Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Wilt u uw leuke dag laten verpesten, ga dan in dit "restaurant" eten. Wij zouden hier met zijn allen gezellig pannenkoeken gaan eten. Ons was beloofd tijdens het reserveren dat we met 22 personen prima tegelijk konden eten. Helaas was bij aankomst niets minder waar. Dit restaurant heeft maar vier pannen voor de pannenkoeken wat dus resulteerde in de situatie dat wij alles behalve tegelijk konden eten. Omdat je er toch het beste van moet maken, hebben we de pannenkoeken die wel kwamen maar gewoon gedeeld, wat ook wel weer grappig was.

De eerste pannenkoeken waren dan nog wel gaar, maar volgens mij kreeg de kok een beetje haast en dacht dat die pannenkoeken ook wel korter in de pan konden, wat resulteerde ik ongare pannenkoeken. Omdat ik er wel genoeg van had en geen zin meer had in een dessert, besloot ik een cappuccino te bestellen. Nou, dit was gewoon een kop koffie met daarop een theelepel aan melkbelletjes. Als de koffie nou eens goed was geweest, dan was het allemaal nog te vergeven, maar de koffiemachine was duidelijk al een tijd niet schoongemaakt. De koffie was namelijk net slootwater en extreem bitter. Toen kwam de klapper op de avond, de rekening.

Omdat het onbeperkt pannenkoeken eten was, dachten wij 22x de menuprijs plus drankjes moesten afrekenen, maar niets was minder waar. Op de rekening stonden ook nog drie pannenkoeken die wij terug zouden hebben gestuurd. Alleen hebben nooit pannenkoeken terug gestuurd, we waren namelijk veel te hongerig. Toen kwam de zogenaamde restaurant manager met de uitleg dat ze deze pannenkoeken maar niet geserveerd hadden, omdat ze dachten dat ze over waren en dat we ze toch niet hoefde....

Toen wij probeerden duidelijk te maken, dat dit toch wel een rare manier van bedienen is, vond ze maar dat we niet zo moesten overdrijven en vond ze dat we haar niet zo moesten aanvallen en stond ze daar een beetje hysterisch tegen ons te schreeuwen en iedereen de schuld te geven in plaats van naar haar eigen optreden te kijken. Een schande natuurlijk! Uiteindelijk begon ze te dreigen en dat we beter haar zaak konden verlaten.

Dit restaurant is echt een schande voor alle restaurateurs en zou om alle gasten te beschermen gewoon gesloten moeten worden. De "restaurant manager" was nog de grootste blamage van de avond. Iemand die tegen haar gasten staat te schreeuwen, heeft echt iets niet begrepen.