1. Bestelde 2 kapsalon en een eierbal. Gebeld door een vrouwelijk iemand dat de doner en de eierbal niet leverbaar was. Medegedeeld dat dat niet netjes is en hoe dit opgelost word, en dat dit al via ideal betaald was. Afgesproken dat we kapsalon met shoarma zouden krijgen en twee kaasslouffles. 2 minuten later gebeld door mannelijk collega op een zeer agressieve toon en bedreigende toon. Wij zouden de collega hebben uitgescholden wat absoluut niet het geval was. Meneer gaf aan dat wij het uit moesten zoeken en dat we geen eten meer zouden krijgen, en dat we naar ons geld zouden fluiten. Van dit soort reacties ben ik niet gediend. Ben een trouwe klant bij thuisbezorgd en bij snackbar Nelis. Hoe hun met klanten omgaan is ronduit schandalig te noemen.
    Ik neem aan dat thuisbezorgd niet geassocieerd wil worden met een bedrijf als snackbar Nelis.