Op dit adres zit nu: Audrey's

1. Fijn proever

Vorige week gegeten bij het kromhout nadat het mij door diverse mensen was aangeraden. Helaas viel het nogal tegen. De bediening was vriendelijk maar echt ondermaats. Het duurde erg lang voordat iemand ons kwam helpen, ook tussen het eten door. Drinken werd meerdere keren pas na opnieuw vragen gebracht. De tafel heeft de hele avond vol gestaan met lege glazen. Ook na een verzoek om het leeg te ruimen werd niet gereageerd.

Het eten was om meerdere reden onvoldoende: de voorgerechten waren erg eenvoudig; de voorgerechten waren vlak van smaak en misten smaakelementen waarvoor je uit eten gaat; één van mijn tafelgasten vond het vlees heel droog en gewoonweg vies. Daar bleef het niet bij.. meerdere hoofdgerechten waren wederom vlak of eenzijdig van smaak. Dranken waren verder ook prima, misschien alleen wat aan de dure kant.

Het pand en het uitzicht zijn overigens prachtig, al is de akoestiek zoals velen al opmerken niet prettig.

Kortom: hoewel het restaurant een redelijke prijs vraagt voor een driegangenmenu en het mooi, simpel eten wil bieden in een leuke omgeving, ben ik van mening dat er nog enkele stevige verbeterpunten liggen voordat dit restaurant alle lovende kritiek waarmaakt. Ik krijg het gevoel dat de "hype" van het eten in zo'n leuk dorp de overhand neemt.

2,4