Op dit adres zit nu: Félicè

1. Leo 1744 punten

Zomeravond, volle bezetting. Maar ondanks de drukte is de bediening vlot en staat het eten snel op tafel. Een alcoholvrij biertje blijkt een Bavaria te zijn. Dat smaakt niet erg, maar dat ligt aan Bavaria... De cappuchino is OK.
    Dan komen de pizza’s, een Hollandaise en een Frutti di mare speziale. Beide vertonen verbrande randen, en aan beide is te zien dat er nog erger verbrande randjes zijn weggesneden. De aanblik is niet geweldig. Maar eerlijk is eerlijk: ze smaken best. Die verbrande randjes natuurlijk niet, maar de rest van de pizza is gewoon lekker!
    In de bediening lopen schuchtere jonge meisjes, die heel erg hun best doen, maar de flair missen die je in een pizzeria zou verwachten. Een béétje Italiaans temperament wil je daar toch wel aantreffen, nietwaar. Volgens de menukaart staat hier ene Roberto aan het roer, maar we hebben deze keer niets Italiaans gezien. Het was allemaal zéér Sallands.
    Het publiek bestond onmiskenbaar overwegend uit campinggasten. Dan weet je wat voor gespreksniveau je kunt verwachten, en op welk volume. Je moet ervan houden....
    Toen we wilden afrekenen, moesten we wel erg lang wachten. Nou ja: al met al een zeer wisselend beeld. Maar, afgezien van die verbrande randjes, wel een heel lekkere pizza!