1. Afgelopen 1e kerstdag gegeten bij Fleurie. Eten was prima alleen behoorlijk prijzig voor het gebodene. Geen (gratis) aperitief van het huis en matige opmaak van de borden. Na de soep kregen we een beetje het idee dat de bediening er geen zin meer in had gezien we bijna op de volgende gang scropino hebben moeten wachten.

Tijdens het hoofdgerecht kwam er een vervelende indringende rooklucht het restaurant binnen. Ik heb de gastvrouw gevraagd of de buitendeur dicht kon. Helaas bleken bekenden van de eigenaar binnen aan het roken te zijn. Dit kan echt niet bij een restaurant. De vriendelijke dame van de bediening kon er helaas niets aan doen. Na afgerekend te hebben konden we onze jassen ophalen in een zaaltje. Deze stonken echter helemaal naar rook omdat de koks in dezelfde ruimte aan het roken waren. In dezelfde rookruimte waren ze ook de nagerechten aan het opmaken. Al met al een mindere ervaring welke denk ik enkel door de eigenaar verbeterd kan worden.

5,5

1. Beste Henk,

Bedankt voor de recensie, jammer dat de ervaring niet is zoals deze hoort te zijn.

Is het mogelijk dat u contact met ons opneemt via het onderstaande adres om tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
    Bart van Dijk