1. We hadden besloten om een leuke avond uit te gaan in Uden.

Na wat rondneuzen op het internet kwamen we uit bij het restaurant 't Zusje. Netjes om 2 uur 's middags gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan door de dame aan de andere kant.

Mij werd gevraagd of we tapas of a la carte wilden eten, onze voorkeur ging uit naar a la carte. Onze resevering werd geplaatst om 18.00u. Zo zouden we mooi op tijd zijn voor onze film.

Uiteindelijk aangekomen bij het Zusje werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden? Echter bleken we niet op de lijst te staan! Na wat gerommel en op ons aandringen werd er toch nog een tafel gevonden en gedekt aangeboden naast de bar, jammer genoeg niet het leukste plekje van het restaurant.

Omdat er vanuit was gegaan dat we tapas kwamen eten was de tafel als zodanig gedekt. Okee, kan gebeuren..........

Toen de bestelling, beide tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht stoofpotje kip. Toen de tomatensoep werd geserveerd, misten we de lepels! Na drie keer vragen en 10 minuten wachten werden er dan toch 2 lepels gevonden. De bediening was inmiddels al in rep en roer. Toen de lepels uiteindelijk gevonden waren was de soep alweer afgekoeld. Wij moesten worden afgekoeld en de soep worden verhit!

Soep en de lepels op tafel, maar nu misten we het stokbrood met kruidenboter! Jeetje mina, weg romantiek, weg goede recensies!

Ter compensatie en na veelvuldig aandringen is de soep van de rekening gehaald en werd ons een drankje van het huis aangeboden.

Kortom het eten is top. Maar de bediening liet zeer te wensen over tot groot ongenoegen!

Helaas.......

5,1