Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Mijn vriend en ik hebben mijn ouders een etentje cadeau gegeven voor hun 25 jarig huwelijk. We hebben het steengrill arrangement genomen (gewonnen via vakantieveilingen) en we hebben erg genoten! De hamburgers en de filetlapjes waren vooral heerlijk! Kip viel ietsje tegen vond ik, maar het buffet met de salades, frietjes etc. hefde dit meer dan op! Heerlijke tomatensalade, komkommer, sla etc.
    We wilden van te voren onbeperkt vlees bestellen, maar wij kregen als tip om eerst eens te kijken hoever we kwamen met de geserveerde hoeveelheid gezien dit voor de meeste mensen genoeg zou zijn. Toen het op tafel kwam dachten we van nou, hier kunnen we wel 4 porties van op.. maar we hadden echter genoeg aan de eerste portie + het buffet! Ik zeg topper en we komen zeker nog een keer terug!
    De ambiance vonden we allemaal ook erg leuk, kortom, we hebben een enorm leuke, gezellige avond gehad vol met lekker eten! Toppers, ga zo door!