Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20016
4 19890
  1. Heerlijk gegeten, zoals altijd, smaakte echt weer super!

2. Truus Feller

3. West-Europees Den Bosch

Karel de Graauw

Service was echt onder de maat. We hebben dik 1,5 uur moeten wachten op ons eten en het initiatief van het personeel om ons daarover te informeren, of uit te leggen wat er aan de hand was, of ons wat brood aan te bieden om de tijd te overbruggen, ontbrak geheel. Er werd wel positief gereageerd na onze opmerkingen. Ook wil ik opmerken dat het personeel uiterst vriendelijk was en dat het eten heerlijk was.

4. Gezellig en lekker.

5. Boode is weer helemaal terug!!! Wat een culinaire reis hebben we gemaakt. In een sfeervolle ambiance, met vriendelijke bediening (niet stijfjes, maar vlot en vriendelijk) hebben we op en top genoten. Een ster is wellicht nog een stapje te ver, maar Bib Gourmand lijkt in het vizier.
    Ga zo door!

6. Ad Roxs.

Samen met mijn zoon gegeten bij Sala Thai, kan het van harte aanbevelen.
    Super lekker menu gehad. Alles klopt, de hele ambiance, bediening en zeker de gerechten. Zeker aan te bevelen voor de liefhebbers van de Thaise keuken.

7. Anna Vos

Regenachtige zaterdagavond 20 april 2024 gereserveerd, hier werden we warm en hartelijk ontvangen en welkom geheten. Super lekker Italiaans drie gangen vis menu genoten, ons toetje mochten we verruilen voor een heerlijk tussen gerecht van scampi’s met een overheerlijke saus, het eten was kortom voortreffelijk bereid en wijnadvies van de vriendelijke gastvrouw was top. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen voor een ieder die lekker, rustig wil genieten van een culinaire maaltijd.

8. Gemoedelijk en goede kwaliteit vriendelijke bediening.

9. Linda van Lunteren

Ik kreeg dit als verjaardagscadeau en het was geweldig! De sfeer is erg gezellig, het eten was fantastisch en de bediening super! Echt een aanrader, al zou ik hier persoonlijk niet op zaterdagmiddag gaan zitten als de nadruk op "spelerij" ligt (want ik heb geen kinderen).

10. Mooie speelgelegenheid voor kinderen buiten en binnen. Vriendelijk personeel. Eten was oke.
    We konden elkaar alleen bijna niet verstaan. Heel luidruchtig. We hadden gereserveerd. En we zijn in een ruimte gezet naast een grote groep. Niet lang blijven zitten daardoor en gelijk gegaan toen we het eten op hadden.

11. Internationaal Bergen op Zoom

Na wisselende verhalen (erg leuk maar net niet, te duur, etc.) van kennissen, collega’s en vrienden wilde wij het restaurant Bravoure te Bergen op Zoom zelf eens proberen. De ambiance laat te wensen over, doet goedkoop aan. Het interieur is leuk samengesteld met mooie materialen maar wordt afgewisseld met plastic en nep aanvoelende attributen. Zo staat er op elke tafel een lange led nep kaars. Onze grote ronde tafel achter in de zaak in een mooi nisje zat los. Vriendelijk gevraagd aan de bediening of dit kan worden opgelost met een bierviltje of iets anders. Dit bleek niet te kunnen omdat het tafelblad los zat. Dit moest dan maar een andere keer worden gemaakt, was haar antwoord. Niets zo vervelend als een loszittend tafelblad in een steakhouse. Bij het doornemen van de wijnkaart werd uiteindelijk gekozen voor een rosé wijn. Niet iedereen lust rode wijn, dit was dan een compromis. De oorspronkelijk (rode wijn) glazen werden vervangen door rosé-glazen. Iemand merkte op dat de bovenzijde een glas stuk was. Bij nader inzien bleek het glas niet stuk te zijn maar vuil. Deze vuiligheid was ook niet weg te vegen. Bij inspectie naar de andere glazen bleken deze ook erg vies te zijn. De serveerster nam de vieze glazen mee en bracht ze opgepoetst terug. Haar argument was bij het terugbrengen van de glazen dat de glazen niet vies waren maar dat zij zo uit de poleermachine komen. Dit is blijkbaar gebruikelijk. Wij vonden dit vreemd en hebben verder niet doorgevraagd. Wij hadden alle verschillende soorten vlees besteld. Veel Ossenhaas en een Ribeye van 400 gram (ruim 42,-). De Ossenhaas was prima echter bij de Ribeye zat een oneetbaar zeen door de gehele lengte en dikte van het vlees. Dit was een erge tegenvaller. Ondanks dat een kok dit niet direct kan waarnemen bij het koken kan de slager dit wel. Helaas is deze Ribeye de slager gepasseerd/aangepast waardoor een overgroot deel van de zeen in de Ribeye is blijven zitten. Toch wel kwalijk voor zo’n duur stukje vlees. Bij het vlees wordt onbeperkt Franse frietjes en bladsalade geserveerd. Jammer dat het tweede bakje met friet anders smaakte dan het eerste bakje. Deze frietjes waren niet goed doorgebakken en waren nog vet van het frituurvet. Wij vonden het een dure aangelegenheid met matige kwaliteit. Ondanks dat de rosé wijn prima te drinken was is de prijs wel aan de stevige kant van 27,50 per fles. Onze afdronk van deze ervaring is kortom teleurstellend, zeker met zulke belachelijke hoge prijzen en matige producten. Voor ons geen aanrader. In Bergen op Zoom zijn vele betere Restaurants op een leukere locatie die beter en prijsgunstiger zijn.

12. Leuke strandtent erg mooi ingericht. Mooi groot terras om te zitten. We zaten eerst buiten, maar de wind waaide te hard. Dus gevraagd of we binnen mochten zitten. Dit was geen probleem! We zaten in de serre. Mooie sfeervolle serre, waar je binnen maar toch het buiten gevoel hebt.

Een fijne ongedwongen sfeer. Lekkere cheesecake met heerlijke slagroom en gewoon goede tosti gegeten.

13. Internationaal Emst

Hoogeveen

Vorige week met 6 personen gegeten een geweldig restaurant heerlijk gegeten we hadden een lunch en heel vriendelijk personeel een aanrader we komen zeker terug gr p.hoogeveen.

14. Wat een verademing binnen horeca-Rotterdam! Top bediening, prima prijs-kwaliteitverhouding, fijne menukaart. Met 23 m/v gedineerd in zeer ongedwongen sfeer. Alles (!) is bespreekbaar qua wensen voor een dergelijk gezelschap. Meedenkend-en werkend.
    Topavond gehad. Deze mensen weten hoe je het gasten naar de zin maakt, ondanks de volle bezetting. Een absolute aanrader!

15. Astrid Lemkes

Het eten was heerlijk, de bediening goed kortom we hebben heerlijk gegeten! Wij komen terug

16. Elly van den Boom

Het was Gezellig, goed en heerlijk eten.
    Alles was goed kwaliteit en creativiteit. Je krijgt de tijd om te eten. Super gezellig.
    Wij waren met zijn zessen onze gasten waren positief verrast. Succes en bedankt lieve mensen van de eerste aanleg. 💐

17. Weken van te voren telefonisch gereserveerd, nadat ik beschikbaarheid via site had bekeken. Hier wel een foto van gemaakt. Wilde telefonisch reserveren na vervelende ervaring bij reserveren via site langer geleden elders.
    Bij aankomst volle zaak en geen plaats voor 5 personen! Reservering niet bekend bij hun. Vervelend dat het meisje mij steeds de schuld gaf omdat ik geen email kon overleggen. Maar had telefonisch gereserveerd. Had me erg verheugd om er met mijn groep te lunchen maar was zeer teleur gesteld over de gang van zaken. Maar elders prima gegeten, super vriendelijk benaderd! Mij zie je hier niet meer!

18. Lekker eten, leuk sfeertje, goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.

19. Ella Wolfs van Roy

Zo als de vorige keer weer super heerlijk gegeten… uitstekende bediening… en dat lekker betaalbaar.

20. Zuid-Amerikaans Apeldoorn

Mooie service, geweldige Roti (we hadden de kip en vegetarisch), plezierige ervaring.

De volgende keer is het de kip en blauwe kaas voor ons.

Ga hierheen en steun een lokaal klein bedrijf, beleef een geweldig jaar en geniet van heerlijk eten in de buik!

21. theo van tilburg

Alles was naar mijn zin.

• Eindcijfer 8
  22. Afgelopen vrijdagavond bij Mykonos gegeten met vrienden. We hadden alle 4 een ander gerecht en een voorgerecht. Vooraf pikilia gedeeld met zijn 4en. Verder een hermes- en een costa schotel, moussaka. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug.

23. Via thuisbezorgd besteld, lang moeten wachten, koud eten, maar wel een heel vriendelijke meneer aan de telefoon (2x gebeld). Kapsalon en spareribs lekker, frikandellen en frieten ook als je het koud ook prima kunt eten. Toch erg blij met het eten!

24. Zijn op een zondagavond geweest was erg rustig maar later druppelde er wat meer volk binnen. Sfeer was prima leuke muziek op de achtergrond bediening was geweldig! Het eten was heerlijk iedere ronde opnieuw! Zeker een aanrader!!

25. Bart Pruim

Goed eten.

• Eindcijfer 9
  26. ET

We eten regelmatig bij Da Carlo. Vandaag was het middelmatig maar ook gewoon slecht.

Het was druk maar doe dan wel je best, het was niet lekker.

De rand daar kon je bij wijze van af-skiën, zie foto. En de onderkant was zwart en je rook de geur van aanbranding. Jammer omdat we meestal tevreden zijn.

Wat mij stoorde was dat het bedienend personeel de signalen niet opving dat het gewoon niet lekker was. En dat ik het wel duidelijk non verbaal liet blijken.

ET.

27. Sinds lange tijd weer is naar de viefheringe gegaan, helaas moet ik zeggen dat het voorheen echt beter was. Het viel best tegen mijn vrouw had de zuur kool schotel ,die tegen viel. Ik had de tournedos wat naar mijn mening geen tournedos was, vrij stug helaas. Bediening zet het op tafel en weg was ze. Bestek hadden we niet, daar moesten we een andere gastvrouw voor roepen. Helaas geen volgende keer.

28. Huiskamerrestaurant Rhenen

We hebben heerlijk geluncht.
    Een tip misschien voor de bediening, vraag iets vaker of er nog wat gedronken wilt worden .

29. Afhaal en bezorg Vlaardingen

Ik heb bij de Afhaal - /bezorgBeer Loaded fries pittige kip besteld. Afhalen.
    De verpakking was uitnodigend maar toen ik thuis de inhoud bekeek....
    Een zielig bodempje slappe frites met wat mayo en ketchup met daarop de in stukjes gesneden kipfilet. Zonder ook maar een blaadje sla of wat dan ook erbij.
    Een droevig aanblik, wat 13.50 euro kostte.

Er wordt goede aandacht aan de verpakking besteed, nu de inhoud nog....

Nog even toch een lichtpuntje : de kwaliteit van de kipfilet was prima. Lekker mals en spicy.

Nu nog de rest upgraden naar een acceptabel nivo.... Voorlopig even geen verdere bestellingen daar..

2,6
  30. J.Mostert

Goede service, heerlijk geluncht.