Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19953
4 19836
  1. Internationaal Dalfsen

André Bruins

Heerlijk en sfeervol gedineerd met uitzicht op Dalfsen in dit voor ons nog nieuwe restaurant. Zowel als voorgerechts als hoofdgerecht een proeverij van de kaart gekozen: ieder gerechtje op zich al een reden om terug te gaan naar Hendrik's Kitchen. Top keuken, mooie locatie, leuke sfeer!

2. 24/3 op aanraden van vrienden gereserveerd en zeer geslaagd. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

3. Internationaal Arnhem

Top! Vooral het menu inclusief drankjes: erg lekker, uitgebreide kaart en echt niet duur! Voor 27,50 per persoon hebben we een drie gangen diner gegeten en drankjes erbij gehad!

4. Telefonisch besteld om af te halen. Binnen kwartier gewacht voor ik aan de beurt was. Kon ik nog minimaal een half uur wachten. Was te druk. Kan met deze snackbar geen afspraak maken dus. Wat een slechte service zeg.

5. Henk Kalenkamp

Lekker en gezellig getafeld

6. Ga hier niet eten. Bediening meteen gepikeerd als je ze ergens op aanspreekt. Echt belachelijk hoofdgerecht geserveerd gekregen wat verkocht wordt als een tapas menu. Vooral veel droog brood en niet iets van vlees erbij. Keiharde muziek in de zaal erboven en totaal sfeerloos

2,8
  7. Snackbar Tegelen

Ontevreden

De telefoon wordt opgenomen met ja?!
    3 kapsalon kipdoner besteld gadverdamme het smaakt nergens na!
    Er zit meer salade in de kapsalon dan vlees friet en kaas eerste en laatste keer

8. Laten bezorgen,was zeer snel was gezegd 19:00 werd 18:45 top en alles was goed warm, hebben een oventje in de auto! Bezorger fooi gegeven... volgende keer bestel ik hier weer!

9. Zuid-Amerikaans Veenendaal

Ria Meun

Gezellig en lekker gegeten. Duurde wel lang voor het eten kwam. Ook de tijd tussen de gerechten vonden we wat Erg lang duren. 4 uur tafelen vonden we wat te veel koffie daarom maar over geslagen. Zeer vriendelijke bediening.

10. Prima gegeten voor een goede prijs.
    De bediening was prima

11. Dennis Otten

Gegeten op 4 maart 2017. Goede service, karaf water bij het eten en prima huiswijn. Voor de rest was het eten niet bijzonder en het hoofdgerecht was zelfs slecht te noemen. Voorgerecht was antipasti. Het was lekker maar dit heeft meer te maken met het doen van goede inkopen dan met de kookkunst. veel soorten kaas, vlees en olijven mooi op een bord gepresenteerd. Hoofdgerecht was een Scaloppa van 24 euro. Hiervoor krijg je 3 kleine stukjes kalfsvlees op een koud bord met een beetje gorgonzola saus. Niet bijzonder van smaak, koud en zeer weinig. Met bijgerechten kun je dit goedmaken, helaas viel dit tegen. Spaghetti die erg flauw was met veel te veel peper en een eenvoudige salade. Al met al waren wij zeer verrast door de positieve recensies. Wellicht dat er een andere chefkok in de keuken stond maar de gerechten die wij geserveerd kregen voelde bijna alsof we voor de gek werden gehouden.

12. Internationaal Tilburg

Prima gegeten, wat lange wachttijden door de drukte. Prachtige locatie

13. Josgeurts62@gmail.com

Eten prima, bediening rommelig, zeker wat betreft de bestelling van drankjes, duurde te lang.

14. Goede sfeer en service. Eten erg lekker en meer dan genoeg. Ook toetjes lekker veel en goed. Kindvriendelijkheid ten top!

15. Eric en Marion

Op advies van de gastheer het 5 gangenmenu gekozen, aangegeven wat niet en vervolgens ons laten verrassen.
    Het was echt verrassend en heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar over een tijdje als er iets nieuws wordt gepresenteerd.
    Ook lof voor de bediening, met name de uitleg bij de diverse gangen en de wijze waarop tijdens het eten nagevraagd werd hoe het ons beviel.

16. Na meerdere keren bij Murphy's gedineerd te hebben, kan ik zeggen dat de kwaliteit van het eten top en standvastig is. Het is hartstikke gezellig in het restaurant en op de kaart staat voor ieder wat wils. Ik zal hier zeker nog vaker terug komen!

17. Wat een drama na de invoering van het nieuwe kassa systeem. Een onoverzichtelijke situatie. Veel te weinig personeel. Leiding snapt er helemaal niets van, die gaat alleen in de verdediging als klanten vragen stellen. Klanten lopen weg voordat men binnen is. Alleen de jongen met tatoeages aan de kassa snapt wat de klant wil. De overige kindjes zijn het eten niet waardig. Voor ons en vele klanten de laatste keer. Ook hygiene beneden alle niveaus. Vieze tafels en vloer en niemand die zich geroepen voelt om dit te reinigen.

18. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Eten was redelijk. De kinderplates met frite waren goed. De pannenkoek was erg doorbakken.
    Alleen vriendelijk is het personeel niet. We hadden gereserveerd . Na het betalen van de rekening mochten de kinderen nog iets uitzoeken. Maar terwijl de kinderen daar mee bezig waren, werden wij verzocht om onze spullen van tafel te pakken en de jas mee te nemen. En dit terwijl er nog veel vrije tafels waren.
    De vriendelijkheid is ver te zoeken. Als je er wat van zegt , zitten ze je schaapachtig aan te kijken.
    Niet voor herhaling vatbaar.

6,1
  19. Mooie en aparte locatie, zeker 's avonds als de watertoren in het licht staat. Al met al een leuke ervaring en de moeite waard om nog eens terug te komen. Vriendelijk personeel. Blijft apart zo'n watertoren/hotel/restaurant. Dit idee kan van veel oude watertorens gemaakt worden.

20. Internationaal Leeuwarden

Lekker en eenvoudig eten voor een schappelijke prijs.

21. Het is zeer luxe dineren. De kok verrast de gasten ook met extraatjes.

22. Prima gegeten, erg lekker.
    Een half glaasje port voor € 5,60 is wel aan de prijs. Jammer.

23. heerlijk gegeten en geregeld door vriendelijk personeel en zeker weten dat we de volgende keer als wij in Harderwijk zijn om terug te komen

24. Vanmiddag wilden wij komen eten bij jullie. We gingen aan een tafeltje zitten en bestelden wat te drinken. We kregen het drinken en gaven aan dat we ook wat wilden eten en graag de kaart wilden . Het was niet druk, binnen waren maar 6 tafels bezet. Na ruim een kwartier wachten hadden we nog geen kaart en zijn we opgestapt. Hier komen we niet meer terug.
    Geen goede klantenbinding op deze manier en zeker ook inkomstenverlies,
    Ik zal jullie restaurant dan ook niet aanbevelen bij anderen, erg jammer dit.....

25. Goede ervaring, veel potentie. Helaas is de wijnkaart wat beperkt.

26. Lekker gegeten bij Ristoro. Het personeel is vriendelijk. En dat allemaal voor een mooie prijs!

Ga zo door!

gr

27. Nederlands Arnhem

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

28. Goede porties en perfect van smaak.

29. Koop Fuite

Het was prima, alleen het kalfsvlees vonden we rundvlees achtig.
    Liever melk-gevoerd Witvlees.
    Dit is malser en beter van smaak .

30. Reinanke

Lekker, sfeervol, goede bediening!