Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19999
4 19879
10 161990
  1. Internationaal Erp

Anita

Sfeer is goed
    Een gezellige jongeman in de bediening
    Saté was erg doorbakken maar verder waren alle gerechtjes die we hebben gehad lekker/goed.

Nergens lang op hoeven wachten

Wij waren er op een doordeweekse avond

2. Een complete verrassing. Het restaurant toont niet gelijk als een restaurant waar je lekker kunt eten.
    Wij gingen voor het 3-gangenmenu. De prijs/prestatieverhouding was zeer goed. De gerechten waren allemaal heel decoratief opgemaakt. Het leek wel een restaurant met een Michelinster. We hebben heel erg lekker gegeten. Een aanrader dus.

3. Theo de By

Voor de zoveelste keer kregen we niet de tafel waarom we hadden gevraagd. Zelfs met een door mij ontvangen bevestiging werd er gezegd dat anderen eerder hadden gereserveerd. Ook de "reserve" tafel die we hadden opgegeven kregen we niet, ofschoon die de hele avond onbezet bleef.
    Bij een vorige gelegenheid hebben we een geweldige aanvaring gehad met de ober, die ons nu weer bediende. Of hij is incompetent, of hij doet dit opzettelijk.

4. Bert Willigenburg

Heel schoon lekker eten en niet lang wachten.

5. El de groot

! voor alle onderdelen een 10 !

...dan neem ik aan dat verdere aanvulling overbodig is....

al járen mijn favoriete snackbar

el

6. Onze bestelling (drankje) bij binnenkomst werd vergeten. Opnieuw besteld. Het duurde allemaal erg lang. Onrustig geloop van dames van de bediening door de zaak, 3 verschillende dames aan tafel gehad.
    Na 1,5 uur werd hoofdgerecht opgediend. Geen prettige sfeer, (koel, zakelijk). Eten was goed!

7. Kleine eetwaren Ouddorp

brother

Duurde erg lang voor we ons eten hadden. En zo druk was het toch niet? De afhaalbalie heeft duidelijk voorrang op het terras! Pizza was magertjes belegd.
    Terras is rommelig en tafeltjes en bestek niet schoon.
    Niet voor herhaling vatbaar...

2,4
  8. Ik kan iedereen aanraden om er te gaan eten super heerlijk
    Wij rijden van België weekelijks naar Place du Marche'
    De sfeer de bediening de vriendelijkheid alles is er top
    Wij gaan normaal 3 maals per week uit eten en elk weekend
    Wij weten waar naar toe elke week
    Tot volgend weekend
    Groetjes Marc en Monique

9. In het weekend lekker gegeten bij Shabu Shabu in Rotterdam. We hadden weer heerlijk alle vleesgerechten besteld. Die waren weer verrukkelijk! Ook nog een paar sushi stukjes gegeten, waren erg vers en altijd goed bij Shabu Shabu. Je hoeft je nooit zorgen te maken dat je bederft eten eet want hier is het eten perfect! Kom zeker terug.

10. Het was weer lekker eten en bere gezellig zoals altijd

11. Al maanden de afhaalchinees voor ons. Constante goede kwaliteit. Voor sommigen is het erg belangrijk dat de keuken open is, wat hier ook het geval is. Dat maakt mij persoonlijk niks uit. Ik durf hem iedereen aan te raden. Iets pittiger dan de meeste chinezen in NL, maar niet overdreven. De meeste Nederlanders kunnen dit hebben. Afhaalruimte op drukke tijden wat klein, maar dat stoort me niet. Aangezien de gemiddelde wachttijd kwartier bedraagt.

12. Jur Mulder

2 broodjes rosbief voor €7,70 zonder extras vind ik aan de dure kant. 2 simpele pistoletjes met een paar plakjes vlees. Alleen boter, peper en zout zit bij de prijs in. Ik zag het thuis pas en dit is was een teleurstelling. Voor dat geld krijg je bij veel andere zaken meer waar voor je geld. Ik kom er niet meer!

13. Verspeet

2 keer hier gegeten, om de eenvoudige reden dat we voor 2 maal gekocht hadden via Social Deal.

De eerste keer had ik aspergesoep waar geen asperge in te bekennen was. Eigenlijk was het helemaal geen soep, eerder water met een vaag smaakje.
    Aanvullend spare ribs die duidelijk eerst gegrild en daarna nog eens opgewarmd waren.

De tweede keer een groentesoep. Weerom water, gekleurd met bouillonconcentraat vermoed ik. Er lag wel groenten in maar die ogen raar. De reden hierom is gissen.

Tweede gang: een salade tomaat mozarella. Hier verwacht je dan tomaat en mozarella met olijfolie en basilicum. Nee hoor, zelfs dat lukt niet. Tomaat en mozarella werden geserveerd op een bedje sla met (aan de smaak te beoordelen) één of andere vinaigrette uit een zakje . De mozarella dan: had duidelijk een aantal dagen onafgedekt in de koelkast doorgebracht, was daardoor uitgedroogd en had ook nog eens één of ander raar smaakje geabsorbeerd. Waarom die dan op het bord blijft liggen, daar wordt dan niet naar geïnformeerd.

Dan: kogelbiefstuk. Medium graag. Een bolle biefstuk lonkte naar me. De randen waren saignant, kan ik nog redelijk mee leven. Het middenste stuk (de bolle kant) was echter ronduit bleu. Sorry, dat is zelfs voor mij té.

Deze zaak is écht geen aanrader. Erger nog: duidelijk een AFrader.

Pluspunt is de zéér vriendelijke ober. Door hem wordt de brutaliteit van de kok/baas (?) enigzins afgezwakt.

14. Jeannette Schreuders

Meerdere keren hier gegeten. Kwaliteit erg wisselend.
    We hadden niet gereserveerd, maar, hoewel het heel druk was, werd er toch een tafel voor ons gereed gemaakt. Later kregen we zelfs nog een andere taffel, omdat we aangaven dat het in het looppad wat onrustig was, waarvoor onze waardering.
    Aspergesoep, ribeye en carpaccio waren prima. De schol Picasso was niet lekker. Saus lag over de vis. Was niet fijn met fileren. Vis gedeeltelijk rauw, waarvoor excuses werden aangeboden. Erbij geserveerde prutje,vet en niet smakelijk. Jammer!
    Je kunt hier beter de "gewone" gerechten bestellen. Misschien moet de kok zich ook niet aan andere dingen wagen, zeker niet als het druk is.

15. T Rampersad

i went there 3 times already, the food is good, varieties of cuisine to choose from..

16. Als wij pizza willen eten gaan we altijd naar La Padella. Wat een top tent! Super vriendelijk personeel, het is er altijd druk dus mensen die lopen te zeiken dat ze een uur moeten wachten dan ga je maar lekker naar Domino's waar je kant en klare pizza's kan eten. Ik wacht liever wat langer dat ik kwaliteit heb dan zo'n slap ding van iemand anders. Van binnen is het wat oud maar erg schoon! Wat ons ook opvalt is dat 1 iemand afrekent dus de rest van het personeel raakt het geld niet aan terwijl ze een pizza aan t maken zijn. Hoe druk het ook is, geen stress, daarom is het eten ook zo goed! als gast zit je daar dan heel relaxt, ze zijn zo vriendelijk, hebben heel veel geduld. Jullie zijn top!!

17. Nederlands Petten

Tamara de Lepper

Afgelopen weekend meerdere malen geweest. Heerlijk gegeten, geluncht en geborreld. Behulpzame, vriendelijke en vlotte bediening. Eten heerlijk! Zeker een aanrader!

18. Internationaal De Koog

Wendy

19. Niels

Erg goede ervaring. Gisteren geluncht op het terras, een heerlijke plek. De service was uitmuntend: vriendelijke duidelijk en snel, en toen ook het eten van erg goede kwaliteit bleek te zijn kon het niet meer stuk. Enige puntje: het mespuntje mosterd dat op het schaaltje lag bij het twaalf-uurtje was erg karig. Daar mag best wat meer liggen aangezien je toch zelf kunt kiezen hoeveel je gebruikt. De zalm in de mosterdsoep was heerlijk!

20. Internationaal Elspeet

Benne Terpstra

'k heb een heerlijk 12 uurtje gegeten, het was nog niet druk,maar dat lag aan de tijd van het jaar, 'k hoop nog eens terug te komen.

B.Terpstra
    Amersfoort

21. Alie vd Veen

We hebben erg lekker gegeten.Sfeer was goed.
    Bediening ook goed.
    We komen hier zeker weer.

22. Maurice

Als je wilt afvallen is dit de juiste plek. Super slecht dat dit mag is bijzonder.

23. Nederlands Tiel

Maurice

Zeer matig.

3,3
  24. Lunchroom Arnhem

Top zaak, kom hier al jaren. Broodjes zijn altijd vers, koffie altijd bruin en warm maar vooral lekker,
    Kom gerust een binnen, groetjes van B.Bart

25. Cher

Een zeer teleurstellend etentje bij Brasserie Zin.
    voorgerecht: Garnalencocktail, saus uit een flesje en veel te grote stukken sla.
    hoofdgerecht: Tournedos, lauw en smakeloos.
    Er werd geen groente geserveerd, zelfs geen salade, op het bord lag een klein stukje gegaarde prei en een rijstbolletje uit de frituur.
    dessert: Dame Blanche, hier kun je weinig aan verpesten, maar het ijs was verre van romig.
    Het zag er allemaal zeer treurig uit en dat voor de prijs van € 33,50 !!

Vanuit de keuken hoorden wij de kok aan een serveerster zeggen dat ze de rozemarijnsaus er maar bij moesten denken..
    Zo praat je toch niet over je gasten en al helemaal niet zo luid dat het voor anderen te horen is.
    Hier wordt naar onze mening niet met liefde en erg veel ZIN gekookt.
    Toch wel fijn dat je met de AH-bon restaurantjes kunt uitproberen, zodoende weet waar je wel of niet meer terug wilt komen.
    Wijn houden het daar na één keer voor gezien, geen ZIN meer in!

Op IENS alleen maar lovende resencies en foto's op de website van prachtig opgemaakte borden. Helaas delen wij een andere mening terwijl we echt niet zulke verwende/veeleisende eters zijn.
    Was de kok de dag van ons bezoek misschien niet aanwezig..??

26. Fam. Souverijn

High tea, oma's verjaardag, 15 personen. Bij binnenkomst mooi gedekte tafel, leuke plek middenin het restaurant. Het restaurant ligt geweldig aan de Lek en het uitzicht is prachtig. Voor 3 pers. op aanvraag een salade. Enorme hoeveelheid, bijzonder lekker en fantastisch smakend glutenvrij broodje. De hoeveelheid van de high tea onderdelen was daarentegen wat mager. Niet voor iedereen waren alle lekkernijen beschikbaar en de smaken hadden wat meer uitgesproken gekund. Voorverpakte artikelen geven niet helemaal de charme die je bij een high tea verwacht. Wij hadden het leuk gevonden als er iets was verteld over de gerechten bij het opdienen en er tussendoor gevraagd was of alles naar wens was.

27. Dennis Franken

Heel erg matig eten. Ik hou van mais, maar een blik mais leeggooien op een hete plaat is geen koken.

Vlees was medium rare gevraagd, maar was volledig droog en doorbakken.

Ik snap echt niet wat de lol is van dit restaurant.

3,7
  28. Italiaans Best

We eten hier bijna altijd pizza's en die smaken redelijk goed. Het personeel is heel vriendelijk, de inrichting prima en de prijzen zijn ook OK. Geen sterrenrestaurant, maar goed genoeg voor een snelle hap in een provinciestadje.

29. Colette Eissing

Heerlijk gegeten, vriendelijk en meedenkend personeel

30. Nederlands Best

Leuk terrasje, mooi zomers weer, tweede kans voor een dinertje bij de Koren. Helaas weer een tegenvaller. Gekozen voor mixed grill, het op 1 na duurste gerecht op de kaart. Stukje kipfilet OK, varkenshaas ging enigszins, maar kogelbiefstuk was soort kauwgom. Mayonaise in een papieren wegwerpbakje dat telkens omkiepte. Conclusie: leuk eettentje, leuke ligging, vriendelijk personeel, waarschijnlijk leuk voor een drankje en een eenvoudig lunchhapje, maar niet aan te raden voor een dinertje.