1. Afgelopen zondag met 4 man uit eten bij Brasserie1718 in Hoogwoud. Gekozen voor het 3-gangen dagmenu. De entourage van het restaurant is eenvoudig maar smaakvol. Zou hier en daar nog wat opgeleukt kunnen worden. De bediening: gedeeltelijk jong en onervaren, wat gecompenseerd wordt met een goede dosis enthousiasme. Over het eten kan ik kort zijn: uitstekend. Het 3-gangen dagmenu begon met een zalige romige tomatensoep. Een meesterwerkje in al zijn eenvoud. Het hoofdmenu: sucadelapjes met pepersaus. Helemaal fantastisch! Zalige zelfgemaakte frites erbij (aardappelen nog in de schil) en een prima groentesalade. Als nagerecht een heerlijk ijsje. Geen 123 fabrieksijs maar zalig, ambachtelijk gemaakt ijs.
    En de prijs voor al dat lekkers: net iets meer dan 18euro pp. Waar lukt het nog om voor zo'n laag bedrag zo lekker te eten?
    Een absolute aanrader!