in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Herman van Dijke

Met tussenpozen van enkele jaren gegeten. Wat opvalt is dat de kwaliteit steeds verder naar beneden gaat. Het eten is zout! Dat heeft niets met de z.g.n. "kruiden" te maken.

Het buffet was vies, men doet geen moeite om gemorst voedsel dat buiten de au bain marie bakken ligt, te verwijderen en de boel schoon te maken.
    Het bijvullen van het buffet is ook erg bijzonder, men loopt met warme bakken tussen de klanten door om dan bij te vullen.

De softijs machine is een verhaal apart, ik zag kinderen met hun vingers aan de tapmond van de machine zitten. Mensen likken hun vingers af en tappen vrolijk een ijsje. U zit enige tijd later ook aan deze handel om ijs te tappen. De kwaliteit van het softijs is niet geweldig en ik heb geen enkel personeelslid gezien die de machine preventief schoonmaakt/ontsmet. Personeel doet plichtmatig het werk, je voelt weinig betrokkenheid.

3,2