U kunt gebruik maken van onze 120 gratis parkeerplaatsen.

• OV

Ook per openbaar vervoer zijn wij uitstekend te bereiken. Onze locatie is slechts 1,5 km verwijderd van intercity station Veenendaal-De Klomp en per bus stapt u voor de deur uit met de Syntus buslijn 80.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Hof

do lunch 14:00 - 17:00
vr lunch 14:00 - 17:00
za lunch 14:00 - 17:00
zo lunch 14:30 - 16:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1391974621 81
1420173722 83
1476571923 84

1. Willem Berk

Met een grote groep uit eten geweest. Restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is vlot en vriendelijk.

Helaas viel het eten heel erg tegen. De groenten waren niet aangemaakt, alleen een paar druppels van een flauw sausje waardoor je vooral kale groente zit te eten. Behalve ik heeft dan ook niemand van de groentes gegeten. De rib eye was goed, maar de schnitzels waren de kleinste schnitzels die ik ooit gezien heb. De helft van wat je normaal krijgt. Daarnaast bestond mijn schnitzel ook voor 40% uit grijs taai vlees.

Voor 23 euro mag je toch wel een redelijke schnitzel verwachten.

Helaas, wij zullen hier niet meer heen gaan.

2. Jannie Cornelisse

Beste medewerkers,

26 maart 2023 hebben wij savonds heerlijk gedineerd met 5 personen.
    Wat een TOP avond!
    Alles klopte, ga zo door, wij komen graag terug voor een heerlijk diner of lunch.

Vriendelijke groet van,
    Jannie Cornelisse.

3. Enorm genoten van het kerstbuffet 2022!
    Alles was van uitstekende kwaliteit en super vriendelijk personeel.

4. Wij hebben bij de hof onze bruiloft mogen beleven op 1 april 22
    Alles was tot in de puntjes geregeld, het eten was heerlijk en zag er goed uit ondanks dat we diner hadden met best veel mensen, kwam ongeveer alles tegelijk wat fantastisch was.
    Ook mochten we in de nieuwe zaal onze bruiloft houden wat er prachtig en industrieel uit zag. Het personeel is vriendelijk wat ook zeker belangrijk is.
    We hadden ruime keus uit hapjes eten etc. Wat voor ons heel fijn was.
    We kijken hier met een goed gevoel op terug!

5. Henk en Corrie Valk

Fantastisch restaurant, alles klopt hier, ook tijdens de periode van afhalen! Altijd optimaal genieten!

6. In corona tijd eten afgehaald, echt heerlijk gegeten én goede service bij afhalen!!

7. Of het nu gaat om een hapje en een drankje op het terras, om een catering of feest of om een afhaal maaltijd, wij zijn fan.
    Zeer nette service, altijd secuur glutenvrij en vergeten ze wat dan komen ze het netjes na brengen. Het eten bevalt goed en ziet er vers en verzorgd uit!

8. Christien Diepeveen Bochane

Het was weer erg goed. Omdat ik niet normaal kan eten, pureren ze het voor mij.
    Mijn vriendinnen en ik komen daar erg graag.

9. Voorheen 2 keer gegeten in De Hof alles was goed, maar 18 maart was er niks goed.
    Koud eten Droog vlees, Weinig garnituur en harde champignons bij de ladysteak.
    Mij en mij familie zien ze niet meer terug.

W. Boer.

10. H P J van Buul

Heel gezellig en lekker gegeten. Vanwege mijn verjaardag bij dessert extra verassing!

11. Op een prachtige zonnige dag op een gezellig terras bij De Hof.
    genoten van een voortreffelijk diner! Vriendelijke en voorkomende bediening!
    Dus geweldig genoten!

12. J van D

Op 4 juni j.l. een reünie met 30 personen gehad in de gezellige bovenzaal.met airco, bar, audio/video beamer en toilet.

Op de ontvangst, bediening en het koude/warme buffet was niets op aan te merken. Gewoon top!

13. Leuke locatie, leuk en goed personeel, bij het eten zat geen / onvoldoende smaak aan het vlees.

14. Dagmenu genoten en de prijs kwaliteit was bijzonder goed. Mooie producten en goede porties. Zeer verzorgde opmaak, goed op smaak en goede bediening. In alle rust op het terras kunnen dineren.

15. Heel vriendelijk ontvangen, goede bediening en heerlijk gegeten! Attend personeel! Komen zeker terug.

16. Geweldig, al jaren alles altijd top. Wij vinden het een geweldig restaurant met een hele goede sfeer. En ook de bediening is geweldig. Het eten is erg heerlijk.

17. We genoten met z'n vieren van de high tea 3.0. Het was fantastisch! Zeer uitgebreid en er was veel zorg besteed aan het eten. Alles was goed! In de toekomst gaan we dit zeker nog een keer doen!

18. A. Aarnoutse

Op zaterdag 27 juni hebben we met een familie-dinch ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd. Wat opviel was de flexibiliteit van de medewerkers om op sommige punten af te wijken van wat gebruikelijk is, de vriendelijkheid en bescheidenheid. Het steeds vragen of het gesmaakt had bleef achterwege en dat is als prettig ervaren. Dat wil niet zeggen dat het niet smaakte! Het eten was heerlijk en er was meer dan genoeg. De manier waarop het voedsel wat niet geconsumeerd was werd bewaard en ingepakt verdient een pluim. Dit was de vierde keer dat we er een feestje vierden en als zich weer een gelegenheid voordoet dan volgt nummer vijf!

19. Eline

20. We hebben hier 27 mei gegeten. Prettige ontvangst, prima bediening en voortreffelijk eten. Wat wil een mens nog meer. Prijs/kwaliteit is dik in orde!

21. P. Wattel

Lekker gegeten, vriendelijke ontvangst lief voor de hond

22. Reinaer Bron

23. Legden onverwacht aan bij de Hof. Het was druk. Een aantal grote groepen en een feest elders in het pand. Daardoor wellicht een chaos bij de garderobe.

We melden ons dat we iets wilden eten en men zou bij ons komen. Niet dus. Nog maar eens gemeld en toen werden we naar een tafel verwezen in de serre. Door de hoeveelheid gasten was het zeer rumoerig en de bediening had de handen vol om alles in goede banen te leiden.

We namen door boven omschreven situatie alleen maar een hoofdgerecht. Kwalitatief niets op aan te merken. De gebakken champignons bij een vleesgerecht waren nogal droog. Vlees net iets over het gevraagde medium, doch de keuken had het wel heel druk. Het is ze vergeven.

Door de drukte duurde het wel wat langer alvorens men een van de medewerkers kon vragen nog iets in te schenken. We proberen het nog eens daar, maar dan als het wat rustiger is. Overigens vreemd dat men in het restaurant wel de tafels met linnen gedekt had en in de serre wordt alles op de kunststof tafels neergezet.

We hadden wel wat tijd nodig om onze jassen weer te vinden toen we weggingen. Misschien kan men de garderobe beter regelen, temeer daar men kennelijk de ruimte heeft om heel veel gasten te ontvangen.

24. Fam.Verweij

Ons 50-jarig huwelijk was aanleiding om met kinderen en kleinkinderen een high-tea in de Hof te houden.
    Vanaf het bespreken, waarbij alle gelegenheid geboden werd voor wensen, tot de uitvoering, viel ons de persoonlijke benadering op. Alle hapjes waren een feestje op zich, heerlijk en mooi opgediend. Ook voor de kleinkinderen was alle aandacht. Kortom: een onvergetelijke middag.

25. Bijzonder smaakvol gegeten en een fijne persoonlijke bediening.

26. Een fantastisch restaurant om te eten! De vriendelijke ontvangst, amicale omgang met de gasten is prettig. Er wordt alle tijd genomen en er is geen druk vanuit de bediening: je kan rustig genieten van een hapje, drankje, zonder het idee te krijgen dat je moet 'opschieten'.

En er wordt goed meegedacht in de bestelling, er is ruimte om iets anders te bestellen dan op de kaart, zoals voor mijn ouders die vanwege gezondheidsproblemen niet alles kunnen eten. Deze service wordt zeer gewaardeerd!

De gerechten zijn echt heel mooi opgediend en smaken voortreffelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor gemiddeld zo'n 25 euro kan je heerlijk eten en drinken. Echt een aanrader om hier te gaan eten, met vrienden of familie.

27. Driekus 382 punten

Ik was een half jaar geleden zeer enthousiast maar nu viel het erg tegen!
    De kip was gortdroog. De sla smaakte nergens naar (hele kleine schaaltjes), de gebakken aardappeltjes waren vet. De carpaccio erg simpel. Toetje was uitstekend. De bediening maakt veel goed maar: Let op uw zaak!! Volgens mij was de kok er niet...

28. Afgelopen week tijdens onze vakantie 2x gegeten bij de Hof in Renswoude. Super mooi restaurant, ontvangst bij de deur, ruime opzet van tafels, mooie grote serre en prima parkeergelegenheid naast de deur.

Er wordt een 3-gangen maandmenu geserveerd tegen een aantrekkelijke prijs. Wij hebben echter 2x a la carte gegeten.
    (H)eerlijke gerechten met tal van bijgerechten geserveerd. Diverse groente, verse salade, frietjes en gebakken aardappelen.

Wat wij verder belangrijk vinden is dat onze hond meer dan welkom was. Bakje water voor haar en genoeg ruimte naast de tafel.

De bediening is erg vriendelijk en persoonlijk.

29. Vanavond hebben mijn man en ik hier gegeten.
    We kwamen toevallig langs rijden en waren meteen onder de indruk van de uitstraling van het geheel. En na eerst even op de website te hebben gekeken, maar besloten er te gaan "kijken". WOW! Wat geweldig! De uitstraling, de sfeer, het vriendelijke personeel & niet te vergeten het geweldige lekkere eten.
    We kregen een tafel heerlijk bij de haard. En werden al vrij snel verblijd met heerlijke warme broodjes met roomboter, kruidenboter & tonijnsalade van het huis. Dit smaakte al overheerlijk!
    Mijn man koos verder voor heldere runderbouillon vooraf & als hoofdgerecht Wienerschnitzel “Paris”. En ik nam het 3 gangen maandmenu. Koos als vooraf heerlijk zalm, kippannetje als hoofdgerecht en als toetje was er een proeverij van lekkernijen. Met het nagerecht hebben we maar samen gedaan. Want we waren al behoorlijk gevuld. En de proeverij bestond uit casisijs, witte chocolade mousse, gekarameliseerde ananas en slagroom. Het smaakte echt allemaal helemaal geweldig.
    Mijn hoofdgerecht was niet echt warm, dus toch maar even gemeld. Echt binnen no-time had ik weer een vol pannetje dat wel goed warm was. En toch vonden ze blijkbaar dat de services niet goed genoeg was. En kregen we tot slot nog een heerlijke kop thee aangeboden van het huis. Al met al een geweldige en super lekkere ervaring.
    Oké, het is niet echt in de buurt. Maar we komen hier zeker nog eens weer. Wat een TOP tent!

30. Na een goede ontvangst en kort wachten op een beschikbaar tafeltje (we hadden gereserveerd), kozen we voor het 3-gangen maandmenu van €24,95. Uitstekende kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. De service was adequaat, het plekje sfeervol en het eten was heerlijk en goed verzorgd. Als verrassing kregen we bij het afrekenen nog een leuk klein flesje Prosecco mee. Een hele goede ervaring bij De Hof en voor herhaling vatbaar!

31. Voor het eerst tijdens onze vakantie in Scherpenzeel, gegeten in Restaurant De Hof Renswoude. We hadden niet gereserveerd, maar werden toch vriendelijk ontvangen. Ondanks dat er een bruiloft was, kon de ober voor ons een goed tafeltje vrijmaken. We bestelden een zigeunerschnitzel die na een lekker voorafje, vrij snel werd gebracht. We kregen daar nog de nodige uitleg over de samenstelling en wenste ons smakelijk eten. De ober kwam nog enkele keren terug of alles naar wens was. Dat was het inderdaad. Het enige wat we miste was de saus over de schnitzel, omdat we dit elders altijd kregen. Maar niettemin voortreffelijk en tegen een redelijke prijs.
    We beloofden nogmaals terug te komen, en dat doen we binnenkort zeer zeker.

32. vrijdag 17 mei samen met mijn vrouw Heerlijk gegeten in restaurant De Hof, bediening was zeer vriendelijk en kwamen ook regelmatig vragen of er genoeg was en naar wens, het eten was ook 100% in orde. Zeker aan te raden, wij hopen hier zeker nog terug te komen.

33. Heerlijk gegeten, en alles tiptop in orde. Vriendelijk personeel, niet opdringerig maar op juiste tijd aanwezig. Gezellige inrichting met haardvuurtje.

34. Restaurant is gevestigd aan een provinciale weg en wij komen hier regelmatig langs. Op een zaterdagmiddag wezen lunchen. In de winter in de glazen serre gezeten, lekker licht en mooi ingericht. Binnen totaal anders. Het pasteitje stelde niet veel voor, erg klein op een groot bord.
    De boerenomelet met toast werd in 2 gedeeltes opgediend, eerst werd de boerenomelet gebracht waarna de serveerster vertelde dat de toast nog geroosterd werd en dat deze later zou komen. Zij vond dit heel normaal en dacht waarschijnlijk "als je nu eerst de boerenomeet opeet en daarna de droge toast dan komt het geheel toch weer in de maag bij elkaar". Waarschijnlijk komt die gedachte door de onervarenheid.
    Het geheel moet beter kunnen. De volgende keer stoppen we hier niet meer.

35. Woensdag 08-08-2012. Samen met mijn vrouw gegeten in het restaurant. Vriendelijke maar niet erg ervaren bediening,
    De soep was goed maar met erg veel groente niet zoals het moet zijn. Het hoofdgerecht zalm voor mijn vrouw en een varkenshaasje voor mij zagen er goed uit maar bij het opdienen zat de extra saus die ik besteld had er al niet bij, dit kan gebeuren maar ook het vlees was taai en erg droog.
    Er werd niet tussendoor gevraagd of alles naar wens was dus de witte wijn die ik besteld had is ook nooit aangekomen bij onze tafel.
    Toen we bij de bediening gemeld hadden dat het eten niet naar wens was nam ze het bord mee naar de keuken om het met de kok te bespreken ,prima maar wij hebben daarna geen reactie meer gehad uit de keuken?
    Nog geen excuus of een kop koffie erg triest.
    Wij waren hier voor het eerst, maar ook voor het laatst.

2,7
  36. H.Versteeg

Gisterenavond uit eten geweest met 12 pers.
    Op verzoek in een zaaltje apart, "onder ons" dus.
    Het zaaltje was een klein beetje saai, verder zag het restaurant er erg gezellig uit! (ook leuk terras voor als het mooi weer is!)
    Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    We hebben "a la carte" gegeten, er was voor elk wat wils.
    Vooraf een heerlijk schaaltje warme stokbroodsoorten met (kruiden)boter en bijzonder smakelijke paté!
    De voorgerechten waren een verrassende opening voor een smakelijke avond.
    Hoofdgerechten - ruime porties, mooi opgemaakte borden, voldoende garnituur, prima kwaliteit!
    Het toetje was divers, heerlijk, uitgebreid, met een leuke verrassing voor de jarige!
    Leuk dat daar aan gedacht was, want er is in ons telefoongesprek voor de reservering eigenlijk maar terloops even over gesproken ( zeer gewaardeerd!!!).
    We hebben met zijn allen erg genoten van de ontspannen sfeer, zeer zeker voor herhaling vatbaar!!
    Complimenten aan het team!!

37. J van Beek

zondag 29-1-2012. Samen met mijn vrouw heerlijk
    gegeten in het restaurant. Fijne sfeer,vlotte en vriendelijke bediening door goed verzorgde "gastheren". De haasbiefstuk was heerlijk mals en sappig, de stroganoff saus prima van smaak. Bij het brood vooraf werd een mousse gevoegd, waarvan ik de naam vergeten ben, maar die heerlijk smaakte..

De runderbouillon was zeer aangenaam van smaak. Vanwege onze oude magen (82 en 84 jaar oud) vroegen wij ons af, of het ijstaartje met warme kersen dat ons zo aantrok, niet teveel zou worden. Men maakte voor ons een taartje op maat, probleem
    opgelost. Ook de bijlagen, aardappeltjes, frites en groenten
    waren heerlijk klaargemaakt. Er werd zeer regelmatig
    gevraagd of het naar genoegen was en of wij er nog
    iets bij wilden. De porties waren echter ruim voldoende.
    Wij waren hier niet voor het eerst, maar ook zeker niet
    voor het laatst.

38. Erg lekker gegeten gezellig bij een brandend haard vuurtje en kaarslicht .

39. Op 12-08-2011 met z'n tweeën gegeten.

Het restaurant is zeer sfeervol. Alles wordt duidelijk goed onderhouden en is smaakvol afgewerkt.

Prettige bediening, professioneel maar niet afstandelijk.

De Oosterse ossenhaas vooraf was erg goed. Wat mij betreft mogen ze hier een hoofdgerecht van maken. Ook de rosé gebakken kalfslende was goed. De hoofdgerechten '3 spiesjes' en 'zalmfilet' waren niet bijzonder maar prima van smaak.

Daarnaast is alles niet echt duur, wat de prijs/kwaliteit verhouding erg gunstig maakt.

Hier zullen we hoogstwaarschijnlijk nog wel eens terug komen.

40. Met z'n vieren wezen eten in Restaurant de Hof. Voortreffelijk!

We hadden o.a. in Bierbeslag gebakken champions, Zeetong, Biefstuk v/d Haas.

Echt een aanrader! En inderdaad zeer vriendelijke bediening!

Voor ons weer adresje erbij!

Oja het ijs is er ook heerlijk!

41. mw drost

We gingen met onze 3 kinderen en de opa's en oma's eten bij de Hof, waar het héél erg gezellig zit, zo met z'n allen!

Eten was lekker, bediening erg vriendelijk en kwamen steeds op de goede momenten even langs.

Gevarieerd menu en ook wordt goed aan kinderen gedacht.

Al met al een zeer geslaagde avond, waar we met genoegen aan terug denken!

42. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

Echt een aanrader.

Het weekmenu is prima, zowel de kwaliteit, prijs en kwantiteit.

43. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

De prijs/prestatieverhouding is uitermate goed.

Echt een aanrader.

44. Leuk restaurant met een gezellige aankleding.

Lekker weekmenu voor weinig geld.

Vlotte bediening met een lach. (niet allemaal)

45. Prachtig restaurant met zeer gezellige serre en een geweldig fraai terras. Vlotte en aardige bediening. Heerlijke gerechten en een wisselend weekmenu. Echt een aanrader.

46. Erg vreemd dat nog niemand een recensie heeft geplaatst.

Dit is echt een aanrader, erg lekker eten, leuke bediening en altijd druk.

Een goede menukaart met erg veel lekkere dingen erop!