Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Super vriendelijk personeel wat mee denkt! Gisteren bij Frank geweest en super lekker gegeten. Sfeer was erg gezellig en personeel is in voor een lolletje

Maar een woord voor : TOP

2. Voldoende keuze op de kaart, we hebben hier heerlijk gegeten! Personeel is attent en zeer vriendelijk.

3. Internationaal Sevenum

Absoluut geen aanbevelingen kwaliteit van het eten in het restaurant was slecht

Zo als te zien op de foto (hamburger) was het eten niet gaar de volledige binnenkant van de burger is nog rood wat betekent dat het niet goed gebakken is. Ook was de sushi lauw. Bij beide gevallen is het zeer onhygiënisch en gevaarlijk vanwege kans op voedselvergiftiging

Voor de rest ziet het restaurant er leuk uit en het concept is leuk maar de kwaliteit van alles was slecht. Zou hier niet nog een keer heen gaan en ook niet aanbevelen aan anderen.

4. Hillege

Met de examens genoten van het eten van de derde jaars. De bediening kon je merken dat dit meisje al langer mensen helpt. Correct heeft ze antwoord gegeven op de vragen die ik had qua bestek uitleggen en het eten. Goed tot uitstekend!
    Ze werkte in bij Locals in Medemblik en dit was te merken.

5. Kleine eetwaren Heemstede

P. De Jager

Op zondag 7 mei vierde ik mijn 70 ste verjaardag met kinderen en kleinkinderen met een royal high tea bij slot Heemstede.
    Werkelijk alles wat fout kon gaan ging ook fout:
    1 voor de kleinkinderen was de tafel niet gedekt
    2 het bubbeltje dat zou worden geschonken werd vergeten, moest ik om vragen. Werd vervolgens slordig op tafel gezet.
    3 kwaliteit van het eten was matig
    4 lauwe thee die maar zeer beperkt werd geschonken.
    5 enkele dagen later kreeg ik de nota, daarop werden de vergeten kleinkinderen twee keer gerekend!
    6 na correctie van de nota( zonder enig excuus) heb ik deze direct betaald, om vervolgens twee weken later een aanmaning te krijgen.
    7 toen ik hierop reageerde werd er nauwelijks excuus gemaakt.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

6. Marokkaans Den Bosch

Benny van Essen

Was geweldig lekker eten en mooie sfeer.

7. Het eten is erg aan de prijzige kant, je betaalt 1.65 euro voor de mayonaise bij de patat. Ook voor een snelle hap is dit geen aanrader want het duurt erg lang voor je je eten hebt. Als je het dan eenmaal hebt is het wel lekker eten.

3,9
  8. Excellent place to eat

9. Sunny Kalyar

10. Graziele Van mulligen

Heerlijk eten lekkere drankjes en super personeel!

11. Aart Tijssen

Met 3 personen gegeten.Goede kwaliteit en plezierige bediening.

12. Nederlands Rotterdam

Rob de Bruijn

Wat een toptent! Al decennia komen we hier met veel plezier! Heerlijk eten met altijd super vriendelijke bediening. We hopen hier nog lang terug te komen!

13. Milena Lacruz

Aardig personeel, goede en professionele bediening. En over het eten 4 gangen verrassingsmenu subliem elk gerecht met zorg en aandacht bereid een "SMAAK EXPLOSIE".
    Tot de volgende keer!
    Hartelijke groet,
    Milena en Nico.

14. Mexicaans Goes

Jan turba

Heel netjes ontvangen door vriendelijke gastvrouw, en naar onze tafel begeleid (2 gehandicapte personen bij ons gezelschap) het eten was zeer goed en lekker en er is diverse keren gevraagd door onze bediening of alles naar wens en genoeg was. Wij waren met 5 personen en allen waren zeer tevreden.

15. Leuk authentiek restaurant, met vriendelijke bediening! Heerlijke gerechten echt een aanrader. 1 Tip, ik zou er geen patat bij serveren en het puur Portugees houden.

16. Internationaal Bergen

Goede service, het eten zou wel wat beter kunnen maar met zo’n kleine keuken lijkt dat een uitdaging.

17. I F-dM

Bestelde van de kaart (zie foto).
    Kreeg een soortgelijk met andere ingrediënten.
    De gemengde sla was veeeelll rucola (welke ik haat) en de avocado was een ei (welke ik een allergie voor heb).
    Ook zat er origineel kruidenkaas op, wat niet op de kaart stond. Had het al voorzien dus deze gevraagd weg te laten… wat ook gebeurde.
    Wel even de rest gemeld maar het was erg druk dus verder niets mee gedaan.
    Het was verder wel erg goed/lekker dus zo gelaten.

18. Internationaal Den Haag

Michael Toorop

We kwamen 45 minuten te vroeg omdat we toch in de buurt waren. Het restaurant was nauwelijks gevuld dus vroegen we of we eerder konden eten. Als je social deal hebt mag je blijkbaar niet te vroeg komen. Dus moesten we 45 minuten buiten wachten, terwijl er dus plek genoeg was. We gingen om 19 uur aan tafel. Het was ontzettend koud daar. We mochten 3 uur onbeperkt eten, maar om 20.45 uur kwamen ze al vragen of ze af mochten ruimen. We gingen om 20.55 uur weg omdat het ontzettend koud was. We liepen met andere gasten weg die het ook koud hadden. Aan tafel werd weinig tot niets gezegd door het personeel. Er werd niet eens uitgelegd hoe de ipad gebruikt moest worden om te bestellen. Al met al een teleurstellende ervaring. Toen wij vertrekken waren er nog twee tafeltjes bezet, die ook bijna klaar waren. We minsten enige vorm van vriendelijkheid.

3,2
  19. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Fijn dat Roermond er een verfijnd, betaalbaar visrestaurant bij heeft.

20. Barbecue Sluis

Inge Geerolf

Gezellig interieur, zeer vriendelijke bediening en eten was heel lekker.

21. Eten en drinken waren heerlijk ook de service was perfect. Vriendelijke serveersters.

Ze hebben ons verrast met vuurwerk en ijs voor mijn jarige vrouwtje. Ik kom zeker terug.

22. Wij komen vaker bij de Wolfsberg en eten er altijd goed. Genieten van het prachtige uitzicht. Deze keer viel eigenlijk alles tegen. Er waren maar 4 tafels bezet (we waren vroeg) en er waren 2 personeelsleden in de bediening. De tafel die ons werd aangewezen was niet volledig opgedekt. Dat gebeurde daarna ook niet meer, dus geen water of waterglazen op tafel. Mijn man koos het aspergemenu, ik koos van de kaart. Toen bleek dat er geen aardappels of groente bij het hoofdgerecht geserveerd worden. "Alleen wat er op de foto staat", volgens het meisje. Ik heb geen foto gezien, maar het hield in dat ze de garnering bedoelde, dus 2 kleine worteltjes en nog een paar nauwelijks terug te vinden stukjes groente. Sla en friet moet je los bijbestellen voor €6 per schaaltje! Ook andere gasten gaven aan dit raar en duur te vinden. Er werd erg op aangedrongen. Een 'slimme' manier om het hoofdgerecht €6-12 duurder te maken dan op de kaart geeft irritatie bij de klant! Behalve friet/wedges kon je geen andere soort aardappels bestellen. Mijn man wilde geen gefrituurde producten. Verder was de bediening traag en slordig. Bij de tafel naast ons werd twee keer iets vergeten. Bij ons werd niet nagevraagd of het eten in orde was of dat we nog iets wilden drinken.

4,7
  23. Bep van Gasteren

Zaterdag 28 mei: we waren met 5 personen en hadden gereserveerd. We hebben bijna een uur (!) op de vrij simpel in elkaar te knutselen broodjes moeten wachten!! Het was erg druk, maar daarom reserveer je toch?

6,3
  24. Zeer lekkere keuken, geweldige aardige gastvrije bediening die duidelijk uitleg geeft over de zeer uitgebreide menukaart. De gastheer gaf goede wijnadviezen, wij hebben gekozen voor de huiswijn, een combinatie van Chardonay en Sauvignon Blanc. Bij binnenkomst werd direct aangegeven dat er personeelstekort was en dat het wellicht allemaal langer kon duren, voor ons was dat geen probleem. Wij hadden een super avond en komen gauw nog eens terug voor het verrassingsmenu!

25. Internationaal Rotterdam

Voor 24 euro een "Dry aged entrecote" besteld. Ik kreeg de vraag of ik daar friet of salade bij wilde hebben. Ik kreeg een bord met een lap vlees, 4 cherrytomaatjes en een klompje boter erop. Los naast het bord kreeg ik een bakje simpele frietjes bij waar ik uiteindelijk 4 euro voor moest betalen omdat dat er niet standaard bij zit. Smaak van het vlees was niet veel bijzonders aan. Frietjes van de Mac zijn beter.

Laatste keer dat ik er was geweest was in 2015. Dat zag ik net obv een oude Google recentie die ik toen had gegeven. Er is helaas weinig veranderd.. behalve dat de prijzen omhoog zijn gegaan.

26. Internationaal Rotterdam

Raymond Clemens

27. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening lekker ongedwongen.

28. Pannenkoekenhuis Zwolle

Sfeer was best goed. Eten vond ik niet gelijk aan prijs verhouding. Was te lang gebakken was erg droog noet zacht zeg maar.

29. We hebben op het terras gezeten en wat te drinken besteld, er stonden geen kaarten op tafel met prijzen. Voor een normaal biertje en een tonic €11,55 betalen slaat echt nergens op.

1,4
  30. Pizza was prima maar de lasagne matige. Lasagnebladen op elkaar met plakje ham er tussen en erover heen gehaktsaus ipv ertussen. Ook niet al te warm. Kwam niet heet uit de oven zoals het hoort.

5,7