Op dit adres zit nu: Brasserie La Brasse

1. Beetje eentonig die 8-jes, maar welgemeend.. 4-gangen menu met vooraf bruschetta (volgens ons wel wat erg hard uitgevallen..) met daarop 3 erg lekkere smaakvariaties, verrassende start.. vervolgens een uitstekende tomaten en groningse mosterdsoep.. en daarna dus de wederom heerlijke hoofdgerechten tw. een hamburger-reitdiep en een soort super-lams-gehaktbal met knapperige frietten, gekookte aardappeltjes, warme+koude groentes.. culinair geen uitzonderlijke hoogstandjes maar voor die prijs (meer dan) gewoon goed en wel zeer smakelijk.. de drankjes tw. een redelijke huiswijn en een wit biertje vonden we daarentegen ietwat aan de prijzige kant.. alhoewel al meer dan goedgevuld als dessert toch maar nog enkele lekkernijen de chocotrio en het verrukkelukke peertje met ijs, ja zalig.. Al met al dus een zeer wel betaalbaar en prima meerkeuze-menu mogen genieten in deze sfeervolle eet+drink gelegenheid op deze leuke locatie in het levendige groningse centrum.. (me vroeger herinnerend vond ik het toen wel leuker/nonchalanter qua aankleding/sfeer..). Service/bediening was vriendelijk+attent.. enfin, boven verwachting goed, wat ons betreft aanbevelenswaardig, bedankt..