1. Ik haalde altijd bij Ah Tim was een supergoed restaurand met de nadruk op WAS. Nu is het heel slecht. De nieuwe eigenaar heeft er niets van heel gelaten. Ik heb het vorig jaar 2x geprobeerd maar nooit meer. Ik bestelde een maandmenu met een kip met verse ananas. Dit was echt niet vers, die kleine stukjes zonder kleur kwam uit het goedkoopste blikje die je kan kopen. Toen ik ging klagen werd mij verteld dat het wel verse ananas is. De nieuwe eigenaar werd zelfs boos. Toen ik vertelde dat ik die klacht bij hem neerlegde omdat ik er bang voor ben dat anders vele vast klanten niet meer terugkomen omdat ze merken dat de kwaliteit achteruit gaat dimde hij en bood een nieuw menu te bezorgen. Dit was wel met verse ananas. Degene die het bezorgde zag gelijk dat het blik ananas was.Ondanks dat ga ik er niet meer heen, alleen al omdat je een enorme discussie moet aangaan met de nieuwe eigenaar. Alsof ik niet het verschil van vers en blik ananas weet. Hij ontkende ook dat er een andere kok was. Ik en met mij vele andere voormalige vaste gasten van Ah Tim weten beter. Ik kom er niet meer, NOOIT MEER!!!!

1,9