1. Ben verbaasd dat nog niemand een recensie geschreven heeft dus aan mij de eer. Met mijn gezin ben ik hier al meerdere malen gaan eten. Zelf komen wij niet uit Elst maar uit Oosterbeek, dus die extra kilometers maken wij graag voor deze zaak. Fine food village is tot nu toe het beste wok restaurant waar ik ooit ben geweest, andere wok restaurants kunnen hier nog veel van leren. Het begint bij de kleine dingen, ze geven een saus suggestie die het beste bij je ingrediënten past, bij de teppan yaki wordt je gevraagd of u de (angus) biefstuk rood medium of doorbakken wilt (dit is mij nooit gevraagd bij andere zaken). Bediening is ook altijd vriendelijk en oprecht (geen neplach dus), je lege borden en glazen worden snel meegenomen. Alles is opmerkelijk schoon, van buffet tot het toilet. Ook is de kwaliteit van het eten uitstekend, de welbekende ''smaak politie'' is hier ook geweest, en zij hebben de sticker dubbel en dwars verdiend. De prijs ligt ook niet hoog, drinken is ook inbegrepen met uitzondering van speciale bieren en dranken. Ook voor kinderen is dit een leuk restaurant, aan hun wordt ook gedacht. Ze kunnen lekker een slushie nemen met een frikandelletje en daarna lekker spelen in de speelhoek.