1. Ik ben vorig weekend met mijn vrouw en dochtertje bij Il Giardino wezen eten. Kort samengevat: het was dramatisch. Hectisch en onervaren serveersters. Wij hadden een pizza Taco, zalm pasta en een spaghetti carbonara besteld en hebben meer dan een uur moeten wachten. Het was wel vriendelijk dat ons italiaans brood met kruidenboter werd geserveerd, maar na een hap proefde ik gelijk al de zoutpot.

Eindelijk kregen we onze gerechten. Mijn dochtertje was teleurgesteld omdat het geen verse zalm bleek te zijn, maar uit blik. Voor dat bedrag verwacht je dit niet, absurd! De spaghetti carbonara was evenals het italiaans brood veel te zoutig. Dan vraag ik mij toch af wat voor amateur kok in die keuken staat?! Ten slotte de pizza: die was verrukkelijk lekker! Alleen zat er meer sla en witte kool dan vlees op.

Wanneer ik wil afrekenen en de serveerster de klachten doorgeef, krijg ik naderhand van de eigenaar te horen dat wij beter naar de McDonald's kunnen gaan: daar zou het wat sneller en goedkoper zijn. Zeer professioneel om de klant de schuld in zijn schoenen te schuiven, terwijl ik niet de enige ben die klaagt over dit restaurant. Ik had liever verwacht dat zij iets met deze klachten gaan doen. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar, ondanks de lekkere pizza's.

2,9