1. Gerard 3324 punten

Ik bestelde vanavond 3 euro friet. Verder niks. Twee mensen voor me die al op hun bestelling aan het wachten waren. Na 12 minuten kwam er nog iemand binnen.

18! minuten later was mijn friet pas klaar. Dat ben ik niet gewend van een friture.

De inrichting zit weer in een verbouwing. Ik snap dat je niet stil kunt staan, maar de inrichting is vaker wel dan niet in staat van verbouwing als ik kom.

Gelukkig waren ze wel lekker!

Vorige recensies van Gerard

• Meestal prima friet. Competente bediening. Je bestelling wordt snel en correct afgehandeld.

Ik weet niet of alle salade's even duur zijn, maar de salade naturel vond ik wat aan de dure kant voor de eenvoud die je krijgt.

De kaassoufle is van een erg smakelijk soort. Zeer aan te bevelen.

Fijn om te zien dat het gebruikte papier voor de frietzakken ed van gerecycled, ongebleekt materiaal is.

• Gerard

Met mijn gezin bij Happy Snacks gegeten. Super bediening gehad, zeer attent en dat voor een snackbar!

De frietjes zagen wat donker, maar dit deed niks aan de smaak af.

Ik was heel blij om te zien dat de kaassoufflé's een upgrade hebben gehad naar een nieuw, lekker soort.

• Er wordt duidelijk veel aandacht besteed aan proces stroomlijning en presentatie bij Happy Snacks. Bestellingen gaan altijd goed en vlot.

Helaas is de friet van wisselende kwaliteit (soms goed, soms slecht) en hebben ze de goedkope (rechthoekige) kaassouflee's. Die halvemaan kaassouflee's zijn echt een stuk lekkerder, maar steeds meer cafetaria's wisselen deze in voor mindere kwaliteit.