Op dit adres zit nu: Rodeo

1. Ik vind Flintsering enorm tegenvallen. Zo erg zelfs, dat ik niemand zou aanraden hier te gaan eten. Het personeel is erg gehaast en simpelweg niet gastvrij. Ze hebben duidelijk een commerciele doelstelling om zoveel mogelijk te verkopen en gasten zo snel mogelijk weer buiten te krijgen. (Alhoewel ik betwijfel of ze over gasten spreken, ze zullen ons waarschijnlijk "klanten" noemen.) Je hebt niet het idee dat je gezellig uit bent. Je krijgt het gevoel dat ze zo snel mogelijk je geld willen hebben.

Het eten an sich gaat wel. Best lekker, niet bijzonder, maar zeker niet slecht. Maar dat is niet voldoende om het slechte onaangename personeel en de stress-sfeer te doen vergeten.

Helaas is de conclusie dat je voor de prijzen die ze vragen niet de kwaliteit krijgt die je ervoor zou mogen verwachten. Ik raad iedereen aan om elders te gaan eten. Dan kun je tenminste gezellig genieten en ben je echt een avondje uit.