Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20001
4 19880
10 162005
  1. Van de week gegeten met zijn vieren,eten was goed niet duur voor prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en de bediening was goed hebben erg met ze gelachen, dus al met al goed eten goede service leuke sfeer.

2. Yvon lutz

Zeer complete kaart zeer veel keus heerlijk gegeten prima bediening kom zeker terug!

3. Dirk de Jong

Fijn restaurant informeel, goede bediening.Goede prijs kwaliteit verhouding

4. was een tijd niet geweest. maar het eten is nog steeds super lekker goed voor elkaar en de prijs is ook nog laag en zag er schoon uit. top tent ik kom meer langs

5. Wij hebben gisteren weer een super avond gehad. Het eten was heel erg lekker!
    Voor je het door hebt ben je makkelijk 4 uur verder. Dit onder andere ook door het zingen en spelen door de chef zelf. Geeft super geellige ambiance!

6. Even gezellig iets drinken ? Dat kan hier alleen als je binnen 10 minuten weggaat kregen we letterlijk bij de ingang te horen... kortzichtiger kan niet... feitelijk jaag je gewoon je klanten weg door tegen ze te zeggen dat ze niet interessant genoeg voor je zijn. walgelijk! Een adres om met een grote boog omheen te lopen!

7. Mart

Door eens jongeman onvriendelijk geholpen.

8. Heerlijk gegeten ( Ribs & Wings echt een aanrader!), voortreffelijke vriendelijke en enthousiaste bediening, zeer gastvrij restaurant! Zo wil je als gast bediend en ontvangen worden. Locatie aan het water is ook top!
    Hier gaan we zeker vaker heen, er staan nog heel veel lekkernijen op de kaart die we graag willen proberen!
    Nogmaals onze complimenten voor deze vakmensen! Tot snel!

9. De saus bij de biefstuk erg dun voor strogganof en flauw.
    Kabeljauw op de huid gebakken, niet krokant en geen smaak. Zelf gepimpt met peper en zout.

Nadat het eten was afgehaald niet de vraag of wij een dessert wilden of misschien nog wat drinken. Op het moment dat we zelf iemand riepen kregen we de reactie kom eraan. Terwijl wij riepen voor de wat drinken, kregen wij al de rekening zonder hierom te vragen.

10. G.Griffioen

Het was wederom een culinair feestje. Zeer goede gerechten, echt een ware smaaksensatie. Wij als sushi liefhebbers hebben genoten van de heerlijke verse sushi. Vriendelijke bediening en er heerst een hele relaxte sfeer. Een toprestaurant waar wij nog vele malen zullen komen voor een heerlijke avondje genieten.

11. J&S highmountain

We bezochten voor de eerste keer dit restaurant. Via Groupon bestelden wij een 4 gangen menu. Aangezien we prima berichten hadden gehoord m.b.t. de goede prijs/kwaliteit verhouding, waren we erg benieuwd of dit restaurant deze positieve waardering voor ons waar konden maken. Nu dat kunnen ze zeker. Alle vier gangen waren niet alleen smaakvol, maar zagen er ook zeer verzorgd uit. de gerechten waren creatief opgemaakt. Een lust voor het oog. De bediening is vlot en zeer klantvriendelijk. Ook de locatie is perfect. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader!

12. Vanavond gezellig gegeten. Griekse mezedes, leuk concept. Geen probleem als je iets niet lekker vind.

13. Het duurde lang voordat het voorgerecht mosterdsoep werd gebracht. Het eten was heel goed !!

14. F. de Bruin

Qua bistro: goede kwaliteit, echter vonden we de hoeveelheid (verse) groenten te weinig; de Franse patatten kunnen niet op onze smaak rekenen. Over het geheel genomen: nogal fors aan de prijs.

15. Leuke en goede bediening. Lekker gegeten met z'n vieren. We komen zeker nog wel een keertje eten.

16. Efhe

Jammer.we hadden een bon gekregen van VakantieVeilingen maar we hadden idee dat we behandeld werden als niet betalende.
    We melde ons dat we hadden gereserveerd via VakantieVeilingen .
    We mochten plaatsnemen jemig wat duurde dat lang voor het eerste drankje .
    De menukaart na een dik half uur na het drankje ja,we moesten erom vragen.
    Na kwartier werd de bestelling opgenomen niet op papier na dik half uur gevraagd hoelang gaat het nog duren , antwoord O ja u had ook alweer dus was niet doorgeven aan de keuken waarschijndelijk
    Jip eindelijk de soep en toen het hoofdgerecht het verkeerde dus.
    Toetje gevraagd of het snel kon dat lukte.
    We hadden de resenties gelezen dus onze verwachtingen waren goed.
    Gewoon jammer.

6,1
  17. Melissa

Service was slecht! Lang wachten op het eten of het eten werd vergeten. Na dit aangegeven te hebben werd er naar mijn mening ongeïnteresseerd gereageerd. En als kers op de taart kon er geen afscheidsgroet vanaf. Het eten daarentegen was wel lekker.

18. Weer heerlijk gegeten en gedronken....

19. Christiaan Vos

20. Heerlijk gegeten en gedronken, aandacht tot in de puntjes...

21. West-Europees Heino

Vanmiddag bij Bij Negen gegeten met 3 dames het was top zowel bediening als het eten was prima 👍 .. tussen periode was allemaal goed getimed niet te snel maar ook niet te langzaam ! Heel verrassend... zo doorgaan 😄

22. Meerdere keren gegeten, het blijft een prima adres om te eten.
    Leuk aan het water.
    Bediening prima.

23. Chinees-Indisch Hattem

ellie hanekamp

Heerlijk gegeten, ik had nasi met tjap thoy, wat mijn vriendin had weet ik niet maar iets lekkers met heerlijke malse biefstukjes, al met al: Heerlijk gegeten.

24. Echt een wijk eetcafé. Zonder franje, maar het eten is er goed. Nette bediening en alles ging vlot. De prijsverhouding is goed.

25. Superleuk en -lekker eten

26. m.reijnen

zoals gewoonlijk hebben we uit een ruime kaart kunnen kiezen, allerlei gerechten hebben we met veel smaak gegeten.iedere verjaardag vieren we bij de engelen.

27. Een super leuke avond gehad gisteren.

De tafels aan boord waren keurig gedekt, dus ook aan het uiterlijk is écht zorg aan besteed.

Alle lof voor de bediening. Die heeft er alles aan gedaan om het iedereen naar het zin te maken.

Het eten was heerlijk en er werd voldoende drank aangeboden. Kortom: alle waar voor ons geld gekregen.

Een aanrader!

28. Zeer slecht brood
    Slakken waren verbrand
    Bediening was goed alleen te weinig personeel kok is een chagrijn

29. Internationaal Breda

petra