1. Na er een jaar niet gegeten te hebben, gisteren weer eens bij Da Simone geweest. We waren er zo lang niet geweest omdat we vorig jaar het 4-gangen verrassingsmenu hadden en we met een hongergevoel van tafel gingen. We waren toen met z'n vieren en vonden alle vier dat de porties te klein waren. Nu was het weer voortreffelijk. Heerlijke gerechten, goede wijn en altijd een keurige bediening. Er zit precies genoeg tijd tussen de gerechten. We kregen nu warme groenten bij de gerechten en geen sla, heerlijk. Er worden altijd verse ingrediënten gebruikt en de smaken zijn heel puur. Als je van veel zout en peper houdt kun je dit er altijd zelf nog bij doen. Enige minpuntje is dat als je vlakbij het toilet zit het niet lekker ruikt, er hangt een soort rioollucht. Wellicht kunnen ze hier zelf niks aan doen. Desondanks geen reden om niet terug te komen.

Vorige recensies van Miranda

• Miranda

Zonder twijfel (in deze prijsklasse) het beste restaurant van Weert. Ik ben hier nu al een paar keer geweest. Jullie weten heel goed hoe jullie klanten in de watten kunnen leggen. Het eten is heerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en er zit precies genoeg tijd tussen de gangen waardoor je niet met een "vol" gevoel van tafel gaat. Ga zo door en we komen zeker een keer terug.