Op dit adres zit nu: La Habanita

1. 6 jaar geleden hebben wij onze receptie en diner ter gelegenheid van ons huwelijk gevierd bij 't Farregat. Op deze stralende en warme dag hebben wij op het terras en in het restaurant een mooie dag gehad.

Afgelopen donderdag was dat 6 jaar geleden. Om dit te vieren zijn wij bij 't Farregat uit eten geweest. 't Farregat is duidelijk zoekende naar de juiste formule. De a la carte kaart wordt regelmatig aangepast (wat niet direct verkeerd is) en dit keer konden we ook tapas bestellen.
    We hebben Tapas besteld en deze waren prima te eten. Leuk opgediend op een lange schaal met allemaal kleine bakjes. Zeker erg leuk om met een groepje van diverse gerechten te genieten.

Afgelopen zondag zijn wij ter gelegenheid van Moederdag uiteten geweest in ’t Farregat. We hebben met onze 2 kinderen een tafel BBQ gedaan. Deze was uitstekend verzorgd. Het vlees was lekker en het buffet had naast patat, brood en aardappelkroketjes (erg geliefd bij de kids) ook verschillende salades en sausjes. Zeker voor herhaling vatbaar!