1. Wij komen al jaren achtereen bij wok plaza in sluiskil en het valt mij op dat het de laatste tijd hard achteruit gaat daar. In het begin maakte de bazin graag een praatje met ons, maar het laatste jaar loopt ze daar erg chagrijnig rond en doet haar mond niet meer open. Ook bij het weggaan wordt er tegenwoordig ook al geen goedendag meer gezegd. En in de bediening werken elke maand andere meisjes. De laatste keer dat we er waren, en dat was vorige week, was de vis groen beschimmeld en rook je de rotte stinklucht ervan bij het ijs. Ook het meisje wat in de bediening werkte was zeer onvriendelijk en deed haar mond niet open. En de lepels van de sauzen in de bakken zien er ook niet meer fris uit. Ze zijn oud en versleten en moeten vervangen worden. En ook zaten er spetters etensresten tegen de verwarming aan, wat erg onsmakelijk was. Als dit zo door gaat, gaan ze gegarandeerd klanten verliezen.

3,3