Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 19952
4 19836
  1. Eten is goed en ook flexibel, echter......

Zou 6 voorbeelden kunnen geven waaruit blijkt dat de bediening met het hoofd ergens anders dan bij bedienen en serveren.
    Dieptepunt: Zilvervliesje loopt over tafel achter de menukaart vandaan -> geen (schoonmaak)actie door personeel of verontschuldiging.

Nog een keer daar eten?.... nee, het zilvervliesje is mij een stap te ver.

6,5
  2. Eten en sfeer zijn oké. Bediening is wat chaotisch.

3. Gisteren bij Broers gegeten. Ik ben gebonden aan een glutenvrij dieet en dat was bij Broers geen probleem! Het bedienend personeel en de keuken zijn goed op de hoogte. De biefstuk was goed bereid, de groenten lekker knapperig en het aardappeltaartje smakelijk. Klein minpuntje, de friet is niet glutenvrij...
    De pepersaus bij de biefstuk wel, dat was een aangename verrassing.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Lekker gegeten, inrichting niet bijzonder, wat oubollig en bij elkaar geraapt.
    Muziek prima op de achtergrond. Je kon elkaar verstaan dat is fijn

5. Joshua leasa

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!!

6. Familie Derksen

Wij hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit was heel goed. Onze kleindochter eet graag sushi en was hier heel tevreden over. Hoeven we niet meer naar Alkmaar.

7. Het eten was erg lekker en voldoende zodat we met voldaan gevoel weggingen. Er was ook keuze voor vegetariërs dus dat is ook een groot pluspunt. Het toetje mango-sorbetijs was heerlijk, alleen het oog wilt ook wat.

Tot slot de prijs was zeer prettig, als we in de buurt zijn gaan we weer!

8. Op een mooie warme drukke dag, zaten wij met z'n tweeën op een leeg terras. De menukaart was niets meer dan vier geprinte A4'tjes, in een clipboard.

De bediening had erg last van haar korte termijn geheugen. Bij elk drankje dat wij bestelden, kon zij het niet vinden in haar bestelapp en werden wij meerdere malen gevraagd, wat wij ook alweer wilden. Erg vermoeiend, maar stiekem erg lachwekkend.

Ik wou graag een Dr. Pepper Cherry, maar ze moest helaas vertellen dat dit op was (dit terwijl het terras leeg was).

Na ons eerste drankje, wilde wij graag een tweede ronde. Toen ze naar ons toe liep, werd er gezegd: 'Jullie willen afrekenen?' Uh, nee graag een tweede ronde.

Bij het bestellen van twee porties Onion Rings, kwam ze na een kwartier melden dat de kok spoorloos verdwenen was? Wij nog even geduld moesten hebben. Vijf minuten later, werd er geroepen dat de kok weer terecht was en dat hij nu de bestelling aan het klaarmaken is. De Onion Rings waren op zich wel oké.

Wij wilden afrekenen en liepen samen naar binnen. De bediening liep ons tegemoet en zei 'Ow, wij komen wel naar jullie toe'. Waarop een man, (waarschijnlijk de eigenaar) tegen haar riep 'dat ze gewoon hier konden afrekenen, want wij stonden nu toch al binnen'. Al stuntelend met het mobiele pin apparaat, toch weten af te rekenen.

Een mooie locatie, maar de bediening kan nog een hoop leren (vooral communiceren). Dit was ons eerste keer, maar ook zeker ons laatste.

Erg jammer.

9. Jaleesa

Heerlijk gegeten en genoeg gedronken. Door drukte moesten we iets langer wachten op ons eten, maar dit werd goed gemaakt door de kwaliteit.

10. Afrikaans Delft

Marit en Jasper

Heerlijk gegeten. Eenvoudige eetgelegenheid, vriendelijke eigenaren. Back to basic... Geen bestek, eten met je handen. Super!!

11. Jan Duijf

Erg gezellig op het terras dankzij goed weer.

12. Voor en nagerecht waren voldoende, vlees van hoofdgerecht smaakte erg na de gril, niet te eten. Bediening vroeg of wij de rode wijn in hetzelfde glas als de witte wijn wilde, ze werkte er pas en was erg onhandig, maar dat vraag je niet in een restaurant, je bied gewoon een ander glas aan. Toen ik aangaf dat het vlees niet smaakt zou dit aan keuken doorgegeven worden, echter geen reactie meer gehoord.
    Bij soep werd lepel vergeten, toen dit aangegeven werd, werd er wel meteen een lepel gebracht.
    Dit was voor ons de laatste keer bij deze eigenaar.
    Ruud en Christel waar zijn jullie? In jullie tijd was het top, nu is het een flop.

13. Pannenkoekenhuis Heerle

LMJ oostdijk

Gewoon een hele goede tent! Leuke uitstraling en als pluspunt voor de kids een speeltuin.

14. Woudenberg

Goed eten... Heel gezellig... Goede bediening... Maar echt hele kleine portie eten, je kunt wel onbeperkt frites bijbestellen. Maar als ik frites wil eten ga ik wel naar een snackbar.

15. A. Otten

Altijd gezellig en heerlijk eten.
    Bij Mario en Jolanda voel je je gewoon thuis!

16. Het eten was prima. Helaas waren er te weinig mensen in de bediening waardoor het erg lang duurde voordat we iets konden bestellen.

17. Snelle en vlotte bediening. Eten erg goed. Personeel ook erg vriendelijk

18. Aan het begin van de avond ging alles goed: vriendelijke bediening, snelle service en lekker eten. Tot er een groep van tien man zonder reservering kwam eten: langer wachten op eten, bevroren (!) carpaccio, gerechten wat flauwer van smaak, zeer zeer luidruchtige gasten en een daardoor steeds minder vriendelijke bediening. Ik ga voorlopig even niet meer terug. Zonde!

5,9
  19. Connie Custers

Wow... Er wordt gelet op ambiance, sfeer en opdienen van eten... Perfecte smaken... Hoeveelheid is meer dan genoeg. Prijs/kwaliteit uitstekend.
    Een echte aanrader. Top.

20. Jacquelien van der Jagt

We aten er voor de 2e keer en wederom was het eten ontzettend lekker en bediening vlot.
    Prachtig gelegen aan de Lek.

21. Mosterman

Eten was heerlijk en sfeer goed. Duurde alleen wel erg lang voordat het eten er was.

22. Froukje

Met mijn schoonouders en ons gezin (2 pubers van 15 en 13 jaar oud) gegeten bijSushi Mfort.
    Gekozen voor het 4-gangenmenu. Heerlijke sushi gegeten! Was meer dan voldoende. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
    Aardig personeel en erg klantgericht.
    Kortom, wij gaan hier zeker vaker komen!

23. v. Aken

Wij hebben er al meermalen gegeten , zowel vis als vleesgerecht en het was al die keren prima. Ook de bediening is goed al moet je soms wel een beetje geduld hebben maar wanneer je uit eten gaat dan heb je veelal wel tijd. Voor ons zit er wel een herhaling in.

24. Het biologische buffet wat 1x in de maand wordt gehouden op vrijdagavond is zeer aan te raden!

25. Rian Barth

Gisteren bij jullie gegeten. Ik heb nu een halve ster gegeven, maar het was echt verschrikkelijk, die geroosterde groente schotel met een soort mozarellabolletje. Echt heel slecht, niet gaar, niet voedzaam, smakeloos en zonder enige fantasie of creativiteit. Jammer. Tip: proef het zelf eens.

2,6
  26. We kunnen alleen maar positief zijn. Lekker eten, betaalbaar en veel zitgelegenheid. Voor herhaling vatbaar!

27. Ik begrijp de eerdere negatieve berichten totaal niet.
    In het Hemelvaart weekend (drukke periode, zeker met dit uitzonderlijke mooie weer) hebben wij juist genoten van het heerlijke eten en de bediening was prima.
    Uitstekende sfeer! En voor herhaling vatbaar.

28. Het eten zag er niet vers uit, dik vel op pindasaus. Groente en nasi/mihoen weinig smaak, vlees was wel goede smaak en veel. Het eten op het bord was erg nat. Het leek meer op soep op je bord. Bij het opdienen heeft de bediende een ovenwant aan met de duim in het eten. Prijs verhouding 7.50 is prima.

3,6
  29. West-Europees Tricht

Annette

Heerlijk gegeten, fijn geholpen en uitleg.
    We komen zeker nog terug.