1. Dit restaurant(je) is gevestigd in wat ooit een druk bezochte bar/dancing was. Zodra je binnenkomt zie je direct nog de overblijfselen van die tijd; een soort van dranghek, inclusief metaaldetectorpoortje, plus huisregels van 'de houten', zoals de zaak in de volksmond bekend stond. Of het een psychologisch effect was laat ik in het midden, maar ik rook direct weer hetzelfde geurtje als toen ik er jaren geleden eens ben geweest. In mijn herinnering dus niet echt lekker. Ook staan er nogal wat spullen opgeslagen in de gang, wat erg rommelig aandoet. Er staat zelfs een scooter. Als je door de tussendeur het eetgedeelte betreedt is het gelukkig wel een stuk gezelliger ingedeeld, maar persoonlijk vond ik het erg donker binnen. Je kunt goed zien dat dit een familiebedrijfje is. Er hangen en staan diverse familiefoto's en in een kast naast de pizzaoven zie je een grote verzameling kookboeken en boeken over Italië.
    Tot zover de sfeer... Wij bestelden 2 pizza's en een wrap met carpaccio. De bestelling werd opgenomen door een jongeman die het helaas niet helemaal goed begreep. Salami verstond hij als salade en de extra meebestelde champignons vonden we niet terug op de pizza. E.e.a was wel snel klaar en de bestelling werd met een welgemeend CIAO in onze handen gedrukt. De pizza's waren goed van smaak. Niet overdreven vet en het deeg was lekker luchtig, maar toch krokant. De wrap was dik belegd met vlees en groenspul. Ook zaten er nog een paar stukjes brood bij, met een zelfgemaakte groene kruidenolie. De smaak van de wrap was fris, maar ik miste er nèt dat beetje extra aan. Er had wat mij betreft nog wat meer smaak aan mogen zitten. Het was wel allemaal vers.
    We komen hier zeker nog wel een keer terug om iets te eten, of af te halen voor een tweede smaaktest.