Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

1. Bediening goed eten goed

2. Elke keer weer genieten wij van het lekkere eten bij Istanbul. De sfeer en gastvrijheid is super !
    Wij hebben bij vele turkse restaurants gegeten , maar geen een tipt aan Istanbul.

3. Kiki van Groeninge

Super lekkere friet en top service !

4. Rian Seffinga

Prima, gezellige plaats om binnen of buiten heerlijk te eten.

5. Heerlijke zaak, qua eten en bediening!
    En ook een fijn terras aan het water. Zeker aan te raden

6. Coulembier Sophie

Enige tijd moeten wachten op ons voorgerecht maar het aperitief en het zonnetje maakten veel goed. Het restaurant zat binnen en buiten stampvol, vandaar de wachttijd. Maar ondanks dit alles een zeer positieve ervaring.

7. Internationaal Den Burg

Gisteren genoten van een heerlijke hightea met mijn vriendinnen. Werkelijk waar heerlijk! We kregen erg veel van alles wat. Brood, zoet. Geweldig! Ook zeer aardige bediening

8. West-Europees Echt

Marjo Op het Veld

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , goede prijs/kwalitieit verhouding.

9. Internationaal Brummen

de jong

Om 18.15 binnen en om 20,01 het hoofdgerecht, na aandringen. Niet echt ontspannend. Om 20.30 uur haastig weg ivm thuiszorg die zou komen. Geen tijd dus voor dessert. Zeer beperkte kaart. Prijs in geen verhouding tot het geleverde. Prijs op 1 sterrenniveau. Eten smakelijk, misschien wel door de trek inmiddels.

10. Ramon Brouwer

Zeer gastvrij en heerlijk gegeten. Het bedienend personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    De pizza's waren goed gevuld en de prijs is zeer aantrekkelijk.
    Mochten wij volgend jaar weer in de buurt zijn, komen wij terug.

11. wacht al meer dan anderhalf uur op me eten telefonisch zijn ze niet te bereiken
    dus ik denk dat ik maar naar de super ga en daar een pizza ga halen

Sakura Sushibar daar bestel ik nooit meer

12. Prima restaurant. Heerlijk eten, prettige bediening en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

13. Internationaal Dorst

L.Verhulst

14. We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs. Is zeker voor herhaling vatbaar.

15. We konden niet kiezen wat er op de menukaart stond het was niet allemaal aanwezig of doen we niet op deze vestiging was ook een antwoord
    Het uitzicht was niet mooi de vuilnis staat aan een zijde

5,1
  16. Leuk en gezellig decor, aangename zongerichte terras. Lekkere en ietsje andere gerechtjes. Vriendelijke bediening.
    Een toppertje!

17. Lekker gegeten en vriendelijke, attente bediening.

18. Chinees-Indisch Raalte

R de Gruijter

Ontvangen door constant hoestende kelner? ? tomatensoep besteld leek wel saus zó dik !! én o.a de pekingeend besteld... presentatie flut én zéér oud uitgedroogde eende vlees... ééns maar nooit meer!!!

1,9
  19. mayk

Vorige maand hier met zijn vieren heerlijk gegeten. Gekozen voor het 5-gangenmenu. Wat een bijzondere hoogwaardige gerechten en heerlijke wijnen. Personeel is professioneel en vriendelijk. Mooi en chique restaurant in een prachtige bosrijke omgeving. Service is perfect. Na het diner heerlijk buiten nageborreld met koffie en heerlijke zoetigheden van het huis. Super, een echte aanrader.

20. Jacqueline

Slechte ervaring mee.
    Lekker plekje aan het water maar duurde erg lang voor wij een drankje konden bestellen.
    Lopen genoeg mensen rond maar niemand die om zich heen kijkt.
    Na lang te wachten hadden wij de nacho en say cheese pizza besteld.
    De say cheese pizza viel tegen maar nog wel te doen echter de nacho waren taai en zacht / slap. De kaas en de sla, guacamole zat helemaal aan elkaar vast dus als je een nacho pakte liet alles los en had je alleen een nacho.
    Bediening liet veel vallen en je moest lang wachten op je bestelling.
    Tijdens het afrekenen vermeld en de nacho zijn van de rekening afgehaald.
    Voor ons geen tweede keer.

1,6
  21. Trouwens heb een roti bij sherida's gehaald. Roti is uitgedroogd en valt uit elkaar en is slap. En aardappelen waren te hard als blokjes en kip was uitgedroogd het was echt rommel en afval. Te duur en als je dit echt eten noemt is dit meer afval geen smaak! Ik koop hier nooit meer mijn eten waste of time en waste of my money.

1,4
  22. mayk

Aantal weken geleden hier gegeten via de AH actie. Eten was lekker, maar niet heel bijzonder. Service mager, omdat we een aantal keer om drankjes moesten vragen. Bij het bestellen vd wijn werd geen wijnkaart getoond, dus moesten we het doen met de huiswijn, die immers wel oke was. Er wordt aan tafel veel extra's aangeboden, echter wel tegen betaling, helaas zonder vermelding. Bij het afrekenen werd de korting van de AH actie niet berekend. Na dit aangegeven te hebben, werd het netjes aangepast. Al met al wel een tikkeltje gênant. Sfeer is koud en stijfjes. Fluisteren aan tafel is vereist. Je moet er maar van houden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  23. Internationaal Dorst

Heerlijk gegeten met vrouw, dochter en kleinzoon. Bediening was als vanouds weer voortreffelijk.

24. Goede kwaliteit grieks eten voor een normale prijs. Hier kom ik zeker terug!

25. Heerlijk gegeten en niet duur. Vlees smaakt verrukkelijk.

26. mayk

Heerlijk gegeten. Gevarieerde en originele gerechten. Vriendelijk personeel en goede service. Prijs kwaliteit is prima. Stokbroodjes kruidenboter, olijfjes en karaf water van het huis. Top!

27. Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. Goede service, vriendelijk personeel en de maaltijden volgen elkaar in een net tempo op. Geweldige avond gehad!

28. van der Kallen

we hebben een gezellig samenzijn gehad. het was allemaal prima voor elkaar.,
    Her was erg warm , maar de gereserveerde tafel was heerlijk onder de luifel zoals afgesproken , een heerlijke plek.
    Ook het eten was goed , lekkere broodjes en drankjes. De bediening was vriendelijk en voorkomend . We gaan hier zeker vaker lunchen

29. Internationaal Amersfoort

Heerlijk gegeten. Pure bbq smaak uit de Green egg. Veel keus uit dessert en erg lekkerre warme wafels (wel even naar vragen). Prima restaurant met een mooi uitzicht, lekker dakterras en netjes schoon. Zeker een van de beste All You Can Eat restaurants in Nederland.

30. Heerlijk gegeten goede bediening en leuke sfeer
    dus voor herhaling vatbaar.