1. Wat een teleurstelling zeg. Ben er al meerdere keren gaan eten en had eigenlijk alleen als opmerking dat het echt op een kippenhok lijkt als je met 2 personen tussen grote groepen wordt gezet! Maar de laatste keer was echt een grote teleurstelling. We hadden vrienden uitgenodigd om met ons bij het zusje te gaan eten! Personeel was erg onvriendelijk, we kwamen pas om 8 uur en werden om 10 voor elf niet zo vriendelijk verzocht om te vertrekken! Warm eten was koud of lauw... heel wat gerechten werden vergeten en als je dan gemiddeld al een half uur op je gerechten zit te wachten en dan vriendelijk zegt dat de bestelling niet klopt kun je een grote mond terug verwachten! Om 8 uur begin van het eten vroeg ik om brood maar kreeg een grauw en een snauw en het was op! Voor ons nooit geen zusje meer! Kan het relatief goedkoop zijn maar daar heb je dan ook alles mee gezegd! Uit eten moet gezellig zijn en niet dat je bedient wordt door een stel pubers die je een grote mond geven en geen zin hebben om te werken.

1,8