Op dit adres zit nu: De Gouden Lepel

1. 1ste keer dat ik hier kwam was het eten prima, niks op aan te merken. Daarom hadden we besloten om voor mijn verjaardag hier te gaan. Het was deze dag rustig dus dat is wel eens leuk dat je niet de drukte hebt. Helaas was het eten slecht deze keer. Het warm buffet kon je gewoon een koud buffet noemen, niks was warm. Daarna dan maar gaan wokken. Groeten waren nog redelijk rauw en zoetzure saus was eerder water. Geen enkele smaak zat erin. Zelf heb ik niet de soep gegeten maar deze vond mijn moeder wel goed en verder vonden we enkel de dessertjes goed waarvan we deze keer meer van hebben gegeten dan normaal omdat de rest ons zo tegen viel. Wanneer ze vroegen of we ons eten gingen nog opeten en zeiden van nee omdat het nog rauw en flauw was negeerde ze het gewoon. Ik weet niet waaraan het ligt dat zo rustig was en of ze daarom niet naar het eten omkeken, want de eerst keer was wel druk, maar dat vind ik nog niet een reden om slecht eten te serveren. Rustig of druk, het eten moet altijd in orde zijn. Ik vond het zeer jammer dat ik zo mijn verjaardag heb moeten vieren. Wat een zonde. Hier zie je mij niet meer.

1,1

1. Beste Prisila,
    Het betreurd ons dat het dit keer zo tegen is gevallen! Dat de bediening het signaal genegeerd heeft moeten we zeker aan gaan werken. Dit is zeker niet ons bedoeling en zeker niet ons beleid om zo met klanten om te gaan! Graag had ik het natuurlijk op het moment zelf opgelost gezien, en samen te gaan kijken wat er mis is gegaan met het eten. Helaas is dit achteraf gepraat. U moet weten dat kwaliteit en service bij ons zeker op nummer 1 staat. En dat we dit in de toekomst willen voorkomen.
    Graag wil ik u vragen om uw beslissing te herzien, en nog eens onze restaurant te bezoeken zodat wij het tegendeel kunnen bewijzen en eventueel het met u goed kunnen maken. Het was tenslotte toch uw verjaardag. Geef bij binnenkomst even aan dat het om berichtje gaat van eet.nu dan weet ik waar het over gaat. Of stuur een mailtje naar info@dewokvanlimburg.nl
    Wij hopen u binnenkort in onze zaak te mogen ontvangen!!!
    Met vriendelijke groeten,
    Kawen Man