Op dit adres zit nu: Montimar

1. Sfeer en inrichting en zeker de prijs /kwaliteit een dikke 10! Voorgerecht zalm iets wat simpel, en nog erg koud, maar we waren ook erg vroeg. Hoofdgerecht biefstuk, rode wijnsaus en dessert helemaal perfect!! Leuk de open keuken. Niet voor niks dat het er zo druk is! Perfect concept. Vriendelijke bediening met extra compliment voor de spontane lieve meid met de krullen! (haar zou ik zeker proberen te behouden). En ook een extra compliment dat er niks gerekend wordt voor het stokbrood met kruidenboter en olijven en ook niet voor de mayo en voor het karafje water. Dit zie je namelijk de laatste tijd vaak dat de prijzen wel mee vallen, maar dat er voor dit soort dingen nog allemaal extra kosten bij komen. Ons is het duidelijk waarom het bij jullie zo goed loopt en ook al komen wij niet echt uit de buurt... ons zul je zeker zeer regelmatig terug zien!!