1. Gisteren hier gegeten met 6 dames. We hadden 2 weken van te voren gereserveerd maar werden in een achteraf zaaltje geplaatst waar je niet zo veel van de sfeer proeft van het restaurant. We kwamen om 19.30u binnen en wilden alleen een hoofdgerecht en voor de ergste honger vast een stokbroodje. We gaven bij het bestellen wel aan dat we ongeacht het brood liefst meteen ook het hoofdgerecht wilden krijgen. Om 21.30u kregen we dat pas. Veel te laat en zonder excuses van de serveerster. Op dat moment hebben we enige compensatie gevraagd voor deze late servering (drankje van het huis o.i.d.) maar daarvoor moest met de chef overlegd worden en de serveerster is er niet meer op teruggekomen. Op het bonnetje bij afrekenen was ik nog verbaasd over extra kosten voor mayo en kosten voor de kruidenboter die we bij het stokbrood kregen. Hoewel het eten goed was en het cafe beneden er gezellig uitziet, hebben wij dus geen goede ervaring. Jammer.