in Tilburg

De beste Sushi van Tilburg!

1. 1 etentje bij Mo-Jo was voldoende om ons favoriete restaurant vaarwel te zeggen! Mo-Jo staat voortaan met stip op 1! Dat blijkt wel want het is niet bij dat ene etentje gebleven. Inmiddels vele etentjes later krijgen nog steeds alle familie en vrienden die Mo-Jo niet kennen te horen: wat zeg je nu! Ken je mo-Jo niet! Daar moet je geweest zijn! Zelfs mijn vader die standaard riep: "sushi: rauwe vis, mij niet gezien" is helemaal om. En dat wil zeker wat zeggen!

De sushi is heerlijk, vers bereid en grote diversiteit. Ook de overige gerechten zijn goed bereid. De menukaart is uitgebreid en met veel afwisseling. Personeel is vriendelijk en werkt vlot. De verzorgde moderne aankleding van het restaurant maakt het een heerlijke plek om te zijn.

Vorige recensies van Simone Op 't Hoog

• De eerste ontmoeting met Mo-Jo Tilburg was 't etentje dat ik won via Facebook. Ietwat sceptisch ging ik met mijn vriend eten. Wat had alweer een sushi restaurant voor ons sushi fans nog toe te voegen aan culinair Tilburg?
    We waren zeer aangenaam verrast. Heerlijke sushi, die uiterst verzorgd op 't bord wordt gepresenteerd, een gevarieerde en uitgebreide keus! De bieding is professioneel en vriendelijk en ook op een drukke zaterdagavond werd 't eten vlot geserveerd. Het restaurant is smaakvol ingericht.
    Inmiddels al heel wat etentjes verder bij Mo-Jo en 't blijft top! Inmiddels met stip op 1 ons favoriete restaurant!