1. Bah bah bah, wat is de kwaliteit hier ver te zoeken. Afgelopen jaar is deze zaak over gegaan naar een nieuwe eigenaar en ik weet niet wat zijn doelstellingen zijn maar dit gaat totaal de verkeerde kant op zo. Net eten afgehaald en hooguit een kwart op kunnen eten, zonder overdrijven het was gewoon echt vies. Koe lo kai (kip in bierbeslag), als je er met je vork inprikte spoot het vet eruit en de kip was gortdroog. De bami en nasi slecht gevuld en waterig van smaak. Hak Chieuw Ngau (biefstuk in zwarte pepersaus), grauwe en slijmerige saus met een paar stukken ui en wortel (lekker goedkope vulling) en een verdwaald reepje paprika. Over de rest van de gerechten zal ik het niet eens gaan hebben. Ik heb mijn conclusie getrokken, na de nieuwe eigenaar het afgelopen jaar 4 á 5 kansen te hebben gegeven is het nu echt afgelopen: ik kom hier niet meer. Jammer dat een ooit zo goed lopend restaurant onder een nieuwe eigenaar in zo een korte tijd kan afglijden. Enige positieve wat ik ten opzichte van de vorige eigenaar kan melden: toen ik op "Prime time" kwam afhalen stond mijn bestelling al klaar, maar dat komt waarschijnlijk doordat er slechts 1 andere afhaler zat en het restaurant een bezetting van 1 tweepersoons tafeltje had.

1,6

Vorige recensies van Mike

• Jammer dat het in een eens goed restaurant zo snel bergafwaarts kan gaan. Als je telefonisch besteld en dan op de afgesproken tijd aanwezig bent verwacht je dat binnen afzienbare tijd de bestelling klaar is. Ik heb nu al een aantal keer meegemaakt dat je dan gewoon nog 3 kwartier tot een uur zit te wachten... Persoonlijk vind ik dit onacceptabel. IN het restaurant eten doe ik al jaren niet meer, er hangt geen sfeer, is veel te druk, rumoerig en het bedienend personeel heeft geen tijd om aandacht aan de gasten te geven en loopt meestal met een zeer gestresde uitdrukking op het gezicht rond. Ah Tim zelf vind zichzelf ook wel heel wat en als hij bij je tafel komt staan om een "praatje" te maken dan luistert hij niet naar wat je zegt en vraagt dan later waar je het over hebt. Het "drankje van Ah Tim" dat doorgaans wordt aangeboden staat niet zelden gewoon op de rekening vermeld. Zonde hoor, maar ik rij voortaan vanuit Obdam wel weer even naar een van de andere Chinezen in de buurt om af te halen.