal. De meest ideale combinatie (!).
    We hebben genoten en komen zeker een keer terug. Overigens hebben we zelf ook een restaurant in Alphen aan den Rijn. We weten wat mooi is, en goed. Dit is het in elk geval!

44. Jos 25 punten

Afgelopen Donderdag met een grote groep vrienden wezen eten. We hadden helaas erg laat gereserveerd en wisten niet of we terecht konden. Dit was geen enkel probleem en we waren van harte welkom. Het personeel was ondanks onze late komst erg vriendelijk en had duidelijk plezier in hun werk, dit kom ik, enigszins begrijpelijk vanwege onze late aankomst, vrij weinig tegen in gelijke situaties.

Zelf was ik al bekend met de spareribs dus wist wat ik kon verwachten. Wederom werd ik niet teleurgesteld van de kwaliteit en vooral de hoeveelheid van de ribs, we gingen dan ook zeer voldaan naar huis. Het was zelfs mogelijk om de extra spareribs, die we niet meer op konden, mee naar huis te nemen.

De sfeer is zeer modern en met recht lounge te noemen. Er heerst een lekker ontspannen en hippe sfeer. Mede door de vele lichteffecten en lekkere muziek maakt het het uitje toch wel bijzonder.

Bij de afsluiting van de avond werden wij op de komende ''events'' geattendeerd. De nadere uitleg leert dat er avonden zijn met entertainment in diverse formaten. Ik vind dat bij een avondje uit en entertainment samen horen dus binnenkort gaan we voor de 2e ronde!

45. Vrijdag middag/avond bij Dakota'z geweest om lekker te borrelen. (wat een geweldig mooie tent) Het werd zo gezellig dat we intussen echt honger hadden gekregen. We konden ook direct aan tafel helemaal geweldig! We kregen meteen een mandje brood met kruidenboter. Vooraf salade met eendenborst en de tonijn carpaccio besteld. Dat was een goed begin! Als hoofdgerecht hadden we de zalm met noodles en de ossenhaas in thaise curry, in 1 woord geweldig!!
    We hadden er ook extra twister frietjes met mayonaise bijbesteld (wat een heerlijke frieten zijn dat), een goede zet van Dakota'z. Afgesloten met Irish koffie. Goede service, kwaliteit van eten is perfect en de ambiance is fantastisch! Wij hopen op nog meer van deze avondjes! Dakota'z Bedankt!

46. Wij zijn op donderdagavond spareribs gaan eten, maar nooit meer!! De spareribs worden geserveerd alsof ze ontzettend warm zijn, de rook komt er vanaf. Maar ze zijn gewoon ijs- en ijskoud!! Was echt niet om te eten.. Maar iemand roepen dat ze koud zijn lukt niet, want ze zijn helemaal niet bezig met klanten maar met het onderhouden van eigen contacten en de drankjes aan de bar.
    Je krijgt wel vreselijk veel frietjes, maar er wordt niet gevraagd of je friet wil en welke frietjes je dan wil. Op de kaart staat namelijk dat je kan kiezen, maar die keuze krijg je niet!!
    Vervolgens komen ze je bord halen en vragen ze of het gesmaakt heeft. Ze gaan er dan ook van uit dat je niet normaals spareribs besteld, ondanks het die avond onbeperkt sprareribs eten is.. Als je dan zegt dat je graag nog wat spareribs wilt bestellen kijken ze verontwaardigd en vragen ze of je dat echt wel zeker weet en krijg je een: ow ok dan maar! Ongelooflijk!
    De volgende portie was tot onze verbazing lauw.. Geen moeite meer gedaan om er iets van te zeggen, want ze waren weer in geen velden of wegen te bekennen. We hebben dan ook maar 1 drankje genomen, omdat ze het gewoonweg niet gevraagd hebben...
    Ook de smaak van de spareribs is niet lekker, ze zijn waarschijnlijk gekookt of iets dergelijks. Absoluut niet te vergelijken met de heerlijke knapperige spareribs van de concurrenten, die wel gewoon van de grill komen!
    Wij komen hier in ieder geval niet meer om spareribs te eten en voor de service van het personeel hoef je het ook niet te doen... Misschien een drankje op vrijdag of zaterdag vanwege de mooie tent, maar meer ook niet! Wat een tegenvaller zeg..

1,7
  47. JP Kolthoff

48. Louis Roosendaal

Afgelopen zaterdag weer eens met vrienden gedineerd bij Dakota'z. Dit restaurant was altijd al een vaste waarde vwb de spare-ribs. Nadat de zaak een ware metamorfose heeft ondergaan naar restaurant / lounge club, is ook niet vergeten om de menukaart te vernieuwen. Buiten de al eerder genoemde spare-ribs staan op de kaart ook veel culinaire "wereldkeuken" specialiteiten. Dit gecombineerd met een lekker wijntje, democratische prijzen en goede sfeer staan garant voor een heerlijk avondje uit.
    En.. na het eten hoef je echt niet weg maar kun je met een drankje nog lekker nagenieten van goede muziek in een relaxte sfeer. Kortom een aanrader.