in Beilen

U bent van harte welkom!

1. Op zondag 29 november 2009 gegeten: super lekker;

Alleen, het was er heel erg warm (airco stond niet aan in november). Er was onderbediening: een dame die alleen de bestellingen opnam voor zo'n 50 gasten. Ze nam eerst op bij drie tafels die later dan wij binnen waren gekomen (18.00 gereserveerd) en nadat wij daar wat van zeiden werden we afgebekt dat dat niet waar was. Vervolgens zei ze, nadat ze was teruggekomen om de bestelling op te nemen dat het heel erg druk was en of we geen voorafje wilden. (drogreden want dat verhoogt de druk in de keuken)
    Ook geen aanbieding om iets op kosten van het huis te krijgen of geen amuse aangeboden omdat er een probleem in keuken en bediening was. Bij terugkeer van de opnamedame, nog een keer iets van gezegd, maar wederom discussie met deze dame. Dus rotgevoel, geen goede gastvrouw dus of de
    eigena(a)r(esse) laat teveel aan haar over en springt niet zelf in als het druk is. Om 19.30, anderhalf uur na aankomst kwam onze bestelling door : eten is geweldig, bediening is nu ondermaats, dus actie om meer (ervaren en vriendelijk) personeel in te zetten zodat druk op een persoon verminderd.
    Anderhalf uur wachten op eten (terwijl je ook de afhaalpizza bedient) is goed voor de drankomzet, maar is niet respectvol naar je gasten.