in Eibergen

Heerlijk genieten op het mooiste plekje van de achterhoek!

1. Door een actiebon van Groupon bij het restaurant gekomen. Zonder verwachting samen met vrienden op vrijdagavond hiernaar toe. Wat een prachtige locatie!! Eenmaal binnen werden we welkom geheten door een vriendelijke gastheer. Het was een rustige avond qua gasten dus we hadden een fijn plekje, heerlijk warm, naast de open haard. Als voor gerecht hadden we heerlijke mosterdsoep. Daarna kregen we stampot zoals besteld. Het zag er heerlijk en mooi uit. Bovendien is alles biologisch. Het was heerlijk. Vooral de stampot Beukenhaag ( geheim recept volgens de gastheer) was super!! Als nagerecht tiramisu en griesmeel met ranja. Het was top! Goede bediening met de juiste tussenpozen. Daarna voor in de bar nog iets gedronken wat er ook erg gezellig uit zag.
    Ondanks dat het niet druk was deed dat geen afbreuk aan de sfeer. Prijzen zijn zeer redelijk. Al met al een zeer prettige ervaring met groot herhalingsgevaar!!