't Vaantje in Reeuwijk

U kunt parkeren direct links van de brug, pal naast het terras. Daarnaast kunt u ook een klein stukje doorrijden en zijn er aan de rechterkant langs het water nog 20 parkeerplaatsen.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Vaantje

do lunch 12:00 - 15:00 diner 18:00 - 21:00
vr lunch 12:00 - 15:00 diner 18:00 - 21:00
za lunch 12:00 - 15:00 diner 18:00 - 21:00
zo lunch 11:00 - 15:00 diner 18:00 - 21:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1219328989 91
1320274389 53
1421219790 55
1501976110 53
1512070650 53
1633205131 43

1. Zondag 12:15 uur lunchafspraak gemaakt. Bij binnenkomst veel tafels zonder drankjes dus ik riep de bediening. Dit vonden zij apart. Twee wijn besteld en na 3 minuten nog geen menukaart. Ik riep wederom de bediening en zij werden iets geirriteerd. Bestelling: Zij 12-uurtje, ik uiensoep met tosti h/k wit brood. 13:15 eindelijk eten op tafel, koude 12-uur en tosti kaas. Bediening wist zeker dat ik dat besteld had maar vooruit, tosti retour keuken. Soep was schat ik uit blik, smakeloos. Na snelle 5 minuten tosti weer retour, met ham maar bruin brood! Vaantje bedankt voor het lachen maar ik kom niet meer!

2. Zeer slechte ervaring gehad, is niet meer zoals vroeger, waarschijnlijk andere eigenaar.
    Onervaren personeel en koud eten, waarvoor je ook nog eens veel moest betalen.
    Jammer in zo mooie omgeving.
    Volgens mij snappen ze het niet hoe je een restaurant moet runnen.
    Volgende keer ergens anders proberen.

3,5
  3. Gisteren avond bij 't Vaantje gegeten met 2 personen. Fijne ontvangst wat wij gegeten hebben was prima. Goede bediening en niet te lang hoeven wachten. En Goede afhandeling van onze kadobon van gift for you. Waar we eerder in ander restaurant problemen mee hadden. Positieve ervaring.

4. Yvonne Teheux

Super slechte ervaring, heel lang wachten op drankjes en eten en als het eten komt is er geen aandacht aan besteed.
    Salade waar ik 7 euro extra voor zalm moest betalen was een bord met sla zonder dressing, een paar croutons en zalm en dat alles overdekt met veel en veel te veel mayonaise..
    Eens en nooit weer.

1,9
  5. Let op: slagroom op je warme chocomel kost je een euro in plaats van de vermelde € 0,50.
    Al was hij heerlijk op het terras op de eerste maart van dit jaar!

6. 2022 Vermoedelijk van eigenaar gewisseld, eten was goed maar niet meer de standaard van vroeger. Bediening was 'aanwezig', wel grappig en niet als storend ervaren maar voor een goede horeca onderneming te druk.

7. Barbara

Tijdens een prachtige fietstocht bij het Vaantje geweest voor koffie en chocoladetaart. Heerlijk, goede, hete koffie en taartje is zeker aan te bevelen. Vriendelijke, snelle en nette bediening.

8. E. Eichelsheym

Komen er vaker, maar nu nooit meer. Tafel buiten, Alles van vorige gasten bleef tot 3 bestellingen aan ons, staan. Servetten zelf halen binnen, bestek eten was er niet bij, zelf halen binnen, verkeerde bestellingen. Besloot aan barman (zondag 24 oktober 2021, ca. 15:00 uur), die mij een bedrijfsleider leek, althans zo gedroeg hij zich, toch iets te zeggen van bediening, antwoord "ze doen hun best, ik ga hierover niet discussiëren", was duidelijk geïrriteerd door mijn opmerking en liet dat vol ongeduld blijken. Slechte bediening en management.

9. Een rustige avond, met vriendelijke bediening en prima eten bij sfeervol kaarslicht.
    Komen zeker terug.

10. Willem van Den bosch

De menukaart belooft heel wat.

Gerechten worden mooi beschreven.
    Sateh van kip. 2 Stokjes met verschrompelde frites beetje komkommer in piccalilly 17.50 Euro.

Sorbet met vers zomerfruit 2 stukjes ananas het ijs was goed.

Lang wachten op deze locatie is niet erg maar wel als het eten zeer tegenvalt.

Zeer provinciale Goudse keuken.

Jammer hier kan je wat van maken.

3,2
  11. Bediening was uiterst vriendelijk, maar het eten en daarmee de prijs/kwaliteit verhouding ver beneden peil. We bestelden 2 hoofdgerechten: een 'langzaam gegaarde' brisket en een 'handgeslagen' carpaccio XXL.
    De brisket bestond uit 8 dun gesneden leren lapjes, met daarbij een uiterst klein bakje koolsalade en een kleine portie frites. De mayonaise was wel goed ;-)...
    De zogenaamde carpaccio XXL, was een portie die je bij een goed restaurant als voorgerecht krijgt. Ook deze ging vergezeld met een kleine portie frites.
    Naast de ronduit slechte kwaliteit van de brisket, waren de porties echt veel te klein(voorgerecht formaat) in verhouding tot prijs (hoofdgerecht).
    Wel een leuke locatie, waar ik wellicht nogmaals iets ga drinken, maar geen gelegenheid waar ik weer ga dineren.

2,1
  12. Niet Corona proof.
    We werden met ons 2en aan een tafel met 2 onbekende mensen gezet op 50cm afstand.
    Op onze vraag of we een andere plek konden krijgen werd afwijzend gereageerd terwijl er nog tafels vrij waren. Ze gaan niet goed om met de regels. Klant onvriendelijk en niet veilig.

2,6
  13. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die ons ook zeer goed en op persoonlijke wijze heeft bediend.

De opmaak van het eten was erg verzorgd.

Dit restaurant heeft een dikke 10 verdiend.

Een absolute aanrader!

14. Wat een teleurstelling. De ontvangst van de gastvrouw was zeer onvriendelijk en onprofessioneel. Zeker niet gastvrij, eerder het gevoel dat we “teveel” waren.
    De eigenaresse spant de kroon! Onvriendelijk, onprofessioneel, druk met zichzelf, totaal niet representatief om maar een paar steekwoorden te noemen.
    Zonde van zo’n prachtige locatie. Wij komen graag terug zodra er een andere eigenaar is. Dit kan nooit lang meer goed gaan.

4,3
  15. Prachtlocatie & prachterras! Prima eten en drinken. Maar de manier waarop er door eigenaresse met gasten wordt omgegaan is onbeschoft en respectloos.

16. Kopje thee besteld graag gewone thee(english breakfast)
    komt er aan.
    Geen english breakfast wel vele andere smaakjes gevraagd heeft deze ogenblik wel Earl Grey dat is net zo iets. Gelukkig eigen thee bij ons het water was lauw dus niet echt om te genieten. Nee een grote sof geen normale thee echt een lauwe sof.

17. Na het bestellen van de burger, die behoorlijk taai was, vroeg ik vriendelijk aan de serveerster of het mogelijk was om en scherper mes te krijgen. "Ik zal het even navragen" werd er gezegd. Het was niet druk dus ik hoopte op een vrij snel antwoord, helaas is deze nooit gekomen. Ik heb mijn best gedaan om de (droge en smakeloze) hamburger op te eten, niet gelukt, maar ik vond het verder ook niet nodig om hier een 'klacht' over in te dienen. Even later werd er gevraagd of de hamburger smaakte, waarop ik het eerlijke antwoord gaf "helaas niet". Hierbij werd ook vermeld dat ik het niet nodig vond om iets anders ipv de hamburger te krijgen.

Vervolgens komt de manager aanzetten die meerdere keren aandrong dat ik wat anders mocht bestellen en of ik wou melden wat ik niet lekker vond aan de burger (volgens haar hoorde de hamburger tenslotte zo te zijn). Dit vond ik erg jammer gezien er onnodige aandacht naar onze tafel werd getrokken, ik wou het liefst gewoon met rust gelaten worden. Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik toch geen honger had om een einde aan de situatie te maken.

Later bij het ontvangen van de rekening werd er nog een schepje boven op de onnodige situatie gedaan door de serveerster, door te zeggen: "Voortaan moet je wat sneller aangeven dat je iets niet lekker vind, dan zorgt het voor een minder probleem". Nou sorry hoor, maar horeca regel nummer 1 meid, leg nooit de fout bij de klant neer. Toen kregen we tijdens het betalen van de rekening (die zeer overpriced was) ook nog eens een zeer geïritteerde zucht van de serveerster na de vraag of we toch contant mochten betalen.

Heel erg jammer allemaal. Wij voelde ons een enorme last, terwijl wij niet om de situatie gevraagd hadden.

2,4
  18. Grote teleurstelling! 😢😢Slechte ontvangst, kregen eindelijk een tafeltje genoemd, niet meegelopen. Ruim 25 minuten op bediening gewacht voor drankje de zwezerik was zeer “week”, sausje veel te zoet, en geen pastinaak crème!
    Oesters en mosselen waren smakelijk.
    Grote teleurstelling voor ons, dus NOOIT meer naar ‘T Vaantje 👎🏿

2,9
  19. J. van Doorn

Mijn ervaring met dit restaurant is van zondag 15 juli 2018 en is ronduit negatief. Mijn vrouw en ik kwamen om half 2 binnen om te lunchen, we bestelden iets te drinken, een twaalfuurtje en een carpaccio. Omdat het druk was vroeg ik de bediening meteen hoe lang het zou duren. Het antwoord was: "tussen een half uur en drie kwartier".
    Na anderhalf uur wachten en verscheiden malen vragen, was mijn geduld op en vroeg ik om de rekening.
    Waarom heeft deze zaak het terras enz. uitgebreid zonder de capaciteit van de keuken aan te passen? Bovendien is een bezoek niet de moeite waard want het menu is beperkt. Wij komen er niet meer.

1,5
  20. Vanmiddag 2 latte machiato besteld en gevraagd om een glaasje kraanwater (we hadden net gewandeld en wilden een beetje water voor de dorst). Kraanwater werd niet geserveerd. We moesten spa blauw bestellen. De twee latten waren lauw. Als reden werd genoemd dat dit kwam omdat we buiten zaten en dan koelt het sneller af. Dus binnen 30 seconden heb je dan een lauwe latte ipv een goede warme latte. Geen aanrader. Jammer dat er geen directe concurrentie is waar je naar toe kan.

21. Onbeschofte eigenaresse
    En zeer onervaren bediening
    Heerlijk plek. We komen er al jaren zeker met de boot maar de kwaliteit van bediening en eigenaresse gaat steeds verder achteruit
    Meer mensen schrijven dit al
    Doe er dan wat aan!!

3,9
  22. E Anceaux

Bootje gehuurd. Komen daar 3 kwartier eerder om nog een drankje te doen, staat daar de baas? Gestresst te doen; nee ik moet dekken voor vanavond! Toen we zeiden dat we voor het bootje kwamen mochten we zij het niet enthousiast in de bloedhitte plaats nemen aan de kant van het restaurant zonder parasol. Ondertussen liep er bediening rond die niet bepaald vriendelijk werd toegesproken door de baas...zou er niet willen werken. Om half 6 kwam het bootje met dames die 4 uur hadden gevaren. Wij vroegen nog of er nog genoeg stroom was voor de komende 2 uur: was geen probleem, doet het de hele dag!! Na een uur echter geen stroom meer. Na gebeld te hebben moesten we maar zorgen ergens aan de kant te komen: hoe dan dachten wij. Dankzij een dame op leeftijd die ons kwam redden met roeiboot kwamen wij aan de kant. De eigenaar die ons kwam halen met de auto heeft haar niet eens bedankt!! Ja er is iets mee maar we weten niet wat!!! Dan stuur je toch niemand op pad met die boot? Bij restaurant gekomen kregen de vorige huurders de schuld Nb!! Uiteindelijk maar niet van harte het geld terug gekregen: wij komen er niet meer!!

23. Honger, dat is het eerste wat ik kwijt wil. 25 euro betalen voor een stukje paling van 3 bij 10 cm. Alleen een paar bonen erbij. Binnen 2 minuten op. Nog gevraagd of er frites bij zaten krijg je een "l*l verhaal" te horen over dat alle producten gebalanceerd zijn en dat frites voor 4 euro er apart bij besteld dienen te worden. Staat nergens in de menukaart vermeld. 23 jaar geleden had je op deze locatie je buik voor een goede prijs gevuld. Nu een grote domper. En een klagende ober die wel tegen 5 klanten aan het klagen was over zijn bazin. Het gaat lekker daar achter de schermen. Verder een mooie locatie aan het water. Als het overgenomen is, komen we wel weer een keer terug.

3,7
  24. Ik wilde een uitsmijter spek kaas eten. Dit kon niet volgens de serveerster. Op de kaart zag ik uitsmijter ham kaas staan. Het was niet dat ze geen spek in huis hadden, maar de chef houdt niet van uitzonderingen... Wtf?! Nee het kon echt niet "we hebben er over vergaderd".

...Hier word je toch even stil van. Omgerekend kosten de ingrediënten van een uitsmijter ongeveer 90 cent schat ik. Voor die €9,50 mag je toch verwachten dat je een beetje service krijgt. Kijk, dat de 'chef' geen concessies doet aan bijvoorbeeld een zelfgemaakte en uitgebalanceerde truffelsaus ok, maar dat je als klant geen uitsmijter kan krijgen hoe je hem lekker vindt, vreselijk.

5,7
  25. Met 10 man, waaronder ook kinderen, heerlijk in de watten gelegd. Dank.

26. Bas de Wissel

Ik heb echt fantastisch gegeten samen met 30 collega's in het Vaantje. We hebben 4 gangen gegeten. We werden verrast met 4 gevarieerde gangen echt geweldig! Als organisator werd ik later overladen met complimenten voor de locatie, het eten en de service! Dank jullie wel, top! We komen gauw weer terug.

27. Wat een onbeschofte eigenaresse. Ze verkopen ijsjes op hun terrein, maar dan wel moeilijk doen als de kindjes bij hun ouders komen die al aan het eten zijn met hun ijsje, met commentaar: 'ijs mag niet op het terras genuttigd worden.' Met een onechte uitstraling spant de eigenaresse de kroon.

28. Wat een mooi en gezellig restaurant, wij hebben er een heel gezellige middag- avond beleefd met heerlijk eten.
    De bediening was voortreffelijk. Wij hadden vernomen dat het een heel goed restaurant was met een heel
    aparte sfeer mooi terras aan het water en heerlijk eten.
    Wat ons opviel de ongedwongen sfeer en het publiek jong en ouderen een thuisgevoel, het is daar heerlijk vertoeven en genieten van de natuur de wijn het eten en de gezelligheid. Het restaurant en terras ziet er mooi en verzorgd uit en toch niet opdringerig maar uitnodigend.
    Onze complimenten aan het bediening personeel en keuken personeel, wij komen zeker terug

29. J.P. de Jong

Mega mega lekker gegeten, De kaart was net nieuw en we hebben het menu van de chef genomen. Elke gang was een regelrechte smaak sensatie. Dit restaurant is een goed bewaard geheim en een ster waardig. Hopelijk krijgen ze hem nooit, want dan zal het losse en gezellige sfeertje snel verdwijnen, complimenten aan het personeel dat altijd even vriendelijk en attent is. Zonder enig probleem werd mijn menu aangepast aan mijn allergie voor fruit en noten en er werd zomaar nog even een glaasje Cava bijgeschonken van het huis. Ik kan nog wel verder uitweiden over de mooi locatie, ambiance, mooie presentatie van de gerechten, en de constante goede kwaliteit over de jaren heen, maar dan lijkt het net of ik betaald wordt om dit te schrijven, wat absoluut niet zo is. Dit komt recht uit mijn hart! Als ik toch een minpuntje moet noemen dan is dat het feit dat ’t Vaantje nu een echt restaurant is geworden, daar waar het vroeger een kruising was tussen een gezellige kroeg met eetgelegenheid. Maar ook hier probeert het restaurant wat aan te doen door op regelmatige basis artiesten en DJ’s uit te nodigen. Akelig perfect dus. Ga zo door ’t Vaantje!

30. Hier terecht gekomen, door toch wel de aparte dingen die op de lunchkaart stonden. M'n man had een salade met zalm, maar er zat mega weinig zalm op. Ikzelf had de rilette van tamme eend, en dat was gewoon een lachertje. €14,40 voor een plakje rilletje van 3 bij 3. Volgens de kaart hoorde er brood bij, maar moest daar wel nog om vragen. Ja, daar raak je niet vol van, dus maar kaas als nagerecht besteld. Voordeel was dat je de kaas zelf mocht uitzoeken, maar ook dit was ver onder de maat. Mega klein stukjes. Nee, hier komen we nooit meer terug.

31. Gezellig terras.

Prettige, gastvrije ontvangst.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle bediening; géén opdringerigheid, maar relaxed.

Niet één van de goedkoopste, maar dat hoeft ook niet op zo'n geweldige locatie; mooie, gezellige, sfeervolle inrichting; goede parkeergelegenheid en ruime plaatsen op terras.

Miste wél de mogelijkheid van:
    - uitsmijter/omelet
    - milkshake

Wat vond/vind ik héél jammer:
    - het feit dat er wél ganzenlever wordt geserveerd.
    (indien niet, dan zouden de punten hóger zijn geweest !)

32. Je zit natuurlijk heerlijk daar aan het water, maar dat is geen verdienste van t Vaantje. Koffie was niet te drinken, leek oud. Ze weten aardig te rekenen. Bediening : drankje was nog niet op of een meisje kwam al vragen wat we wilden drinken. Lijkt er op dat je weggekeken wordt als je niet snel voor 2de of 3de keer besteld, nou zo druk was het niet. plaats zat voor de andere mensen. Jammer, jammer.Jaar geleden (lunch met 12 man) schrokken wij ook enorm van de rekening. kleine salades, weinig aanpassingen mogelijk. er is niks verbeterd sindsdien.

1,9
  33. Afgelopen zondag hier gelunched. Was erg lekker weer en gezellig buiten op het terras. Kaart niet uitgebreid maar wel goede producten. De bediening is wat onervaren maar wel welwillend. Waar wij ons aan stoorden is dat onze Oma van 93 die in een rolstoel zit niet via de hoofdingang naar de hal en het toilet mocht. De "bazin" zinde dit niet en was zeer onvriendelijk omdat zij vond dat deze deur dicht moest blijven. Wij hadden met de rolstoel over het terras door de zaak heen naar het toilet moeten rijden! Dan ben je "gastvrouw" en begrijp je het dus niet! Gewoon even vriendelijk vragen mevrouw of de deur daarna weer dicht kon! dan blijf je je ook klant voelen.

34. Locatie prima! Zowel binnen als buiten sfeervol. Voor wat betreft bediening moesten we echter enige tijd wachten op ons bestelde broodmandje en de bestelde Zuid Hollandse hoender was aan de te zoute kant.

Zou evengoed nog wel een keertje teruggaan.

6,1
  35. Op het terras was het heerlijk.maar de wijn was echt zalig.
    En onze hond mocht gewoon mee en kreeg ook te drinken.
    Wat kan een bitterbal lekker smaken als de sfeer top is..

36. Afgelopen weekend weer eens ouderwets het Vaantje bezocht , zat weer gezellig vol. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. De Chef Martin Baas heeft ons weer heerlijk verwend, met zijn huisgerookte zalm. Dit restaurant heeft echt mijn hart gestolen.Altijd goede sfeer, en ook aan de bar is het voor een aperitief goed toeven. Nu nog hopen dat we gauw het terras kunnen aandoen en per boot kunnen komen. Ga zo door!

37. Tweemaal gegeten tijdens de lunch, en er volgt zeker geen derde keer. De eerste keer, toen er nog geen toeziend oog was op de bediening, werd er een glas wijn over de tafel en over de schoot van een van onze tafelgenoten gegooid met als opmerking 'oh sorry hoor'. Op advies van de eigenaresse werd de tafel schoongemaakt, en ja hoor het doekje met de gemorste wijn werd gewoon over de schoot van de gast gegoten. Ik schaamde me wild!
    De tweede keer: ook weer een lousy bediening (echt geen idee wat ze voor de gast kunnen betekenen), de aanbevolen Reeuwijkse lunch -een veelheid aan beleg- omvatte appelstroop en hagelslag en meer van die kinderdingen- ; de beloofde aanvullingen lieten meer dan 20 minuten op zich wachten en de dame van de bediening was uitgebreid privé aan het telefoneren terwijl ze ons bediende.
    Ik vrees dat er geen zegen meer rust op deze locatie helaas.
    Gelukkig was in beide gevallen het gezelschap perfect, maar noch zij noch ik zullen hier ooit meer mensen mee naar toe nemen, jammer!

4,1
  38. Mooi restaurant met een warme gezellige sfeer. Vorige week heerlijk gegeten met de familie. Zat bomvol en het eten kwam erg snel en het smaakte heerlijk. We gaan erg veel uiteten in de omgeving en dit was verreweg het lekkerste restaurant uit de omgeving Gouda waar we dit jaar zijn geweest.

39. Wij eten regelmatig bij 't Vaantje.
    Zo ook morgenavond.
    Met 3 vriendinnen gaan we heerlijk genieten van de gezellige sfeer en van de heerlijke recepten op de menukaart.
    Het wordt vast weer een gezellige avond mede omdat er die avond ook een D.J komt.
    Wij willen even zeggen dat 't Vaantje een gezellig en goed restaurant is. Waar jong en oud een leuke avond kunnen beleven. Maar ook in de zomer is het heerlijk vertoeven op het gazon of terras.

40. Zondag 12 juni gegeten bij Het Vaantje. Het eten was heerlijk, maar bediening heel slecht (op 1 meisje na!).

We gingen binnen vragen waar we konden zitten, omdat niemand ons aansprak toen we op het terras aankwamen.

De eigenaar stond te vloeken bij de kassa en stond ons daarna met ingehouden woede te woord.

Een tweede glas wijn is na bestelling niet meer gebracht, bleek thuis wel afgerekend!

Door keiharde muziek was de sfeer ook niet optimaal.

41. We gingen het nog een keer proberen, we dachten nieuwe eigenaar dus nieuwe kans.

Maar het was echt uitermate teleurstellend! We hadden zo'n zin om even goed uit eten te gaan, maar draaide uit op een fiasco waar nog een hoop geld voor betaald moest worden. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Het eten liet veel te lang op zich wachten.

Bedienend personeel op terras te jong, geen aandacht.

Was weer hopeloos!

3,2
  42. Peer 10 punten

Prijzig, eten laat lang op zich wachten, bazige bazin moppert openlijk op personeel. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. Locatie: Fraai!

3,3
  43. Zaterdagmiddag, 23/4 geluncht, mooi weer, niet echt druk op terras, bedienend personeel op terras te jong, geen aandacht. Toch kunnen bestellen, huisgerookte zalm, lekker maar te duur voor 6 kleine stukjes en ook een salade maar dressing onbreekt en brood en olijfolie wordt niet geserveerd maar wordt na vragen alsnog gebracht. Taartjes zijn niet bekend maar we kunnen binnen kijken in de vitrine; koffie en gevraagde miniraal water worden niet geserveerd. Advies; investeer in je personeel.

6,1
  44. Gisteren gegeten bij het Vaantje. Uitermate teleurstellend. Op het verzoek om wat water werd ongevraagd een fles chaudfontaine neergezet a € 5,00. Het voorgerecht bestaande uit zalm was een aanfluiting. 6 piepkleine blokjes zalm met wat frutsels. Hoofdgerecht bestaand uit tong, leek wel uit de frituur te komen en de rissoto en garnituur waren adembenemend zout. Met een kopje koffie na bedroeg de rekening ruim € 90 euro. Absoluut niet in verhouding tot kwaliteit!

2,6
  45. Ben er geweest na de heropening en verbouwing. De zaak ziet er geweldig uit. Kwam er toevallig langs tijdens het fietsen, we hebben er een heerlijke kop koffie met appelgebak genuttigd.

De bediening was zeer correct en wij gaan zeker een keer terug om er wat te eten.

46. Erg slechte ervaringen hier opgelopen. Na dagje zeilen wouden we wat gaan eten maar we zijn weg gelopen omdat we onmens lang moesten wachten op ons eten. Bediening, vooral achter de bar, erg onvriendelijk. We werden niet ontvangen en zijn toen maar gaan zitten. Vervolgens worden we door, volgens mij de leiding die avond, weggejaagd naar een andere tafel waar de vuile afwas nog opstond.

Het ziet er wel mooi uit van binnen en het eten schijnt er ook goed te zijn, maar van vriendelijke service was niet te spreken. Hopelijk was dit een uitzondering, want anders gaat het Vaantje faillet.

4,5
  47. Eigenlijk gewoon een toptent. Personeel erg spraakzaam, blijft lachen en doet ondertussen haar taak uitstekend. Erg goede Australische Chardonnay!