Bistro Cannelle in Roosendaal

Het restaurant is in het centrum gelegen en daarom is ook parkeren mogelijk op vele plaatsen vlak bij ons restaurant.
    Zo kunt u parkeren aan de parkeergarage nieuwe markt (Uitgang Tussen de Markten) of u kunt gebruik maken van de parkeerplaats in het Emile van Loonpark.

• OV

Met het openbaar vervoer is het ongeveer 10 minuten lopen vanaf het station. U kunt ook de bus nemen naar het busstation aan de Roselaar. Het is vanaf daar nog 2 minuten lopen.

ma Gesloten

1546198015 84
1620862904 85
1658195348 85

1. R 5 punten

Het eten was heel lekker, de drank was goed, de bediening was heel erg vriendelijk en als je een afwijkende vraag had was dat geen probleem.

3. Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met genoeg privacy en prettige bediening. Gaan er zeker meer heen.

4. CJAM van Geel

Heerlijke visgerechten genuttigd in een prima ambiance. Vriendelijk personeel.

5. Was gezellig, lekker eten bediening kan beter waren wel vriendelijk.

6. Anny Consemulder

Erg goed gegeten en een echte gezellige avond beleefd! Prijs kwaliteit prima! Service en bediening erg goed en vriendelijk!

7. Heerlijk gegeten, prima bediening, sfeervol restaurant.

8. 2x gegeten, 2 x simpelweg goed.
    De ambiance van het restaurant is sfeervol.
    Vriendelijk personeel en het eten smaakte ook goed.

9. McTenD

10. Fijne zaak. Het meeste was perfect, maar alleen het geluid was erg hard. Vooral omdat er een groep binnen was.
    Maar komen zeker een keer terug.

11. Marjorie&Frank

Top chef! Heerlijk eten! Een echte belevenis.

12. Marion Huijps

Het was fantastisch. Prijs/kwaliteit was meer dan goed

13. Karin Blook

Heerlijk gegeten, fijne bediening en extra roomboter gekregen bij de broodjes. Hele leuk avond gehad.

14. Joost Reemers

Wij zijn met zijn vieren wezen eten en hebben een hele leuke avond gehad. Het voorgerecht hebben wij buiten gegeten en de rest binnen. Wij hebben als voorgerecht vissoep genomen! Super.

15. Petra van As-Jongmans

Gezellig, heerlijk gegeten. Maar verrast op de rekening. Diverse keuken? We weten niet waar we voor betaald hebben. Amuses?...niet om gevraagd...stokbrood? niet om gevraagd, lekker maar geef aub aan dat we er voor moeten betalen. Jammer dat we dat vandaag pas ontdekten.
    Toch hebben we zeker een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten!

16. Roger van Nassau

Top ervaring. Alles is vers en het vlees was zo mals als boter. Zeker aan te raden en we gaan natuurlijk terug.

17. Wederom heerlijk gegeten en een leuke bediening. Dit restaurant is een absolute aanrader.

18. Ikzelf en mijn vriendin gingen uit eten op Valentijns weekend. Een dagje en nacht Roosendaal NL. We werden goed ontvangen door een van de dames na het binnenkomen. We namen plaats aan een tafeltje aan de wand beklede muur met lege wijnkisten van diverse wijnleveranciers. Ze hadden hun best gedaan om de sfeer en daarbij het interieur aan te kleden met Valentijns gadgets. De bediening was een beetje warrig. Er leek geen echte structuur in te zitten. Ik bedoel dat we niet echt door dezelfde dame werden bediend maar steeds daar de andere dames ook zodat ze niet altijd van elkaars bestelling afwisten. Zo kwamen ze nog al eens met dezelfde vraag naar onze tafel, of ook andersom, ze kwamen niet om bv. de wijnkaart voor te stellen.

Net na het amuse, wat te lang op zich liet wachten kregen we al het voorgerecht gereserveerd. We hadden de maand menu besteld. Dus dat was wat jammer. We bestelen een fles huiswijn. Deze Pomerol was van uitstekende kwaliteit aan de prijs van 19 Euro, bravo daarvoor! Verder liep de bediening treffelijk, was het eten zeer smakelijk en mooi aangeboden... behalve de frieten. Die waren misschien wel handgesneden maar van slechte kwaliteit (smaak) voor een friet petat. Jammer dus.

Het inbegrepen degustiefje (likeur) na het eten was nogal aan de gierige kant. Was het nu omdat wij Belgen waren of was het aan het kleine glaasje gelegen? Maar al bij al hadden wij een goede avond. Lekker genoten van de sfeer, elkaar en uiteraard het naar onze mening mooi en lekker voorgestelde menu. Ze staan cullinair nog steeds ietjes achter in Nederland. Maar zouden we terug gaan, ja hoor, al was het maar voor de vriendelijkheid van de bediening, de sfeer en de prijselijke wijn.

19. J. Herrmans

Heerlijk gegeten. Volop keus tussen vlees en vis, aantrekkelijk geprijsde menu's. Leuke sfeer en erg vriendelijk personeel.

20. Aanrader, we hebben er heerlijk gegeten. Sfeer ook goed (er was nu wat carnavalsstemming) en goede bediening met veel aandacht voor hun klanten. We gaan hier zeker vaker eten in de toekomst.

21. Wat een uitstekend restaurant is het toch. Wij rijden er graag 40 kilometer voor om. Het concept staat als een huis. simpel en zonder opsmuk, maar van hoge kwaliteit. Sfeer uitstraling, je zou het complete pakket zo op het strand van een mediterraans land plaatsen. Uitstekende gastvrouw die weet hoe je een gast in de watten moet leggen. Jammer dat veel Nederlanders wars zijn van puur voedsel. Hele vis op de houtskoolgrill bereid, je zou het in dit restaurant moeten proberen!!!

22. Voor de derde keer gegeten bij Canelle en wederom heerlijk gegegeten. De amuse vooraf zorgt voor een leuk begin van het diner, alle gerechten waren uitstekend.

De enige opmerking die ik heb is dat een nat doekje niet afdoende is voor het schoonmaken van de handen na de heerlijk grote gamba's te hebben gepeld. Een kommetje citroenwater erbij was praktischer geweest.

23. Wij hebben gisteren het kerstdiner bij Cannelle gegeten, het eten was heerlijk, niets op aan te merken. De bediening was absoluut vriendelijk en hebben absoluut hun best gedaan. Echter miste ik wat ervaring van een wat ouder iemand in de bediening. Tot 2 keer toe hebben we niet tegelijk gegeten omdat één van de gerechten niet klopte. (Wat volgens mij niet door de keuken kwam), er was wat miscommunicatie bij de dames bij het dessert en de rekening klopte niet. Nu vind ik niet dat de meiden van de bediening niet goed hun best deden om het op te lossen, maar je miste duidelijk een 'manager'. Ook de plastic borden met het voorgerecht vind ik niet thuishoren in een restaurant... Helaas is de kans dus door wat "foutjes" klein dat wij terugkomen, maar ik kan niet zeggen dat het verder niet goed was!

24. Wilko Richters

Samen met ons hele gezin het kerstdiner mogen gebruiken bij Bistro Cannelle. Vriendelijke bediening en erg goed eten. Prijs lager als kwaliteit. Een hele fijne avond gehad in een zeer gastvrije omgeving.

25. We hebben genoten van een super gezellig kerstdiner. Het was helemaal af, de bediening was zeer attent, en het eten smaakte geweldig.

26. Bijzonder goed gegeten, wild en vis waren prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding in een sfeervolle omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige aanbeveling voor verbetering: een kaasplankje stond niet op de kaart.

27. Christ Voets

Hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten. De bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Kok verdient een dikke pluim.

28. Zoals altijd stelt de keuken niet teleur. Wildgerechten waren heerlijk, aan de overkant vielen calamares en zeebaars zeer in de smaak. Lekker brood en frietjes erbij, wijnen zijn oke geprijsd. Tafeltje voor twee met veel privacy, goede bediening, niet te snel of te langzaam. Lekkere grappa bij koffie. Gastvrouw maakt de avond af: ontwapenend enthousiast en gemeend blij dat we het naar onze zin hadden. Top 3 adresje in Roosendaal.

29. adrie brouwers

Het eten was het geld niet waard. Erg vette vis. Het visplateau lag vol met olie/vet. De inktvisjes waren aangebrand. De lagoustines waren erg mager. Geen wijn advies.

3,9
  30. Heerlijk gegeten, en de service was uitstekend. Je snapt eigenlijk niet dat het er op een vrijdagavond niet drukker is.

31. Heerlijk gegeten met zijn vieren, de vis en het wild waren heerlijk. Gaan we zeker vaker doen.

32. Ad Testers

Canelle is, volgens mij, het beste restaurant van Roosendaal. Dit was nu de 2e keer dat we er zijn gaan eten, heerlijk. Je proeft alle ingrediënten van het gerecht. Ook de wijnen zijn erg lekker.

Het "nadeel" is misschien de royale porties. Zo zit je bij het toetje eigenlijk al helemaal vol.

Echt een aanrader als je van wild of vis houdt!

33. mario van nispen

Verrassend lekker. Het mag alleen allemaal wel wat losser qua sfeer.

34. Rien Luijks

Heerlijke zeebaars gegeten die mooi was gevuld. Gastvrouw was niet aanwezig, maar personeel was heel aardig. Chef kok maakt erg goede gerechten. Ambiance was rustig. Prijs-kwaliteit zeer goed. En nu moet het wildseizoen nog beginnen...

Jammie....

35. Anthonissen Ingrid

Super lekker gegeten. Bediening goed. Prijs kwaliteit/dik in orde!!

36. M.C.M.Sebregts

Een bijzondere attente vriendelijke bediening, met heerlijk eten en ambiance. Voortreffelijk en wij zullen zeker weer bij hen terug komen.

Deze vriendelijke ondernemers wensen wij nog heel veel succes in de toekomst, die met deze voortrteffelijke keuken en bediening zeker en vast zal slagen.

37. H. Monster

Prima en gezellige avond gehad. Ontvangst met een heerlijk glas cava. Vooraf hebben wij een voortreffelijke vissoep gegeten. Daarna een lekkere en verse visschotel (via Groupon). Hierbij een salade genomen. Tussendoor werd ons heerlijk brood met smeersel aangeboden. Prima sfeer en bediening. Er zat voor ons alleen echt teveel tijd tussen de gangen. Al met al een geweldig restaurant op een mooi en gezellig plein, waar het prima vertoeven was.

38. We hadden een groupon voor een visplateau. Deze was echt erg lekker. Onder andere perfect gegrilde dorada en zeebaars. Vooraf een heerlijke amuse met echte krab en een mandje met lekker stokbrood. Ook de witte huiswijn is een echte aanrader. Een van de betere restaurants in Roosendaal.

39. Op zaterdagavond via eet.nu een reservering gemaakt voor dit restaurant en zeker geen spijt van gehad. Lekker gegeten, er worden wat lekkere amuses vooraf geserveerd en het hoofd-en nagerecht waren uit de kunst.

40. Willekens

Indrukwekkende visschotel, lekker vers. Voor herhaling vatbaar

41. koopmans

Met Grouponbon heerlijk gegeten. Ondanks dat ik de reservering op de verkeerde dag had gezet, konden we toch terecht. Met recht een visrestaurant.

42. Via Groupon betaald en gereserveerd. Verliep soepel en snel. Heerlijk gegeten. Vooraf een lekkere salade en de calamaris. Lekker glaasje cava. Vis was heerlijk. Personeel heel vriendelijk. Super genoten. Gaan zeker nog eens terug.

43. Marijke Duijvekam

Onze ervaring was heel goed. Wij kwamen met een Groupon en we zijn goed geholpen. Het eten was van prima kwaliteit. We komen vast en zeker nog eens.

44. Truus Wielders

Al vaker heel lekker gegeten in Bistro Canelle. Als visliefhebber kun je er echt heerlijk allerlei soorten vis eten. Wij komen er zeker nog eens terug.

45. Visschotel genomen via Groupon. Van te voren als voorgerecht vissoep genomen. Die was lekker. Visschotel was ook heerlijk, alleen de grote garnalen smaakten niet lekker en als groenten was er alleen een beetje spinazie tussen de aardappeltjes. Daar ze alleen met 2 man bediening zaten moesten we lang wachten tussen de gangen door, jammer.

46. Heerlijk gegeten, al vind ik het prijzig. Service is netjes, sfeer is oké. Verbetering de opmaak van de visschotel kan beter mooier netter. Verder voor herhaling vatbaar.

47. P.Peereboom

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Brood en amuse gratis. Tafel schoon en keurig gedekt. Het eten, vooral de visgerechten, was van een uitstekende kwaliteit. Professionele bediening zonder zich op te dringen. Met 6 personen een heerlijke avond gehad. Jammer voor Canelle bistro dat maar 1/3 van de tafels bezet was. Het verdient zeker een volgeboekt huis.

48. Prima restaurant, vooraf calamaris, smaakte uitstekend, hoofdgerecht vis plateau voor 2 pers smaakte ook gewoon goed, bediening was vriendelijk, sfeer was prima en de muziek ook aangenaam.

49. Najat Berrzal

Geweldig goeie ervaring. Zeker het herhalen waard. Ik hoop dat ze de kwaliteit aanhouden en dan worden wij vaste klant.

50. sonneveld

Heerlijke verse producten, alleen jammer dat op jullie website suikervrij staat en en daar geen aanbod voor was.

52. robert goudriaan

Vriendelijke, servicegerichte bediening die de ongunstige prijs kwaliteit niet goed maakt. Vooral tagliata (geen malse dunne biefstuk of ossehaas) en salade nicoise (erg klein) vielen tegen.

53. Met een groep van 16 personen hebben we heel goed en gezellig gegeten bij Bistro Canelle. Van te voren contact gehad en in samenspraak een 3 gangen keuze menu afgesproken. Hierbij kwam nog een amuse en brood van het huis bij!
    We werden hartelijk ontvangen en het restaurant was lekker warm qua temperatuur. Kortom een geslaagde, avondvullende gebeurtenis.
    8 december 2014

54. Eten en bediening super! Tip: laatste pagina van de wijnkaart; heerlijk!

55. Heerlijk gegeten! Wildbuideltje als voorgerecht zag er erg mooi uit en was ook erg lekker. Als hoofdgerecht de hertenkroon, super mals vlees en een lekker bijpassend sausje. Een rode wildwijn erbij maakte het helemaal af. Ruime keus tussen wildgerechten, vlees en vis. De bediening was heel vriendelijk.

56. Wij waren met drie personen en werden hartelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel begeleid. Als aperitief namen we een heerlijke witte port goed op temperatuur en werd ons de menu kaart overhandigd. Een ruime meer dan ruime keus aan vis- en vleesgerechten zowel als entree als hoofdgerecht. Als voorgerecht kozen we voor de Calamaris en de Gambas: verrukkelijk beide gerechten. Calamaris zoals ze behoren te zijn, niet die ronde met veel paneermeel maar de echte inktvisjes in de olie. Bij onze hoofdgerechten was de keuze op de zeebaars en de lamsrack gevallen. Kortom super, verrukkelijk. Een bistro is niet de goede kwalificatie maar een eerste klas restaurant wat erg ondergewaardeerd wordt. Kortom super gegeten, spontane bediening en voor herhaling zeer zeker vatbaar. Tot snel.

57. Op zaterdag, 20 september 2014, ter ere van mijn 70e verjaardag, samen met mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen, gegeten bij Bistro Cannelle. Super, super, super. Fantastisch eten en zéér klantvriendelijk en klantgericht personeel, dat in de gaten heeft dat er aan die tafel iets wordt gevierd en daar dan ook iets mee doet! Hier komen wij graag terug. Zeer bedankt!

58. Heerlijk vis eten in een gezellig, gastvrij, mooi ingericht restaurant

59. Heerlijk gegeten met mijn vriendin. Vissoep is bijzonder lekker maar ook het hoofd en nagerecht smaken prima. Vriendelijke bediening met een rustig achtergrondmuziekje. Kortom; helemaal niets mis mee.

60. Heb heerlijk gegeten met m'n vriendinnen. De amuse was lekker en de bediening heel vriendelijk.

61. Met z'n 6-en vorige week woensdag heerlijk gegeten bij Bistro Cannelle. Op Iens goede recensie gelezen. Niet het goedkoopste restaurant, maar zeker ook niet het duurste. Eerst buiten op het terras een drankje en een amuse, daarna binnen gegeten. Alles was prima in orde. Bediening vriendelijk en attent. Twee personen waren geen echte visliefhebbers en hebben Tagliata Canelle gekozen... heerlijk !! Rest van het gezelschap ging voor de visduo, ook helemaal uitstekend. Jammer dat er weinig tafeltjes bezet waren, men weet niet wat men mist, maar misschien komt dit doordat de bistro net even buiten de loop ligt. Maar mensen: Even verder de Markt oplopen en genieten.

62. Lekker eten, heerlijk verse vis, prima relaxte sfeer, uitstekende bediening, een aanrader!!!

63. Marjolein

Een nieuwe ervaring voor ons. Wij waren aangenaam verrast door het restaurant zelf (warm interieur en prettige bediening). Wij namen de bospaddenstoelensoep en het visplateau en hebben ervan gesmuld! Heerlijke pure smaken, met de vissen mooi gegrild. Kleine afknapper is dan wel dat je salade en frietjes nog extra bij moet bestellen. Gewoon een beetje jammer. Maar dat is een detail. Wij komen hier zeker terug om de andere dingen van de kaart te proberen, want we hadden moeite met kiezen!

64. Gisteren gegeten bij Cannelle. Kan niet anders zeggen, veruit het beste visrestaurant van Roosendaal. Vis is op de graat bereid en smaakt zoals vis moet smaken. Het restaurant ademt sfeer en gezelligheid. Echt een aanrader.

65. Echt heerlijk gegeten, alles is af van amuse tot en met hoofdgerecht, het is met zorg klaargemaakt en met smaak gepresenteerd, een lust voor maag en oog!

66. Zeer smaakvol ingericht restaurant. Heerlijk gegeten van de fraai opgemaakte gerechten. Prima bediening.
    Kom hier zeker terug als ik nog eens in Roosendaal ben.
    Tip: reserveer om 17.30 uur als je om 20.00 uur in het theater moet zijn.

67. Femke Voorbaak

Heerlijk gegeten en erg gastvrij. Absoluut aan te raden.

68. Prima gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening. Heerlijk avondje gehad

69. Eerste keer hier gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Beslist een aanrader. De zoutjes tijdens het aperitief mogen wat mij betreft overgeslagen worden.

70. De visschotel was weer lekker. Bijgerechten mager. Het is allemaal net wat minder dan vorig jaar, maar wel lekker Mediterranee gevoel. Inclusief de minimalistische zaak die je ook in zuid-europa ziet. Weinig tentjes beter voor dit geld in Roosendaal.

71. Geen verse producten en veel te duur voor de kwaliteit. Gaan vaak uit eten maar dit viel erg tegen. Bediening was wel erg vriendelijk.

5,5
  72. E. Luijcks

Onverwacht bijzonder lekker gegeten. Er werd erg veel aandacht besteed aan het dieet (gv en wisten waar ze het over hadden) en op het moment dat er geserveerd werd, werd er onmiddelijk bij vermeld dat ik alle gerechten ook mocht eten en dat het gv brood zo geserveerd zou worden.
    De bediening was vriendelijk, voorkomend en toegewijdt.
    De aankleding van het restaurant was iets te lunchroomachtig, maar deed geen afbreuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

73. Mixed vis van de bbq was puur bereid met olie en knoflook. Prima vis (in ons geval dorade, zeebaard, calamaris en gamba's) die op een grote schaal met een miniportie spinazie worden geserveerd. Jammer dat de rest allemaal supplementen zijn en dat het dan standaard friet en standaard sla zonder dressing of wat dan ook is. Gemiste kans...
    Beetje meer creativiteit in presentatie en gerechten mag wel.
    Het stokbrood met kruidenboter vooral overslaan. Aldi broodjes met kledder zure boter..

74. levensgenieter

Heerlijk gegeten! Je proeft dat alles vers bereid is. Vriendelijke bediening. Echt een aanwinst voor roosendaal!

75. Kale zaak met rumoerige koters. Weinig sfeer. Eten niet bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar.

4,9
  76. Mooie zaak, netjes aangekleed, voldoende ruimte tussen tafeltjes. Kaart is beperkt, altijd vragen naar suggesties, die tevens op apart bord beschikbaar zijn. Prima gegeten, prijzen zijn okay. Bediening is zeer vriendelijk, maar lijkt onvoldoende kundig voor wat betreft uitleg gerechten. We geven het zeker nog een keer een kans!

77. Toptent. Eten zoals eten moet zijn, puur en met heel veel smaak!

78. Fam. V d Berg

Een fijne lunch ,heerlijk gegeten ,alleen al de zaak binnen komen is
    een lust voor het oog .

79. Heerlijke vis- (maar ook vlees) gerechten met liefde bereid!
    De smaak van de Mediterranee op je bord!

80. Heel goed gegeten. Wij gaan nog zeker terug. Heerlijke gerechten. Overzichtelijke kaart. Vis- en vlees. Geen poespas en liflafjes op je bord maar eenvoudige doch culinaire gerechten.

En in de keuken wordt tenminste nog gewerkt. Daar wordt vrijwel alles zelf gemaakt. van de mayonaise tot aan het dessert. Wij hadden chocomousse en tiramisu. Echt wel goed.

81. Heerlijk gegeten, leuke entourage, vriendelijke bediening.