1. Al vele keren komen we langs het bord aan het begin van de weg, zo ook afgelopen zaterdag. Volgens de kinderen moesten we nu toch echt een keertje langs. Dus vooruit het was mooi weer.

We hadden een klein pannenkoekenhuisje verwacht, maar het is een super mooi en groot pannenkoekenhuis met een super groot terrein met schommels, speelhuisjes, skelterbaan, springkussens en een hooiberg.

Het is blijkbaar een goed bezocht restaurant, want vanwege de drukte moesten we even wachten op een tafel. Nadat ik en mijn man buiten even wat hadden gedronken en de kinderen zich hadden vermaakt in de speeltuin, werden we zelfs buiten opgehaald en naar onze tafel gebracht!

Omdat we maar met z'n viertjes waren, hadden we een gezellig tafeltje bij een orgel dat om het halfuur speelde. De volgende keer met iets meer komen, zodat we ook eens aan de beweegbare tafels kunnen zitten.

Het was zeker de moeite waard om een keer de weg in te slaan en niet het bord weer voorbij te rijden!