Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Kaai 31, 4524 CL, Sluis

1. Wij komen jaarlijks hier in de buurt op vakantie. In het verleden al eerder hier gegeten. Het restaurant was toen prima. Afgelopen jaar nieuwe eigenaar ingekomen, dus maar eens proberen met zijn tweeën. De ontvangst was met de woorden "heeft u gereserveerd?". Ons antwoord was nee. Of we dan wel een tweepersoons tafeltje wilde nemen.
    Vervolgens iets te drinken besteld en de kaart gekregen. Er was weinig aandacht voor ons als vreemde gasten. De pasta werd geserveerd met wat tomatensaus en de zalm was bovenop zwart gebrand en lag in dezelfde tomatensaus als bij de pasta. Alle producten waren absoluut niet vers en ver beneden peil. Er werd ook niet meer gevraagd of we nog iets wilde drinken. In drie woorden gezegd slecht, slecht, slecht. Zowel de bediening als het eten! Wij hebben ook geen dessert en koffie meer besteld en waren binnen 45 minuten weer weg. Wij komen hier nooit meer. Ik denk dat de nieuwe eigenaar een andere koers zal moeten varen omdat het anders snel gebeurt is met restaurant Romagna.